![]() 18.12.2020 11:31:11 (muokattu 18.12.2020 11:31:25) | |
---|---|
Dirtyh: Sen kylkeen piti soittaa vähän huuliharppua haastiksen alkuun... Ja tottakai on aina mukavaa että muusikko ei saa puhua musiikista vaan juontajat halua puhua jostain perkeleen kissoista. Huuliharppu soi kyllä useaan kertaan lähetyksen aikana, ja Puoli seitsemän tapaan yritetään käydä läpi 100 eri asiaa puolessa tunnissa. Onneksi Michael on nopea puhumaan. Fight back blues on piristävä vanhan liiton rokkibiisi Pekka Hyysalon kanssa ideoituna. Taisi Michael itsekin myöntää, että Oriental Beatsin huono miksaus haittasi Hanoi Rocksin uran etenemistä, ja uusi miksaus on nyt paikallaan. Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. | |
![]() 18.12.2020 13:13:32 | |
Boyakasha: Makkonen sanoi eilen töllössä Puoli seitsemän -ohjelmassa, että "maailman paras miksaaja, jonka kanssa olen tehnyt loistavaa duunia jo 18 vuotta", Petri Majuri remiksaa Oriental Beatin. Jihuu. Maailman parhaan miksaajan miksaukset ei oo mun korvaan mitenkään maailman parhaita. | |
![]() 19.12.2020 09:47:28 | |
sirdickyj: Maailman parhaan miksaajan miksaukset ei oo mun korvaan mitenkään maailman parhaita. Sulla ei olekaan maailman paras korva. heh heh. Yai Yo-kaista ragastaa | |
![]() 19.12.2020 12:27:46 | |
sirdickyj: Maailman parhaan miksaajan miksaukset ei oo mun korvaan mitenkään maailman parhaita. Luulisi, että jos on maailman paras miksaaja, niin 18 vuodessa olisi kyllä saanut aikaiseksi myös liudan maailman parhaita hittejä sekä maailman parhaita äänilevyjä maailman parhaiden kansainvälisten supertähtien kanssa. Hmmm.... | |
![]() 19.12.2020 15:40:45 | |
Boyakasha: Luulisi, että jos on maailman paras miksaaja, niin 18 vuodessa olisi kyllä saanut aikaiseksi myös liudan maailman parhaita hittejä sekä maailman parhaita äänilevyjä maailman parhaiden kansainvälisten supertähtien kanssa. Hmmm.... Jos se on best kept secret of audio engineering? | |
![]() 19.12.2020 17:52:48 (muokattu 20.12.2020 03:27:23) | |
Dirtyh: Jos se on best kept secret of audio engineering? Best kept secret in rockn roll is back, jo on kumma jos ei tällä(kään) biisillä lähde ura nousuun, nyt ei oo miksaaja pilannut, eikä mainoskampanja lehdessä torppaamassa; Eikä Steve Stevens tiluttamassa. https://www.youtube.com/watch?v=JNGC40YSlz4 Kauheen ihanaa jotenkin. Rock like fuck! | |
![]() 19.12.2020 22:44:07 | |
Kun nyt miksauksesta puhutaan niin olipa helvetillisen huonot rumpusoundit. Tai sitten se on jäänyt mulle salaisuudeksi että tuollainen sihinä ja kilinä on kova juttu. | |
![]() 20.12.2020 00:13:01 (muokattu 20.12.2020 00:24:27) | |
Ei saaatana. Nämä samat nimimerkit vuodesta toiseen jaksaa jauhaa täällä samasta asiasta. :D Herää kysymys, että miten tämä asia on mennyt näin tunteisiin? Jos tyyppien tekemiset ei kiinnosta ja pitää vähän koko touhua outona niin on sit kuuntelematta tai seuraamatta? Vai onko pakottava tarve toitottaa jotain suurta totuutta bändistä ja jäsenistä kansalle ajatellen että ollaan jotenkin sokeita? Jotkut tykkää jotkut ei. Niin yksinkertaista se on ja jokaisella on oma syy tykätä tai olle tykkäämättä. Ei siitä tarvi yrittää valaista kansaa oikeaan mielipiteeseen. Jokainen tietää varmasti jo