ÄrGee 20.11.2020 18:25:05 | |
---|
mize7: Tämän kuun loppuun asti arvotaan Quad Cortexeja 10kpl (1 per päivä) Tuosta linkin kautta osallistumaan: https://wn.nr/XkZs2q Tuli osallistuttua aiemmin päivällä aivan toisen linkin kautta ;) To the stars!!! |
mize7 20.11.2020 18:40:59 | |
---|
Loistavaa! Toivotaan, että arpaonni käy! https://soundcloud.com/mediumplayer |
VesQ1986 20.11.2020 20:42:43 | |
---|
Piti itsekkin osallistua vaikka en koskaan mitään voitakkaan. Vähän tunnelmaa latistaa tämä että "entryjä" saa useita ja sen mukaan kuinka montaa reittiä osallistuu ja paljonko käyntejä jakamansa linkin kautta saa. Tyyliin joku tunnettu tubettaja tms voi vetää vaikka 10000 entryä ja itse saa kerättyä sen muutaman, arpaonnen osumisen voinee päätellä :) No mutta eipä voi voittaa jossei lainkaan yritä |
MolliS 20.11.2020 23:22:10 | |
---|
VesQ1986: Piti itsekkin osallistua vaikka en koskaan mitään voitakkaan. Vähän tunnelmaa latistaa tämä että "entryjä" saa useita ja sen mukaan kuinka montaa reittiä osallistuu ja paljonko käyntejä jakamansa linkin kautta saa. Tyyliin joku tunnettu tubettaja tms voi vetää vaikka 10000 entryä ja itse saa kerättyä sen muutaman, arpaonnen osumisen voinee päätellä :) Max 10 lisäarpaa saa tuon referralin kautta. "Up to 10" lukee nappulassakin. Reaperin käyttäjä ja muutenkin tosi nolo |
VesQ1986 20.11.2020 23:34:17 | |
---|
Ah, no sitten käy paremmin järkeen |
Entropia666 21.11.2020 11:36:17 | |
---|
mize7: Siitä pääsee osallistumaan. :) Arvonta on maailman laajuinen, että katsotaan nyt tuleeko yhtään osumaa edes suomeen. :D Pääsee toki. Mut osallistuin oman linkin kautta. Tuon linkin kauttahan se vaan laskis mun omia mahdollisuuksia. |
mize7 21.11.2020 16:27:48 | |
---|
Entropia666: Pääsee toki. Mut osallistuin oman linkin kautta. Tuon linkin kauttahan se vaan laskis mun omia mahdollisuuksia. Sama mahdollisuus kaikilla on voittaa, kun näkee vaivaa kerätä kaikki liput arvontaa varten. https://soundcloud.com/mediumplayer |
M4ss3 m/ 21.11.2020 16:57:16 | |
---|
Ruotsiin Pekalle meni eka kappale. Perkele. :) Seppo teki kepposen ja käy tamtam. |
jhlamm 21.11.2020 23:44:40 | |
---|
M4ss3 m/: Ruotsiin Pekalle meni eka kappale. Perkele. :) Väärin. Onnittelut Pekalle ensimmäisestä voitosta. Onnea muille peliin, jotta voisivat saada kovan pelin itselleen. Tässähän ei ole keneltäkään pois, vaan kaikilla on mahdollisuus saada jotain ;) "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
opaa 04.12.2020 23:31:38 | |
---|
Vieläkö näitä saa tilattua suoraan Neuralilta vai oliko se vaan nuo ennakkoerät? Nyt kuumottaa tilata ja tuntuisi hölmöltä laittaa Saksan Thomannille tilaus suomalaisesta laitteesta! |
Entropia666 06.12.2020 00:13:23 | |
---|
opaa: Vieläkö näitä saa tilattua suoraan Neuralilta vai oliko se vaan nuo ennakkoerät? Nyt kuumottaa tilata ja tuntuisi hölmöltä laittaa Saksan Thomannille tilaus suomalaisesta laitteesta! Ei saa. Kysyin itse niiltä samaa ja suomessa yksikään kauppa ei myy tuota, joten saksasta tilaus vetämässä allekirjoittaneella. |
opaa 06.12.2020 00:16:01 | |
---|
Entropia666: Ei saa. Kysyin itse niiltä samaa ja suomessa yksikään kauppa ei myy tuota, joten saksasta tilaus vetämässä allekirjoittaneella. Hurjaa. Nämä valmistetaan kai Helsingissä, lähettävät täältä sitten Saksaan, josta se lähetetään mulle takaisin Helsinkiin. Ja sitten jos tulee takuukorjauksen tarvetta, lähetän oletettavasti Saksaan, josta lähettävät Helsinkiin, jossa korjataan, ja lähettävät takaisin Saksaan josta lähettävät mulle Helsinkiin takuukorjatun tuotteen. Gotta love it! |
Entropia666 06.12.2020 00:21:00 | |
---|
