Arkka 30.11.2020 16:23:23 | |
---|
Eikös nuoriso juo eeässää ja pelaa... Fortnitea, vai onko se jo last season? |
seppo69 30.11.2020 16:43:07 | |
---|
Arkka: Eikös nuoriso juo eeässää ja pelaa... Fortnitea, vai onko se jo last season? Eiköhän sitäkin vielä pelata ja taitaa olla vieläpä ilmainen. |
Bongowing 30.11.2020 17:42:20 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Informaatiokameli 30.11.2020 17:59:24 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 30.11.2020 19:11:19 | |
---|
Bloodborne ja Ghost Of Tsushima ovat kovia myös, tosin k18 taitaa olla molemmissa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Henri Henri Olavi 30.11.2020 19:13:52 | |
---|
Bongowing: Lähinnä varmaan maltillisen ikärajan pelejä. Miksi näin? testaako siis sun puolisosi näitä alle K-18 -pelejä ja joku/jotkut muut muita? Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Bongowing 30.11.2020 19:29:41 | |
---|
Henri Henri Olavi: Miksi näin? testaako siis sun puolisosi näitä alle K-18 -pelejä ja joku/jotkut muut muita? Kirjaston konsolilla pelaavista valtaosa on tätä es osastoa, niin niille jotain sellasta pelattavaa että vanhemmat ei suutu. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 30.11.2020 19:33:33 | |
---|
Bongowing: Kirjaston konsolilla pelaavista valtaosa on tätä es osastoa, niin niille jotain sellasta pelattavaa että vanhemmat ei suutu. Jaa niin siis kirjastossa pelattavia. Mitä mä olen Turun pääkirjastossa pelejä tsekannut, niin ehkä jopa suurin osa niistä on K-18 -kamaa. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
tomaattiorava 30.11.2020 20:18:26 | |
---|
Ei oma 500gb slimmi ainakaan pidä sitten niinku mitään ääntä. Ja kirjasto ftw! |
Henri Henri Olavi 30.11.2020 20:27:35 | |
---|
tomaattiorava: Ja kirjasto ftw! Niinpä. Miksi ostaa pelejä, kun kirjastosta voi lainata? Kirjasto on maailman paras keksintö. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Tympee Huttunen 30.11.2020 21:35:57 | |
---|
tomaattiorava: Ei oma 500gb slimmi ainakaan pidä sitten niinku mitään ääntä. Ja kirjasto ftw! Sama homma terasella. En tiedä onko slimmi vai mikä. Jossain pelissä joskus on kuullut kun puhallin kovemmin pyörii hetken, varmaan repinyt just prossut punaiselle. |
seppo69 30.11.2020 22:13:47 | |
---|
Informaatiokameli: Ps4 on helvetin äänekäs vekotin. Häiritsevän äänekäs jopa joskus, pitää luurit päässä pelata joitain pelejä. Tämä on omakin kokemukseni kahdesta eri PS4:sta. Pelistä myös toki riippuu että paljonko suihkuturbiini huutaa. Bongowing: Kirjaston konsolilla pelaavista valtaosa on tätä es osastoa, niin niille jotain sellasta pelattavaa että vanhemmat ei suutu. Minecraft dungeons voisi olla tuohon hyvä peli. Yksinkertainen pelimekaniikka ja käsittääkseni neljä pelaajaa voi pelata yhtä aikaa. Itse olen muksun kans kaksinpelinä tuota pelannut ja yksin myös hakannut. Ihan ok peli. |
Tympee Huttunen: Kova pelaaja, jos paukutellut neljä ohjainta huonoon jamaan :) Ihan sopuhinta mielestäni. Tosin en tiedä mitä käytännön iloa pelaaja saa tosta Pro-versiosta. Muistaakseni itse ostin tuon ihan normiversion terasena johonkin 250€ uutena, yhdellä ohjaimella ja ihan City Marketista. PS5 pitäisi kohta pistää ostoon. Mun on nyt pakko udella henkilökohtaisuuksia. Mutta miten vitussa sun aika riittää kaikkeen? :D opiskelet/olet opiskellut vaativaa juttua, on perhettä, pelaat pleikkaria ja oikeen vitonen hankinnassa siten vielä asut omakotitalossa, jossa lämmität puilla. Ja ilmeisesti musisoitkin vieläpä. Siis miten kerkee? Varmaan päivätöissäkin käyt. Long live the King of Mercy. |
