msalama 16.11.2020 06:52:08 | |
---|
muistit kuitenkin meuhkata Niin, tiedoksesi vaan että sillä EI ole mitään helvetin väliä mitä joku yksittäinen spede internetistä on mieltä mistäkin, oli se spede sitten sinä, minä tai serkun kaiman kummi. Mutta täysin oikeassa olit siinä, että rummut biisissä High Voltage soittaa Tony Currenti, ei Phil Rudd. |
sirdickyj 16.11.2020 08:48:32 (muokattu 16.11.2020 11:27:39) | |
---|
msalama: Niin, tiedoksesi vaan että sillä EI ole mitään helvetin väliä mitä joku yksittäinen spede internetistä on mieltä mistäkin, oli se spede sitten sinä, minä tai serkun kaiman kummi. Mutta täysin oikeassa olit siinä, että rummut biisissä High Voltage soittaa Tony Currenti, ei Phil Rudd. Sen verran kuitenkin oli väliä että jaksoit tulla sanomaan asiasta. Tai kertomaan kuinka ei ole väliä. Jos sulle vasta nyt, näiden kaikkien vuosien jälkeen on selvinnyt, mikä on ero todellisuuden ja netissä kirjoitetun välillä, niin on hienoa että se kuitenkin selvisi jo tässä vaiheessa. Lisäksi en ollut oikeassa siinä, että rummut soitti Currenti, koska en sanonut niin. Sanoin etten usko Ruddin soittavan niitä rumpuja. Kuten Hollmi5 ehdotti, pitäisi perustaa oma ketju niille, jotka oikeasti välittävät AcDc:n musiikista. Siis sellaisille, jotka eivtä vain tuijota, kenen nimi lukee kansilehdessä ja joille on mahdollisimman ahdistavaa että heidän rakas, maailman suurin tuotteensa (Ramonesin ja Motörheadin ohella) poikkeaakin millin verran totutusta ja turvallisesta kaavasta. AcDc on kuin ev.lut.kirkko, tuottaa muutyumattomuudellaan turvaa ihmisille silloinkin kun ajat ovat kovat. Se on hieno asia. Jamaailman konservatiivisin instituutio. Konservaryiivista siitä tekee etenkin ne, jotka muuttumattomuutta palvovat kaiken yli menevänä arvona. |
Bullitt 16.11.2020 08:54:52 | |
---|
On se näköjään itsellä helppoa kun ei kuuntele AC/DC:tä. "Lahjatthomat ne corkean cansan coulussa tacamusta culuttavat, oicea elon kocemus tulee pitcän elon academiasta!" |
hollmi-5 16.11.2020 09:02:32 (muokattu 16.11.2020 11:16:32) | |
---|
sellisti: Yhteenvetona vois todeta että parin ekan läpikuuntelun pienoisen pettymyksen jälkeen levy on parantunut koko ajan, ja menee tällä hetkellä ainakin Rock Or Bustin rinnalle ja ohikin vaikka siitäkin levystä tykkään kyllä. Hiukan yllättävää että AC/DC-albumi vaatii aikaa ja kuuntelukertoja auetakseen, mutta erilaiseksihan tätä levyä on kutsuttukin. Tai ehkä sitä on vaan itse tulossa vanhaksi. :) Ja mikä parasta, itsekään en ole vielä päässyt fyysistä levyä edes kuuntelemaan vaan Spotifyn varassa on menty. Odotan sormet syyhyten että pääsen sujauttamaan cd:n kunnon soittimeen ja tykittelemään ihan maksimilaaduilla. Mitä elämyksiä siellä vielä odotteleekaan... Minä olen kuunnellut levyn läpi useita kertoja. On erittäin mieleinen ja jotain kertoo se, että viimeisenä ennen nukahtamista ja heti herättyä panen POWER UPin soimaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
2randpo 16.11.2020 09:53:38 | |
---|
sirdickyj: AcDc on kuin ev.lut.kirkko, tuottaa muutyumattomuudellaan turvaa ihmisille silloinkin kun ajat ovat kovat. Se on hieno asia. Jamaailman konservatiivisin instituutio. Konservaryiivista siitä tekee etenkin ne, jotka muuttumattomuutta palvovat kaiken yli menevänä arvona. Mjoo, mutta kaikki haluamme sekä säilyttää että uudistaa. Myös Power Up todistaa tämän. Tajusin toki silti pointin. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. |
Regalis Apertura 16.11.2020 10:47:19 (muokattu 16.11.2020 10:50:10) | |
---|
Sori lähti kahteen kertaan... |
Regalis Apertura 16.11.2020 10:49:17 | |
---|
Sirille ja msalamalle: Välillä kun tuota "kaksinkamppailuanne" seuraa niin tulee ennemmin puritaanisuudestaan kuuluisa katolinen kirkko kuin luterilainen kirkko mieleen;)... Sen verran tiukkaa vääntöä (sinänsä lapsellista e-draamaa joka ei johda yhtään mihinkään, uskokaa nyt vihdoinkin) aitoon m.net-tyyliin. |