bändin historian. Tämä katkeruus on hämmentävää. Aikuset ihmiset. Miten herrojen omat musiikkiurat? Pitäskö se energia keskittää omaan tekemiseen sen sijaan, että omistaa elämänsä samasta katkeran suloisesta paskasta jauhamiselle VUODESTA TOISEEN. Jatketaanpa vielä, että tässä on nyt vuosia seurattu kun nämä samat reisitaskuhousut jauhaa andy mccoy ja hanoi keskusteluissa samasta asiasta samoilla termeillä? Kysyn nyt ihan asiallisesti, että mitä tuosta saatte? Siis mikä pointti? Teidän mielipiteet on tullu selviksi jo vuosia sitten niin mikä on tarkotus jatkaa saman paskan jauhamista? Eipä siinä en itsekäään nyt mikään Hanoi tai Andy fani ole mutta aina sillon kuin avaa nää keskustelut niin samat nimimerkit jauhaa samaa paskaa. Vai onko kyse perisuomalaisesta kateudesta? | |
![]() 20.12.2020 00:42:51 | |
^ Eiks ookki nastaa, häh!?!?!!!! | |
![]() 20.12.2020 18:09:52 (muokattu 21.12.2020 12:13:52) | |
Orientalille bonusraidaksi "Hometown Breakdown", jos saan nöyrimmin ehdottaa. Muistaakseni samoista sessioista, tai ainakin melkein. Hyvä rela biisi, kuin tehty B-puoleksi. Edit: netistä huomasin, että itse asiassa kyseinen styge on Oriental Beatin bonuksena ollut joskus jossain Japanin spessupainoksessa. | |
![]() 14.04.2021 23:15:15 | |
https://m.youtube.com/watch?v=9UChS3-L7XE Todd Kernsin vieraana Monroe. Paljon asiaa siitä, kuka on missäkin kohtaa pilannut Monroen mahdollisuudet. Uusimpana tässä pitkässä luettelossa on Andyn veli, tää oli mulle uutta. Mutta nyt on hei paras manageri, ekaa kertaa hyvä. "Best kept secret in rockn roll" tulee vissiin kolmen minuutin kohdalla jo. | |
![]() 15.04.2021 07:22:52 | |
Kattelin, että tuttu nimi niin ollihan se just Todd Kerns joka oli Slashin basistina. Veti hienosti jonku Gunnaribiisin vokaalit hartwallin keikalla vuonna X Sori offtopic. Voisi kyllä oikeestaa kuunnella ton haastiksenkin. Yai Yo-kaista ragastaa | |
![]() 15.04.2021 11:48:26 | |
nahkalipsi: Kattelin, että tuttu nimi niin ollihan se just Todd Kerns joka oli Slashin basistina. Veti hienosti jonku Gunnaribiisin vokaalit hartwallin keikalla vuonna X Sori offtopic. Voisi kyllä oikeestaa kuunnella ton haastiksenkin. Näin on, taita olla Welcome to the jungle jonka laulaa. Podcast on hauska, vauhti-Makkonen puhuu 2 tuntia putkeen, ei tartte paljoo kysellä. Ihan mukavaa kuunneltavaa. | |
![]() 18.04.2021 16:27:23 | |
sirdickyj: https://m.youtube.com/watch?v=9UChS3-L7XE Todd Kernsin vieraana Monroe. Paljon asiaa siitä, kuka on missäkin kohtaa pilannut Monroen mahdollisuudet. Uusimpana tässä pitkässä luettelossa on Andyn veli, tää oli mulle uutta. Mutta nyt on hei paras manageri, ekaa kertaa hyvä. "Best kept secret in rockn roll" tulee vissiin kolmen minuutin kohdalla jo. Mun mielestä on kans mageeta, miten Suomen entinen pääkaupunki on "Finnish countryside". Mut kai se on niin, et take me home, country road jne. Mä oon onnellinen Makken puolesta, et hän on yli 40 vuoden tahkoamisen jälkeen saanut vihdoin kunnon managementin. Jos se ura nyt vihdoin tästä urkenis. | |
![]() 18.04.2021 17:19:56 (muokattu 20.04.2021 09:03:49) | |