opaa: Hurjaa. Nämä valmistetaan kai Helsingissä, lähettävät täältä sitten Saksaan, josta se lähetetään mulle takaisin Helsinkiin. Ja sitten jos tulee takuukorjauksen tarvetta, lähetän oletettavasti Saksaan, josta lähettävät Helsinkiin, jossa korjataan, ja lähettävät takaisin Saksaan josta lähettävät mulle Helsinkiin takuukorjatun tuotteen. Gotta love it! Vaikee sanoo mikä peliliike tossa on taustalla. Voihan siinä olla että: - T-kauppa antanu kovan eksklusiivisuus-diilin (mikä ois outoo koska esim. ruotsissa ja briteissä noilla on jälleenmyyjiä). - Suomalaiset kaupat ei oo halunnu ostaa. - Niillä on suunnitelmissa joku muu veto, esim. omasta nettikaupasta myynti myöhemmin. Tompallakin toimii aspa sen verta hyvin, että vois olla ihan mahollista että toimitetaan suoraan valmistajalle korjattavaks ilman lenkkiä saksassa (koska maksaahan se niillekkin turhaa rahaa). Mut vaikee sanoo sen tarkemmin. |
opaa 06.12.2020 00:41:16 (muokattu 06.12.2020 00:45:34) | |
---|
Entropia666: Vaikee sanoo mikä peliliike tossa on taustalla. Voihan siinä olla että: - T-kauppa antanu kovan eksklusiivisuus-diilin (mikä ois outoo koska esim. ruotsissa ja briteissä noilla on jälleenmyyjiä). - Suomalaiset kaupat ei oo halunnu ostaa. - Niillä on suunnitelmissa joku muu veto, esim. omasta nettikaupasta myynti myöhemmin. Tompallakin toimii aspa sen verta hyvin, että vois olla ihan mahollista että toimitetaan suoraan valmistajalle korjattavaks ilman lenkkiä saksassa (koska maksaahan se niillekkin turhaa rahaa). Mut vaikee sanoo sen tarkemmin. Joo no luulisi takuuhommien rullaavan varmaan järkevästi Thomannillakin, ei ole kokemusta niistä tosin. Mutta jotenkin mielummin sitä vain ostaisi suoraan Neuralilta ilman välikäsiä. Vähän outoa, jäisi Neuralillekin enemmän oletettavasti lapaan näin. Ihmetyttää vain. |
Entropia666 06.12.2020 10:19:07 | |
---|
opaa: Joo no luulisi takuuhommien rullaavan varmaan järkevästi Thomannillakin, ei ole kokemusta niistä tosin. Mutta jotenkin mielummin sitä vain ostaisi suoraan Neuralilta ilman välikäsiä. Vähän outoa, jäisi Neuralillekin enemmän oletettavasti lapaan näin. Ihmetyttää vain. Joo, kyllä vois luulla että valmistajallekkin parempi diili myydä omasta verkkokaupasta ilman kauppiaan katetta välissä. Mut sit taasen niitten pitäs hoitaa logistiikka ja kaikkee muuta mikä lisää kuluja. Vaikee sanoo mikä homma. |
TTV 06.12.2020 11:01:14 | |
---|
QC:lle näyttää olevan näppärä kantolaukku: https://m.thomann.de/fi/neural_dsp_quad_cortex_gigcase.htm Ehkäpä menee hankintaan. Harvinaisen heikkoa on Neuralin asiakaspalvelun tiedottaminen toimitusten aloittamisesta. Jos kerran rauta on jo Helsingissä, niin mitä spessua niiden kanssa vielä säädetään, ettei niitä saada asiakkaille? Luulisi softan olevan jo melkoisen tikissä kunnossa, jos alkujaan ne aikataulut olivat yhtään realistiset... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Haeroe 06.12.2020 11:24:31 | |
---|
opaa: Hurjaa. Nämä valmistetaan kai Helsingissä, lähettävät täältä sitten Saksaan, josta se lähetetään mulle takaisin Helsinkiin. Ja sitten jos tulee takuukorjauksen tarvetta, lähetän oletettavasti Saksaan, josta lähettävät Helsinkiin, jossa korjataan, ja lähettävät takaisin Saksaan josta lähettävät mulle Helsinkiin takuukorjatun tuotteen. Gotta love it! Yritin kaivaa tuota valmistuspaikkaa. En äkkiseltään sitä löytänyt mistään. Onko heittää referenssiä siitä, että nuo oikeasti valmistetaan Suomessa? Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Haeroe: Yritin kaivaa tuota valmistuspaikkaa. En äkkiseltään sitä löytänyt mistään. Onko heittää referenssiä siitä, että nuo oikeasti valmistetaan Suomessa? Kiinassa ne valmistetaan. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
ÄrGee 06.12.2020 13:42:51 | |
---|
aristoteles666: Kiinassa ne valmistetaan. Komponentteja ei täällä valmisteta, muta silti tuotteeseen voidaan lätkäistä "designed and engineered in Finland", kuten Darkglassin tapauksessa. To the stars!!! |
samiko 06.12.2020 14:01:39 | |
---|
Haeroe: Yritin kaivaa tuota valmistuspaikkaa. En äkkiseltään sitä löytänyt mistään. Onko heittää referenssiä siitä, että nuo oikeasti valmistetaan Suomessa? Tää on nykypäivää, saa välillä olla aikamoinen sherlokki että saa selvitettyä valmistusmaan. Ei edes tuotteessa/pakkauksessa välillä mainintoja. |