sirdickyj 16.11.2020 11:30:02 | |
---|
2randpo: Mjoo, mutta kaikki haluamme sekä säilyttää että uudistaa. Myös Power Up todistaa tämän. Tajusin toki silti pointin. Se on juuri näin, ja musiikissa suurin tragedia on että artistin tulisi samaan aikaan olla stabiili ja muuttumaton ja uudistua sopivasti, kaikkia miellyttåen, mutta ei liikaa. |
RockFanatic 16.11.2020 12:02:24 | |
---|
sirdickyj: Taitaa olla osassa raitoja, joo. Kuten sanoin, Wrightista en pitänyt niin kovin, mutta havaitsin sen vasta myöhemmillä äänitteillä. Rudd soittaa Flick Of The Switchin jokaisella biisillä. |
msalama 16.11.2020 13:06:46 | |
---|
että jaksoit tulla Sössön sössön. Joskus on tultava postimiestyyliin kahdestikin ja siinä välissä raavittava muniaan. Mutta sehän tunnetusti vaan antaa teille besserwissereille lisää länkytettävää, joten turha nillitys pois ja sen kun annat palaa. Lisäksi en ollut oikeassa siinä Hienoa, että te yli-ihmisetkin sentään edes joskus tunnustatte virheenne. Jos sulle vasta nyt Ihan kivaa ylimielisyyttä, mutta hio vielä vähän niin alkaa puremaan, nyt ehkä jossain tasolla 2/5. Kyllä se siitä lähtee pienellä treenillä. Mutta asiaan. Itselleni oli kyllä uutinen, että Currenti ne kannut soitti, mutta kyllä kai sitten, koska useampikin lähde näin mainitsee. Mutta hyvinhän sekin veti, joten eihän siinä mitään. |
msalama 16.11.2020 13:11:13 | |
---|
puritaanisuudestaan kuuluisa Enhän mä mikään puritaani ole. Muut kokoonpanot kuin se klassinen alkuperäinen vaan kuulostaa paskalta :D |
Kefiiri 16.11.2020 13:24:58 | |
---|
Msalamalle pointsit itseironiasta, kyllä tähän ketjuun vähän huumoriakin mahtuu :) En ole musiikin asiantuntija. |
Funkånaut 16.11.2020 14:26:37 | |
---|
Bullitt: On se näköjään itsellä helppoa kun ei kuuntele AC/DC:tä. Näio, keski-ikäiset pyylevät Belieberit kiistelevät siitä, kuka on eniten oikea fani. Uuden levyn paras hetki on ehdottomasti tämä ketju hoho. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Olisikohan parempi vaan kuunnella ACDC:tä omassa ylhäisessä yksinäisyydessään eikä kirjoitella tänne mitään ettei vain jonkun truu hc-tosidiggarin mieli pahoitu;)? |
msalama 16.11.2020 15:56:03 | |
---|
Ei kun täällähän näistä nimen omaan pitää tuohtua. Pienet käsilaukkusodat sun muut mitättömyyksien myrskyilyt vesilasissa piristävät nähkääs kummasti päivää, kunhan vain muistaa, että se elämä on ihan muualla. |
HS 16.11.2020 18:56:31 | |
---|
Terve Funkånaut: ... Uuden levyn paras hetki on ehdottomasti tämä ketju hoho. :D :D :D Peukkua tälle! - Oman elämänsä merkkihenkilö - |
hollmi-5 16.11.2020 19:16:15 | |
---|
Funkånaut: Näio, keski-ikäiset pyylevät Belieberit kiistelevät siitä, kuka on eniten oikea fani. Uuden levyn paras hetki on ehdottomasti tämä ketju hoho. Olen vanhempi, mutta sinä pyylevämpi. Minä Belieber ja sinä..? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 16.11.2020 19:22:54 (muokattu 16.11.2020 20:04:27) | |
---|
Horinani ei liittynyt aiheeseen :( En ole musiikin asiantuntija. |
texan 16.11.2020 20:05:13 | |
---|
Taitaapa suurin osa olla keski-ikäisiä, jotka tähän osioon kirjoittavat. No olen itsekin, mutta onneksi myös monet nuoret pitävät AC/DC:stä. Nuorissa on tulevaisuus ja pitävät AC/DC: n lippua yllä kun meistä vanhoista änkyröistä on aika jättänyt. |
hollmi-5 16.11.2020 21:05:18 | |
---|
texan: Taitaapa suurin osa olla keski-ikäisiä, jotka tähän osioon kirjoittavat. No olen itsekin, mutta onneksi myös monet nuoret pitävät AC/DC:stä. Nuorissa on tulevaisuus ja pitävät AC/DC: n lippua yllä kun meistä vanhoista änkyröistä on aika jättänyt. Jos orkka on 47 vuotta sitten julkaissut ekan, niin kai me ollaan suurin osa vanhempia. AC/DC voi olla tulevaisuuden klassista, jota esitetään paljon sen jälkeen, kun meitsin perse pukkaa Talvisalossa horsmaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |