rockpock 30.06.2004 13:46:09 | |
---|
"these go to eleven.." Hah tää on niin loistava..Pitäis varmaan ostaa toi dvd versio. |
Ben_D 30.06.2004 13:50:45 | |
---|
"these go to eleven.." Hah tää on niin loistava..Pitäis varmaan ostaa toi dvd versio. Se on ihan vitun hyvä. Smell The Glove. |
Bonham 30.06.2004 15:57:48 | |
---|
DVD:ssä järjetön määrä ekstraa... yli tunti poisleikattua matskua yms... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mark-Ken 30.06.2004 16:00:52 | |
---|
DVD:ssä järjetön määrä ekstraa... yli tunti poisleikattua matskua yms... Tämä totta. Pitää hankkia jossain vaiheessa. |
rockpock 30.06.2004 16:06:14 | |
---|
Tämä totta. Pitää hankkia jossain vaiheessa. niin siinä on kuulemma jotain helmiä päihdeläppiä, mitä ei siinä alkuperäisessä ole. |
Errorist 30.06.2004 16:06:29 | |
---|
DVD:ssä järjetön määrä ekstraa... yli tunti poisleikattua matskua yms... DVD:ssä kuulemma aika pahoja suomennosmokia. Esim. muistaakseni se Derek on suomennettu DVD:lle Ericinä. how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
gandar 30.06.2004 16:13:05 | |
---|
Eihän siinä Special-DVD:ssä ole suomitekstejä, vai puhummeko eri versiosta "The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie |
Prowleri 30.06.2004 16:17:08 | |
---|
DVD:ssä kuulemma aika pahoja suomennosmokia. Esim. muistaakseni se Derek on suomennettu DVD:lle Ericinä. Ai YLEXiltä kuuntelit juttua? Kuuntelin itse samaa tauolla ja toimittaja tuntui kovasti olevan käsityksessä että Spinal Tap on aito dokkari :) En tiedä sitten lueskeliko kyseinen mies jotain tekstiä ulkoa mutta kun 5min pälätetään miten "dokumentti on nauhoitettu yhtyeen vuoden '83 kiertueella.." "..ollut suuri vaikuttaja monille bändeille jo ennen dokumentin tekoa.." "..yksi omista suosikeistani jo ensimmäisen albumin jälkeen.." eikä kertaakaan mainittu että teos olisi fiktiivinen saati että kyseinen teksti olisi kirjoitettu kieli poskella niin.. Eläkeläiset Euroviisuihin! |
aivokuolio 30.06.2004 16:30:16 | |
---|
itse ostin dvd:nä viime perjantaina, anttilasta löytyi huokeaan 18 euron hintaan. ja kyllähän mukana on mahtavia spesiaaleja itse leffan lisäksi, yli tunti poisleikattua matskua, musavideoita, lehdistötilaisuuksia, trailereita jne. |
lfc 30.06.2004 16:42:50 | |
---|
En tiedä sitten lueskeliko kyseinen mies jotain tekstiä ulkoa mutta kun 5min pälätetään miten "dokumentti on nauhoitettu yhtyeen vuoden '83 kiertueella.." "..ollut suuri vaikuttaja monille bändeille jo ennen dokumentin tekoa.." "..yksi omista suosikeistani jo ensimmäisen albumin jälkeen.." eikä kertaakaan mainittu että teos olisi fiktiivinen saati että kyseinen teksti olisi kirjoitettu kieli poskella niin.. Tuohan on sama kuin väittäisi, että raamattu on humpuukkia. ;) Life is a game, that's never too lame. |
Jäsen X 30.06.2004 19:01:15 | |
---|
Ainakin ne tupla-DVD:t mitä oon nähnyt, niissä ei ole suomitekstejä ollenkaan. mut ei haittaa! "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Niskamies 30.06.2004 20:45:57 | |
---|
Toi on maailman paras elokuva? Vuokrattiin se perjantaina ja katottiin kaikki ekstrat. Leffan näin viidennen kerran. Siinä on kanssa ne helmet musavideot. Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6. |
Tympee Huttunen 30.06.2004 20:57:59 | |
---|
Ehkä paras elokuva tosiaan. Kannattaa myös kuunnella ne kommenttiraidat. Normaalisti ne on ihan turhaa pälätystä, mutta tässä on toisin. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Dr. Muff 30.06.2004 21:03:59 | |
---|