Ed_Guy 02.12.2020 09:14:18 | |
---|
Mä olen ihan koukussa shadow of wariin. Online linnan valtausta en ole vielä tohtinut kokeilla ollenkaan. Pakko tästä on koluta ja kerätä kaikki pääpelistä. Sitten odottaa vielä lisäosat. Ai että. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
tomaattiorava 02.12.2020 13:36:53 | |
---|
Ed_Guy: Mä olen ihan koukussa shadow of wariin. Online linnan valtausta en ole vielä tohtinut kokeilla ollenkaan. Pakko tästä on koluta ja kerätä kaikki pääpelistä. Sitten odottaa vielä lisäosat. Ai että. Reteetä suikaloimista mut muistelen että kävi aika vanhaksi siinä kohtaa kun oli kaikki riimut yms. kerätty. Oli aika op siinä kohtaa... |
Tympee Huttunen 02.12.2020 13:53:23 | |
---|
Welho-77: Mun on nyt pakko udella henkilökohtaisuuksia. Mutta miten vitussa sun aika riittää kaikkeen? :D opiskelet/olet opiskellut vaativaa juttua, on perhettä, pelaat pleikkaria ja oikeen vitonen hankinnassa siten vielä asut omakotitalossa, jossa lämmität puilla. Ja ilmeisesti musisoitkin vieläpä. Siis miten kerkee? Varmaan päivätöissäkin käyt. Eihän tossa mitään kiirusta, siinä kohtaa tosin, kun sain DI-hommien kurssit nippuun, käytin ihan tietentahtoisesti kaiken siitä vapautuneen ajan kaikkeen "turhaan" kuten pelaamiseen. Oli ihan mahtava tehdä jotain muuta viikonloppuöisin, kuin jotain kouluhommia. En tee omalla ajalla mitään kouluhommia enää. Enkä lämmitä puilla pääsääntöisesti: ilmalämpöpumput jauhaa koko ajan. Isoilla pakkasilla tasaan puilla vähän tai sitten muuten vähän tunnelmaksi, tai ulkosaunaan. Toki töissä käyn, ei muuten olisi rahaa pleikkaan, mutta eihän noi ole vain pelikonsoleita vaan kokonaisvaltaisia viihdekeskuksia. Musisointi on ikäväkseni vain kotona tapahtuvaa rämpyttämistä ja maksimissaan treenit kerran viikkoon. Skippaat autohommat pienemmälle, niin eihän sulla muuta kuin aikaa (ja rahaa) olisikaan :D |
Welho-77 02.12.2020 15:30:45 | |
---|
Tympee Huttunen: Skippaat autohommat pienemmälle, niin eihän sulla muuta kuin aikaa (ja rahaa) olisikaan :D Ei pysty. täyte Long live the King of Mercy. |
Ed_Guy 03.12.2020 08:46:11 (muokattu 03.12.2020 08:47:37) | |
---|
tomaattiorava: Reteetä suikaloimista mut muistelen että kävi aika vanhaksi siinä kohtaa kun oli kaikki riimut yms. kerätty. Oli aika op siinä kohtaa... Mjoo. Bright lord setti kohta hommattu ja muuta ei tarvii. Minusta shadow of mordor oli kyllä jotenkin yhtenäisempi kokonaisuus juoneltaan. Tässä tuntuu että tuo juoni on pirstaloitu liikaa ja oikeastaan unohdettu kokonaan. Keskitytty liikaa tuohon nemesis systeemiin ja linnojen valtaukseen joka kyllä on ihan mukavaa puuhaa ja tykkään siitä valmistelusta ja värkkäämisestä. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
ÄrGee 03.12.2020 10:10:14 (muokattu 03.12.2020 10:14:21) | |
---|
Milkop: Bloodborne ja Ghost Of Tsushima ovat kovia myös, tosin k18 taitaa olla molemmissa. Bloodbornen ikäraja on 16 :) Meillä ainakin PS4:n normiversio huutaa kuin suihkuturbiini enemmän tehoa vaativissa kohdissa, varsinkin uudemmat pelit pistävät sen äärirajoille. LoU2:n räjähdyksiä sisältävissä pelitilanteissa tapahtui joskus sellainen jumahdus juuri ennen räjähdystä ja peli kaatuilikin joskus. Eikä 30fps ole herkkua melkein missään peleissä, 60 on jo paljon parempi. Ja PC:llä pelatessa 144 minkä näyttö antaa myöten. To the stars!!! |
aivokuolio 03.12.2020 10:21:08 | |
---|
Gigantilta tuli ilmoitus että Cyberpunk 2077 on postitettu, tosin Ruotsistahan tuo tulee että tuskin ainakaan ennen julkaisupäivää ehtii perille. Jokohan uskaltaa luottaa siihen että peli ei enää viivästy? |