Boyakasha: Mun mielestä on kans mageeta, miten Suomen entinen pääkaupunki on "Finnish countryside". Mut kai se on niin, et take me home, country road jne. Mä oon onnellinen Makken puolesta, et hän on yli 40 vuoden tahkoamisen jälkeen saanut vihdoin kunnon managementin. Jos se ura nyt vihdoin tästä urkenis. Aika mones kerta kun on vihdoin hyvä manageri. Ja uutinen myös että Slash oli pyytäny bändiin laulajaks mutta ei voinu mennä kun piti tehdä 5 keikan rundi markan bändi Demolition 23n kanssa, joka toki oli hhajonnut jo levynteon jälkeen. Jos toi Slash-kuvio olis toteutunut, olis Slash yksi nimi lisää sillä listalla nimiä, jotka on pilanneet Monroen uran. Jenkitkin ois vallotettu ellei Andy ois valhedellut. | |
![]() 18.04.2021 19:24:08 | |
sirdickyj: ei voinu mennä kun piti tehdä 5 keikan rundi markan bändi Demolition 23n kanssa, joka toki oli hhajonnut jo levynteon jälkeen. Ottamatta kantaa muuhun totean vaan, että tuo Demolition23 oli vallan kova bändi, yks parhaista livevedoista, mitä on tullut todistettua. Kantsii ettiä tubesta vaikka Pakkahuoneen tallenne. | |
![]() 18.04.2021 20:35:03 | |
mystinen metsätyömies: Ottamatta kantaa muuhun totean vaan, että tuo Demolition23 oli vallan kova bändi, yks parhaista livevedoista, mitä on tullut todistettua. Kantsii ettiä tubesta vaikka Pakkahuoneen tallenne. Olin Tavastialla kyllä. En oikein tiedä, miten se oli niin kova. Hanoi Rocks eri rumpalilla, miinus Andy. Joka kävi kyl vetämässä muutaman biisin. Rupes tapahtumaan heti. Levy on eri asia, tossa "rundin" kohdalla oli sit kitaristi vaihtunut Nasseksi. | |
![]() 20.04.2021 08:32:18 | |
Eli Slash pilasi Makken uran sillä, ettei ottanutkaan Makkea sjungaamaan bändinsä vaan Makke joutui tekemään D23-rundin. Siis joku tässä hommassa nyt haiskahtaa, mutta ei kai nyt Suomen mukavin julkkis nyt sentään meille faneille kehtaisi mitään pajunköyttä syöttää, eihän?? Emmä tiedä. Parempi varmaan näin, ettei Makke pääsisi Slashia soimaamaan uransa pilaamisesta vaan hän saa edelleenkin olla the best kept secret in rock'n roll. :-) | |
![]() 20.04.2021 09:07:04 | |
Boyakasha: Eli Slash pilasi Makken uran sillä, ettei ottanutkaan Makkea sjungaamaan bändinsä vaan Makke joutui tekemään D23-rundin. Siis joku tässä hommassa nyt haiskahtaa, mutta ei kai nyt Suomen mukavin julkkis nyt sentään meille faneille kehtaisi mitään pajunköyttä syöttää, eihän?? Emmä tiedä. Parempi varmaan näin, ettei Makke pääsisi Slashia soimaamaan uransa pilaamisesta vaan hän saa edelleenkin olla the best kept secret in rock'n roll. :-) Suomen mukavin julkkis myös kertoo kuinka halusi vaan fyrkat oikeille tahoille kun Spaghetti Incidentiä tehtiin. Ja sillä pelastui jonkun toisen elämä, olisko ollu tää Dead Boys-hahmo. Spaghetti Incidentistä Monroe kertoi myös aikanaan Hesarissa, että siihen oli ollu tarkotus ottaa Hanoi Rocksin biisi, ja jos olis otettu, niin hänen elämänsä talousasioiden osalta olis saanu toisenlaisen suunnan. En kyllä tiedä miten, kun ei hänellä ole yhtään krediittiä niillä vanhoilla Hanoi-levyillä, paitsi vissiin 1 sanoitus. | |
![]() 20.04.2021 09:15:30 | |
Erään tarinan mukaan GNR versioi Beer And A Cigaretten mutta droppasi sen siinä vaiheessa kun niitä vitutti, että fyrkat olisivat siinä tapauksessa menneet Alexander Hulkoville. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)