Aihe: Tone-potikka kolhiintunut
1
Angus
30.06.2004 21:56:24

Jep, eli vihdoinkin sain sitten sen uuden kitaran. Muuten hyvässä kunnossa ym., mutta yksi tone-potikka on vähän hajalla. Miettisin tässä, että onko tommosesta edes järkeä valittaa ja pyytää uutta tilalle?

http://www.acdc-bootlegs.com/LiveWire/tone.jpg

Tilasin siis postin kautta Oulun soitin- ja tarvikkeesta.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
mathias
30.06.2004 22:07:54
Kyllä minun mielestä pitäisi ehdottomasti valittaa pienimmästäkin viasta.
Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen-
Kapane
30.06.2004 22:25:59

uuden potikan lähettävät varmaankin.
Personal Jesuss & Modern Angel [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
p130
01.07.2004 09:23:05

Itse asiassa tuo murtuma näyttäisi olevan sellaisessa paikassa että epäilen pahasti onko posti sitä rikkonut. Jos se olisi kuljetuksen aikana saanut iskua, olisi myös yläkulma todennäköisesti rikki. Paketissakaan ei varmaankaan ollut osumajälkiä potikan kohdalla

Valita ihmeessä ja vaadi uutta potikannuppia. Raportoi sitten tänne miten karvanaama asiaan suhtautui. Kilpailee nimittäin ehdottomasti suomen *ttumaisimman musiikkikauppiaan tittelistä. Ei ihmetyttäisi ollenkaan vaikka olisi valikoitu lähetettäväksi pikkuvikainen. Siitähän voi aina syyttää postia.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Jucciz
01.07.2004 09:24:54
Ei kai tuossa itse potikka sentään ole kolhiintunut, vaan potikan nuppi? Ehjässä kitarassa itse potikathan eivät edes näy.

(Saivartelua)
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Billsner
01.07.2004 11:28:52
Raportoi sitten tänne miten karvanaama asiaan suhtautui. Kilpailee nimittäin ehdottomasti suomen *ttumaisimman musiikkikauppiaan tittelistä.

Hoho! Ei se niin paha ole kun sen oppii tuntemaan. Kerran se ketoi vitsinkin kun piuhaa oli ostamassa. "Otatko kolmen metrin piuhan vai kolmen metrin piuhan? Muut ovat valitettavasti loppuneet..."
You must gather your party before venturing forth.
p130
01.07.2004 11:35:32

Hoho! Ei se niin paha ole kun sen oppii tuntemaan.

No ei se tyyppi ainakaan rohkaise oppimaan...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Chemo
01.07.2004 13:20:24

Onnea uuden kitaran johdosta!

Miettisin tässä, että onko tommosesta edes järkeä valittaa ja pyytää uutta tilalle?

On järkeä. Esim. soitto sinne ja kuva sähköpostilla perään. Luulisi että tarjoutuvat lähettämään uuden nupin.
Ramalamadingdong.
Jormaz
01.07.2004 16:53:05
Ei ihmetyttäisi ollenkaan vaikka olisi valikoitu lähetettäväksi pikkuvikainen. Siitähän voi aina syyttää postia.

Siinä tapauksessa myyjä on täysi mulukku.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Angus
01.07.2004 22:13:20

Onnea uuden kitaran johdosta!

Kiitoksia.

On järkeä. Esim. soitto sinne ja kuva sähköpostilla perään. Luulisi että tarjoutuvat lähettämään uuden nupin.

Pistin sähköpostia tosta ja kuvan mukaan siihen. Luulisi nyt, että uuden potikan saa.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)