Toi on tosi hyvä DVD. Koko 18euron arvoinen. Suomennokset on kyllä paikka paikoin vähän kehnot. Jos englannin kieli ei ole välttävästi hanskassa niin kyllä menee muutama hauska juttu sivu suun. Ekstroja en ole kerennyt katsomaan. Onko joku nähnyt samojen tekiöiden kantri(?)-aiheista 'dokumenttia'? Siitä oli arvostelu hesarin nyt-liitteessä. Voisi olla hyvä sekin, vaikkei sillä alalla välttämättä ole ihan yhtä paljon parodioitavissa olevia klisheitä. Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/ |
Henko 30.06.2004 22:00:44 | |
---|
Kannattaa ettiä myös Bad News- nimisestä bändistä kertovat brittikomediat. Samoja tekijöitä kuin Young Onesissa ym. Bad News näyttää WASPilta ja kuulostaa Motörheadilta. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Errorist 01.07.2004 00:46:09 | |
---|
Ai YLEXiltä kuuntelit juttua? Kuuntelin itse samaa tauolla ja toimittaja tuntui kovasti olevan käsityksessä että Spinal Tap on aito dokkari :) En tiedä sitten lueskeliko kyseinen mies jotain tekstiä ulkoa mutta kun 5min pälätetään miten "dokumentti on nauhoitettu yhtyeen vuoden '83 kiertueella.." "..ollut suuri vaikuttaja monille bändeille jo ennen dokumentin tekoa.." "..yksi omista suosikeistani jo ensimmäisen albumin jälkeen.." eikä kertaakaan mainittu että teos olisi fiktiivinen saati että kyseinen teksti olisi kirjoitettu kieli poskella niin.. Joo tuon kuuntelin iteki. Oli kyllä vähän kumma arvostelu just tuon takia, että miten joku on luullut tuota ihan aidoksi dokumenttielokuvaksi. Itse en siis ole nähnyt dvd-versiota, mutta telkkarista joskus katoin. Hyvä elokuva. (hymijö) how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
Ai YLEXiltä kuuntelit juttua? Kuuntelin itse samaa tauolla ja toimittaja tuntui kovasti olevan käsityksessä että Spinal Tap on aito dokkari :) En tiedä sitten lueskeliko kyseinen mies jotain tekstiä ulkoa mutta kun 5min pälätetään miten "dokumentti on nauhoitettu yhtyeen vuoden '83 kiertueella.." "..ollut suuri vaikuttaja monille bändeille jo ennen dokumentin tekoa.." "..yksi omista suosikeistani jo ensimmäisen albumin jälkeen.." eikä kertaakaan mainittu että teos olisi fiktiivinen saati että kyseinen teksti olisi kirjoitettu kieli poskella niin.. Kummastuin yhtä kovasti itsekin tätä kuunnellessani. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Läpistö 02.07.2004 03:57:35 | |
---|
No kun tuolla joku muukin jo mainosti muita leffoja, niin mainostanpa tässä sitten kasaripop-huvittelua nimeltä "Hunting Venus", tullut Neloselta joskus suomennettuna nimellä "Huonosti käyttäytyvä bändi". Mielestäni varsin hauska elokuva, varsinkin mukana ovat Huonosti käyttäytyvistä miehistä tutut Neil Morrissey ja se toinen jonka nimeä en nyt muista :P "Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska" |
lfc 02.07.2004 07:34:23 | |
---|
No kun tuolla joku muukin jo mainosti muita leffoja, niin mainostanpa tässä sitten kasaripop-huvittelua nimeltä "Hunting Venus", tullut Neloselta joskus suomennettuna nimellä "Huonosti käyttäytyvä bändi". Mielestäni varsin hauska elokuva, varsinkin mukana ovat Huonosti käyttäytyvistä miehistä tutut Neil Morrissey ja se toinen jonka nimeä en nyt muista :P Minäkin olen tuon joskus katsonut. Suosittelen lämpimästi. Se on munsta vähintäänkin yhtä hyvä kuin Spinal Tap. (joskaan ei yhtä legenda) Life is a game, that's never too lame. |
Stein 02.07.2004 12:06:22 | |
---|
Muitakin mukadokumenttejä löytyy. Yksi ehdoton helmi on The Rutles. Bändi on kuin beatles ja elokuvan tekijöistä löytyy mm. Monty Pythonista tuttuja äijiä. Ja olenkos ihan väärässä, vai onko Spinal Tapille tehty jossakin vaiheessa "jatko-osa"? |