Aihe: Paras kaapelivalikoima Helsingissä?
1
ville321
11.12.2020 23:15:43
Voisitteko suositella liikettä Helsingissä, missä olisi suoraan hyllyssä hyvä valikoima erilaisia valmiita kaapeleita kohtuuhintaan. Olen uusimassa järjestelmääni ja tarvitsisin muutamia eri mittaisia XLR --> stereoplugi ym kaapeleita ja adaptereita että saan sen valmiiksi enkä jaksaisi odotella mistään postimyynnnistä enkä kolvailla itse.
elon arska
12.12.2020 00:01:58
Käy Uraltonella, netistä voinee katella vähän mitä tarjolla on, paikanpäällä kun ei välttämättä kaikkea ole näytillä pienestä liiketilasta johtuen.
My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg
ituvirtanen
12.12.2020 13:08:33

Soundtoolsilla ja DLX:llä ja Aron soittimella on yhtä ja toista, suurimmalla osalla kivijalkapajoista on yleensä vähintään pakolliset hyllyssä.

Avainsanat: Neutrik ja silikonikaapeli.
Arkka
12.12.2020 15:51:52

Pauli Lappalainen: Varmaan kaikista AV-asennuksia tekevistä yrityksistä löytyy tarvittavat johdot ja jos ei, niin tekevät.

Mulle on perus soitinliikkeessäkin kauppias kolvannut samantien paikanpäällä juurikin jonkun perus XLR-plugi -piuhan kun ei hyllystä löytynyt. Varmaan monessa liikkeessä ihan arkipäivää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)