Uncle Johnson 20.12.2020 00:34:46 | |
---|
Uncle Johnson: Digitech GSP1101 lähti tulemaan tänne. Saas nähdä, onko aika kullannut muistot vai oliko tämä oikeasti käyttökelpoinen kampe. Ei ole kyllä nämä digivehkeet mun juttu. Muutama ihan ok presetti ja ruuvamalla saa jotain aikaiseksi. Efektilenkissä myös ihan ok, mutta yleisesti ei varmaan aktiivikäytölle kyllä jää. Tulipa nyt sitten kotiutettua Mesa Boogie Quad Preamp. Aamua odotellessa. :) Täh? |
Meni odottelu vähän pitkäks mutta kannattihan se: https://imgur.com/a/3eSvH4Y Kaiketi -91 vuoden Jem 77BFP, vaikkakin sarjanumero viittaisi vuoteen -90... Itekki joskus soitellu. |
Guitarfreak 20.12.2020 08:04:02 | |
---|
Uncle Johnson: Ei ole kyllä nämä digivehkeet mun juttu. Muutama ihan ok presetti ja ruuvamalla saa jotain aikaiseksi. Efektilenkissä myös ihan ok, mutta yleisesti ei varmaan aktiivikäytölle kyllä jää. Tulipa nyt sitten kotiutettua Mesa Boogie Quad Preamp. Aamua odotellessa. :) Aijai. Toi Quad on kyllä legenda. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
ibnz 20.12.2020 10:56:37 | |
---|
munkero: Meni odottelu vähän pitkäks mutta kannattihan se: https://imgur.com/a/3eSvH4Y Kaiketi -91 vuoden Jem 77BFP, vaikkakin sarjanumero viittaisi vuoteen -90... Najs! Alkaa olla 90-luvun taitteen Jempat kohta hallussa? Eri maista löytyi Jacksonin J90C -humpsutin ja EMG ABQ-buusti, liekö noille edes kitaraa mut Suloilin Huomenna sitten! |
JuSu 20.12.2020 11:00:45 (muokattu 20.12.2020 11:01:55) | |
---|
ibnz: Najs! Alkaa olla 90-luvun taitteen Jempat kohta hallussa? Eri maista löytyi Jacksonin J90C -humpsutin ja EMG ABQ-buusti, liekö noille edes kitaraa mut Suloilin Miten voi Vilenöidä ulkomailta, eikö rahdit helposti nosta kustannuksia niin, ettei juuri kannata? Mikä alusta, Reverb? Sulottelu kiinnostaa. Hähhäh. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
milgromsegal 20.12.2020 12:17:51 | |
---|
munkero: Meni odottelu vähän pitkäks mutta kannattihan se: https://imgur.com/a/3eSvH4Y Kaiketi -91 vuoden Jem 77BFP, vaikkakin sarjanumero viittaisi vuoteen -90... Hieno on tuo Jemi. Montas sulta niitä oikein nyt löytyy, kaikki tyynni vai? Toimijoiden pieni määrä mahdollistaa sen sijaan vielä kovemman kilpailun, joten kuluttajan näkökulmasta tämä on etu. |
Uncle Johnson 20.12.2020 12:38:41 (muokattu 20.12.2020 12:38:50) | |
---|
Guitarfreak: Aijai. Toi Quad on kyllä legenda. Ensisoittojen perusteella totean, että oli muuten ihan mahtava hankinta! Studio Pre mulla olikin jo ennestään, mutta tässä on vielä jotain mitä siitä uupuu. Täh? |
munkero 20.12.2020 12:56:08 | |
---|
ibnz: Najs! Alkaa olla 90-luvun taitteen Jempat kohta hallussa? milgromsegal: Hieno on tuo Jemi. Montas sulta niitä oikein nyt löytyy, kaikki tyynni vai? Pyhpah, ei sinnepäinkään. PMC ois hyvä olla, mutta niissä on hinnat sellasia että vähempikin hirvittää. Ruusupuu ja eeben ei oikeen mielytä eli sehän sulkee pois äkkiä aika ison osan jemeistä. Itekki joskus soitellu. |
Guitarfreak 20.12.2020 13:54:51 (muokattu 20.12.2020 13:55:20) | |
---|
Uncle Johnson: Ensisoittojen perusteella totean, että oli muuten ihan mahtava hankinta! Studio Pre mulla olikin jo ennestään, mutta tässä on vielä jotain mitä siitä uupuu. Mulla menossa toka Studio Preamp :D siinä on se Mesan Mark soundi ja muuta en siitä tarviikaan... tosin sillä saa kyllä hyvät Fender -tyyppiset cleanit mut sit säröpuoli ei enää toimikaan samoilla namiskuukkeleiden asennoilla. Joskus mietin Quad:ia mut laitteen paino/fyysinen koko sanoi et tunkki on teidän. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
ibnz 20.12.2020 14:07:24 | |
---|
