Aihe: Line6 PODin tunkeminen vanhaan putkiradioon
1
jty
27.06.2004 22:34:46
Olen mietiskellyt millainen olisi hyvä vahvistin kotisoittoon ja tuli mieleeni, että olisi hienoa kun saisi jostain kirpparilta pelastettuun putkiradioon modattua sisään Line6 PODin tms. vahvistinmallinnukset!. Näin muuttuisi vahvistinkin "olohuonekelpoiseksi". Optimaalista olisi jos voisi säilyttää vanhan putkivahvistimen pääteasteena ja syötettyä sitä PODilla. Lisäksi tietty pitäisi tärkeimmät säädöt PODista saada radion naamatauluun.

Onko kukaan miettinyt tällaista? Tai onko homma edes mahdollista? Pystyykö PODia avaamaan ja kaivamaan potikoita irti, tms?
päänahka
27.06.2004 23:03:50
En ole PODiin koskaan kurkannut, mutta voisin kuvitella, että potikat ja kytkimet on suoraan piirilevyssä kiinni. Eihän tämäkään toki ylitsepääsemätön ongelma ole. Putkipuristit kyllä älähtää, kun digivermeitä lähdetään sotkemaan putkilaitteisiin. :)
Soolot on perseestä.
Shaft
29.06.2004 18:46:52
Periaattessa melkein mikä tahansa on mahdollista, mutta aikamoinen homma tuossa voi kyllä olla. Yksinkertaisinta olisi pitää POD omassa kotelossaan ja yhdistää se johdolla putkiradioon.
LaXu
29.06.2004 19:57:50
Jep, eiköhän sen piirilevyn potikoineen saa sieltä jollain tempulla ulos. Potikat tosin varmaan joutunee jättämään samaan muotoon kuin PODissa ellei halua alkaa irrottelemaan niitä piirilevystä ja kolvailemaan piuhojen kanssa erikseen.

Vaihtoehtoisesti voisit tietysti tehdä samanlaisen virityksen kuin noissa Atomic Reactor hässäköissä on, eli PODille aukko vahvistimen kanteen. http://namm.harmony-central.com/SNA … t/Atomic_Amps/PR/Reactor-112-lg.jpg
Hotakainen
30.06.2004 23:33:52
Onko kellään käsitystä, riittääkö pod ajamaan tuota?

Mun putkiradio soi ainakin ihan mukavasti v-ampilla.
gator
01.07.2004 02:03:28
Mä soittelin mun Podin kautta putkiradion levariliitäntään ja tollaset pikkuroso meiningit kuulosti tosi hyvältä.
Normaalien putkivahvistinten läpi ajettuna ei sit Podista paljon iloa ollukkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)