Laulava Kylätohtori 27.11.2020 21:16:39 | |
---|
zzy: Gibson custom shopin väkertämä Les Paul Elegant vuosimallia 2000 tuli hankittua. Tää on vielä matkalla uuteen kotiinsa, mutta tässä myyjältä pöllitty kuva https://muusikoiden.net/dyn/users/168060.jpg Täytyy päivitellä parempi kuva jahka tuo saapuu. Onpa hieno värimaailma ja erikoiskiitokset vielä hardwaren väritykselle. Harmoninen kokonaisuus. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
blueskille 28.11.2020 12:35:56 | |
---|
Strymon Iridium. Näin putkivahvistimien ystävänä sanoisin , että on kyllä erittäin pätevä laite. Eikä vaadi liiemmin säätämistä, vaan soundit löytyy helposti. Vahvistimet lähti torille uutta kotia etsimään. |
Snapo 28.11.2020 14:57:16 | |
---|
GGD Zilla & PIV rummut ja Unison MIDI chord pack lähti ostoon. Kitaralla kun en osaa tehdä biisejä niin tarkoitus koittaa ideoida lätkimällä sointuja midikartalle ja kehittää kitarointia näiden ympärille. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
L.H 28.11.2020 17:49:26 | |
---|
Mikähän ihme postia vaivaa, kun eilen tilattu Jim Root Terror tuli alle vuorokaudessa perille?! Äänekäs laite 7w asetuksellakin kotisoittoon, mutta eipä ollut ainakaan hinnalla pilattu. |
ibnz 28.11.2020 18:34:00 | |
---|
L.H: Mikähän ihme postia vaivaa, kun eilen tilattu Jim Root Terror tuli alle vuorokaudessa perille?! Äänekäs laite 7w asetuksellakin kotisoittoon, mutta eipä ollut ainakaan hinnalla pilattu. Keskimäärin normaalia toimintaa, mun loota on maannut jossain keskuksessa nyt nelisen päivää liikkumatta :) Sopii tähän säikeeseen: sieltä tulee ihan alkupään tuotannon Triple Recto Huomenna sitten! |
MustaKissa 30.11.2020 21:30:38 | |
---|
L.H: Mikähän ihme postia vaivaa, kun eilen tilattu Jim Root Terror tuli alle vuorokaudessa perille?! Mitä itse olen lähetellyt tavaraa viime aikoina, paketit on yleensä olleet ostajalle noudettavissa postiinjättöpäivästä seuraavana myös alle 24 tunnissa kunhan vie paketin postiin ennen kuin kuorma-auto käy paketit noutamassa ja ne ajat jopa löytyy postin sivuilta ja tähän asti pitäneet paikkansa. Matkahuollon puolella tuntuu olevan hieman hitaampi meininki. Olipa kerran kissa, kaappi ja kitara. Ilmainen IR-paketti kitaralle: https://blackcatstechno.blogspot.com/ |
TheMurno 01.12.2020 09:10:16 | |
---|
|
aak127 01.12.2020 14:18:45 | |
---|
zzy: Gibson custom shopin väkertämä Les Paul Elegant vuosimallia 2000 tuli hankittua. Tää on vielä matkalla uuteen kotiinsa, mutta tässä myyjältä pöllitty kuva https://muusikoiden.net/dyn/users/168060.jpg Täytyy päivitellä parempi kuva jahka tuo saapuu. Itse poistin Kitarapajalta kesällä vastaavan, mutta aiempaa vuosikertaa olevan Elegantin (sillä höpsöllä CS-logolla lavassa). Muuten kyllä maistuu, mutta se inlaymateriaali tuntuu ältsin jännältä sormilla. |
mike tapping 01.12.2020 17:52:32 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 01.12.2020 18:33:13 | |
---|
Ostin Top Soundista AKG:n K371:set, mutta paketti oli avattu. Lähinnä mietin, että myytiinkö mulle B-Stock normin hinnalla. En oikein jaksa uskoa, että avaavat kaikki lähettämänsä paketit laadunvarmistukseksi. Jos halun käytettyä, ostan sitä torilta. Nim. Pistänkö paskan saman tien takaisin? Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Guitarfreak 01.12.2020 18:54:59 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ostin Top Soundista AKG:n K371:set, mutta paketti oli avattu. Lähinnä mietin, että myytiinkö mulle B-Stock normin hinnalla. En oikein jaksa uskoa, että avaavat kaikki lähettämänsä paketit laadunvarmistukseksi. Jos halun käytettyä, ostan sitä torilta. Nim. Pistänkö paskan saman tien takaisin? Sähköpostia ja hyvitystä ;) Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
ibnz 01.12.2020 19:00:00 (muokattu 01.12.2020 19:00:53) | |
---|
No niin, tuulennopean 28 päivän toimitusajan jälkeen saapui makkarikitaristin toive: triple rectifier 150W. Valmistusajankohta 92 loppu - 93 alku, revision F. Aika rapsakat saundit lähtee, ai saatana Huomenna sitten! |