JuSu: Miten voi Vilenöidä ulkomailta, eikö rahdit helposti nosta kustannuksia niin, ettei juuri kannata? Mikä alusta, Reverb? Sulottelu kiinnostaa. Hähhäh. Toisinaan joo, mutta joskus osuu aika hyviä löytöjä! Reverbiä en käytä, ihan kunkin maan omat Tori-fiit js pikkuilmot. Niitä riittää seurattavaksi kyllä Huomenna sitten! |
jani72 21.12.2020 23:45:04 | |
---|
Ostin itselleni joululahjaksi Dynacord Twen II kitarakombon. Valmistettu Länsi-Saksassa 1970-luvun alussa. 17 putkiwattia, 12" Celestion greenback,.volume, tone ja tremolo. Se voittaa, jolla on kuollessaan eniten vanhaa romua! |
Snapo 22.12.2020 07:54:07 | |
---|
Sulottelusta, vaikka kuuluu myös tuonne miten menee kaupaksi -ketjuun. Onko sulottelussa järkeä kun tuntuu että kaman kierto on tuntunut kuihtuvan ja entistä haastavampi saada kaupaks, tässä maailmantilassa ja muutenkin? Mulla on hävinny osa GAS ihan jo tuon takia kun miettii tuleeko kama jäämään käsiin, vaikka oliskin saanut sulodiilin. Selaan paria myyntifoorumia edelleen mutta oon huomannu että useimmiten kiinnostaa vähän erikoisemmat kitarat ja niitäkös on taas hankalampi saada joskus eteenpäin. Nyt on just hyvä mutta katotaas puolen vuoden päästä oonko vielä samaa mieltä. Ibnz liikkuuko jaskat ja ibat yhtä hyvin mitä aiemmin? "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
ibnz 22.12.2020 08:15:38 | |
---|
Snapo: Ibnz liikkuuko jaskat ja ibat yhtä hyvin mitä aiemmin? Sanoisin, että joo - liikkuvat ne. Etenkin vähän erikoisemmat. Vahvistinpuolella on ollut hiljaisempaa :) Ehkä jengi lähinnä digitoi kotosalla nyt ja siihen 100W putkihärveli ei ole ihan optimi valinta Huomenna sitten! |
ÄrGee 22.12.2020 09:29:41 | |
---|
Helix LT tuli taloon puolitoista viikkoa sitten, tämä on kyllä hyvä. Tykkään varsinkin REVV red/purple ja Badonk -mallinnuksista. Impulsseina ML Sound Labia, Bogren Digitalia, ja York Audiota. Jos ei noilla lähde, niin ei sitten millään. To the stars!!! |
Vainottu 22.12.2020 21:08:47 | |
---|
Snapo: Sulottelusta, vaikka kuuluu myös tuonne miten menee kaupaksi -ketjuun. Onko sulottelussa järkeä kun tuntuu että kaman kierto on tuntunut kuihtuvan ja entistä haastavampi saada kaupaks, tässä maailmantilassa ja muutenkin? Oma lähiaikojen kokemus sanoo, että pitää saada ostettua todella halvalla, että kannattaa ostaa edelleen myytäväksi. Tuossa olen jeesaillut isää kamojen myynnissä, niin jos pystyy myymään selkeästi alle markkinahintojen niin sitten kauppa käy. Normaali hinnoilla on aika hiljaista. Ainakin jos ei myytävä tuote ei ole ihan kuuminta hottia keskustelupalstoilla. Esimerkiksi tuosta Two Notes Torpedo Studiosta tuli ensimmäinen kysely vasta 700€ hinnalla. Jolla toki meni kaupaksikin. Omat mikit on roikkuneet torilla puoli-ilmaiseksi mutta ei siellä paljon pikaviestit vilku, vaikka vaihtojakin olen yrittänyt ehdotella. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. Jos et tottele, olet päissäsi tai on päässäsi aivohalvaus. |
Durty 22.12.2020 21:54:43 | |
---|
Edwards SG tuli hommattua. Aika hyvä peli. |
18is9 22.12.2020 22:00:53 | |
---|
Durty: Edwards SG tuli hommattua. Aika hyvä peli. Ostitko sen torilta jossa on Vibrola tai sen toisen :)? Onko millainen kaula, hullun ohut? "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
J.Nikkanen 23.12.2020 08:44:03 | |
---|
We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing. -George Bernard Shaw |
L.H 23.12.2020 09:48:11 | |
---|
|
J.Nikkanen 23.12.2020 10:15:20 | |
---|
L.H: Tolla raastinraudalla saa varmaan hienosti autenttiset blood spatter grafiikat. Se oli yksi ratkaiseva tekijä miksi kitaran ostin. Bodyssä oleva tahra on kuulemma verta, eli joutunee hieman putsaamaan. We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing. -George Bernard Shaw |