TheMurno 01.12.2020 20:01:25 | |
---|
mike tapping: Hieno on. Saarnilankku varmaan ja miten on muuten mikit keskenään balanssissa? Omassa palatelessä olisi vielä säädettävää sillä tallamikki ei pärjää alkuunkaan edessä olevalle p90-mikille. Saarnia juu. Mikeistä en osaa vielä sanoa, kuulokkeiden läpi tuntuu olevan ihan hyvin balanssissa. Torstaina treeneissä pääsee kuulemaan paremmin. |
Laulava Kylätohtori 01.12.2020 20:13:17 | |
---|
Guitarfreak: Sähköpostia ja hyvitystä ;) Joo, pistin kyselyä menemään. Saa nähdä, mitä sanovat. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
MolliS 01.12.2020 22:49:37 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ostin Top Soundista AKG:n K371:set, mutta paketti oli avattu. Lähinnä mietin, että myytiinkö mulle B-Stock normin hinnalla. En oikein jaksa uskoa, että avaavat kaikki lähettämänsä paketit laadunvarmistukseksi. Jos halun käytettyä, ostan sitä torilta. Nim. Pistänkö paskan saman tien takaisin? Jaa jaa, nykyään tavara onkin sitten B-Stock jos sen paketti on auki? Tiukaksi menee kivijalkaliikkeen tilanne jos mitään ei saa ottaa esiin edes esitelläkseen asiakkaalle ilman että sen arvo tippuu 5%. Mä olen ymmärtänyt että B-Stock meinaa nimenomaan tavaraa jossa on käytön jälkiä, liekö tässä tullut sitten joku aikakauden vaihdos viimevuosina Reaperin käyttäjä ja muutenkin tosi nolo |
L.H 01.12.2020 23:21:16 | |
---|
MolliS: Jaa jaa, nykyään tavara onkin sitten B-Stock jos sen paketti on auki? Tiukaksi menee kivijalkaliikkeen tilanne jos mitään ei saa ottaa esiin edes esitelläkseen asiakkaalle ilman että sen arvo tippuu 5%. Mä olen ymmärtänyt että B-Stock meinaa nimenomaan tavaraa jossa on käytön jälkiä, liekö tässä tullut sitten joku aikakauden vaihdos viimevuosina Ei tulis kyllä itelle mieleenkään alkaa reklamoimaan jostain avatusta paketista, jos muuten tuotteessa ei ole mitään sanomista. |
Krice 01.12.2020 23:31:48 | |
---|
L.H: Ei tulis kyllä itelle mieleenkään alkaa reklamoimaan jostain avatusta paketista Varmaan yleensä ottaen pitäisi olla avaamattomia, ainakin sellaiset tuotteet kuin kuulokkeet. En itse ainakaan haluaisi pitää päässä jotakin kokeiluversiota kuulokkeista. |
Krice 01.12.2020 23:35:00 (muokattu 01.12.2020 23:35:24) | |
---|
MolliS: Jaa jaa, nykyään tavara onkin sitten B-Stock jos sen paketti on auki? Jos sitä on käytetty ja siinä on käytön jälkiä. Thomann tekee tämänkin oikein, ainakin ne b-stockit jotka itse olen tilannut on olleet niin hyvässä kunnossa, että vaikea erottaa uudesta. Eli jos on vähänkään epäilyä niin myydään b-stockina eikä uutena, koska se ei ole uusi. |
Laulava Kylätohtori 02.12.2020 09:01:04 | |
---|
MolliS: Jaa jaa, nykyään tavara onkin sitten B-Stock jos sen paketti on auki? Tiukaksi menee kivijalkaliikkeen tilanne jos mitään ei saa ottaa esiin edes esitelläkseen asiakkaalle ilman että sen arvo tippuu 5%. Mä olen ymmärtänyt että B-Stock meinaa nimenomaan tavaraa jossa on käytön jälkiä, liekö tässä tullut sitten joku aikakauden vaihdos viimevuosina No katsotaan nyt, mitä asiaan kommentoidaan, mutta noin periaatteessa tilanne on se, että jos sitä on kätetty asiakkaille esittelyyn ja demoamiseen, niin se on silloin esittelykappale, eikä uusi. Kyse on kuitenkin luureista, joita on varastossa useammat kappaleet. Jos haluan demottua ja käytettyä tavaraa, niin sitä saa torilta ihan eri hintaan tai vähintään se pitää kertoa myydessä ja sen pitää näkyä hinnassa. Ostan uutta siksi, että se on uutta. Varsinkin jossain luureissa en huoli sellaisia, joita ties ketä on hinkannut päähänsä. Eikä B-stockia määritellä käytönjäljillä, vaan sillä, että se on esim. kokeilu tai palautustuote. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Eikö noissa(kin) luurit ja muu tilpehööri ole erikseen siellä paketissa vielä jossain muovipusseissa? Oliko nekin siis avattu, vai ainoastaan pelkkä pahvilaatikko? |