Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Paladins
1 2
rok
27.04.2004 21:43:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko roots-porukka tutustunut kyseiseen bändiin? Mahtavan tyylikästä perinnetietoista bluesia/rock 'n' rollia/rockabillyä ja vaikka mitä! Kukaan nähnyt livenä?
 
"Floor it, that's technical talk!"
reijoteppo
27.04.2004 22:43:04 (muokattu 15.06.2004 08:30:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko roots-porukka tutustunut kyseiseen bändiin? Mahtavan tyylikästä perinnetietoista bluesia/rock 'n' rollia/rockabillyä ja vaikka mitä! Kukaan nähnyt livenä?
 
Paladins on ollut mun suurimpia suosikkeja jo pitkään..about vuodesta 1991. Oon nähny ne livenä 2 kertaa, Tavastialla ´92 ja Aitoossa ´98...
 
rok
28.04.2004 09:26:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paladins on ollut mun suurimpia suosikkeja jo pitkään..about vuodesta 1991. Oon nähny ne livenä 2 kertaa, Tavastialla ´92 ja Aitoossa ´98. Äänitettiin meidän tulevalle levyllekkin "Let´s Buzz"-kiekolta löytyvä biisi "Follow Your Heart".
 
Oliko kova livenä? (tai kai se on kysymättäkin selvää että oli...) Toi ticket home-levy on meikäläisen suosikkilevyjä, perskele siinä on hienoja biisejä koko platta täys!
 
"Floor it, that's technical talk!"
reijoteppo
29.04.2004 10:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko kova livenä? (tai kai se on kysymättäkin selvää että oli...) Toi ticket home-levy on meikäläisen suosikkilevyjä, perskele siinä on hienoja biisejä koko platta täys!
 
No olihan se ihan hillitöntä hoitoa koko ajan....Tavastian keikka oli kyllä paljon parempi. Gonzalesin soolot saattoivat venyä pisimmillään jonnekin kymmeneen rundiin,mutta silti juttu pysyi tuoreena ja kantoi tyylikkäästi eteenpäin.
 
Tomppeli
30.04.2004 15:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No olihan se ihan hillitöntä hoitoa koko ajan....Tavastian keikka oli kyllä paljon parempi. Gonzalesin soolot saattoivat venyä pisimmillään jonnekin kymmeneen rundiin,mutta silti juttu pysyi tuoreena ja kantoi tyylikkäästi eteenpäin.
 
Tavastialla olleena sanoisin, että ehkä paras keikka mitä olen nähnyt.
 
Olisi hienoa nähdä bändi jossain omilla kulmillaan Kaliforniassa - herroilla ei tuntunut olevan kiire pois lavalta, vaan pitivät iloa yllä pitkään ja korkealla.
 
reijoteppo
14.06.2004 08:53:53 (muokattu 23.06.2004 09:40:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tavastialla olleena sanoisin, että ehkä paras keikka mitä olen nähnyt.
 
Olisi hienoa nähdä bändi jossain omilla kulmillaan Kaliforniassa - herroilla ei tuntunut olevan kiire pois lavalta, vaan pitivät iloa yllä pitkään ja korkealla.

 
Kyllä. Alkaa vaan jo ikä painaa selkeesti Gonzalesillakin. Mikä on kyllä ihan ymmärrettävää, että ei jaksaa vääntää samalla intensiteetillä ja sillä keikkavauhdilla koko aikaa. Suokaamme anteeksi hänelle se, jos tahtoo vetää retrobillyä ja countryn touhua nykyään enimmäkseen vaan. ;)
 
Dave Gonzales on kyllä yksi maailman, ellei aliarvoistetummista, niin ainakin suuremmalle Stevie Ray Vaughan kitaratyylin faniporukalle tuntematon kitarasuuruus. Onneksi Guild on jo kuitenkin julkaissut Dave Gonzales nimikkomallin kitaran.
 
jani72
30.06.2004 19:03:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lets Buzz ja Slippin' in levyt muistaakseni omistan ja ne ovat kyllä perkuleen hyviä!
 
duane
30.06.2004 19:47:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on myös toi Slippin' in levy ja kyllähän se kovasti rokkaa...
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
rok
03.07.2004 18:39:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dave Gonzales on kyllä yksi maailman, ellei aliarvoistetummista, niin ainakin suuremmalle Stevie Ray Vaughan kitaratyylin faniporukalle tuntematon kitarasuuruus. Onneksi Guild on jo kuitenkin julkaissut Dave Gonzales nimikkomallin kitaran.
 
Nimenomaan, jos esimerkiksi lukee joitain Whos who/blues guitarists tyylisiä kirjoja, niin ei paljon Gonzalesia löydy. Johnny Langit ja muut "legendat" kyllä mainitaan...
 
"Floor it, that's technical talk!"
Terry Pantheras
27.08.2009 15:57:32 (muokattu 27.08.2009 15:58:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1880 päivää vanhaan ketjuun!
 
Oli siis jo aikakin herätellä aihetta...
 
Perskeles! Pistin ekaa kertaa vuosikausiin vanhan suosikkilevyn Let's Buzzin soimaan ja voihan helvetti, että on vieläkin julmettua jauhantaa. Gonzales on kyl aivan tajuton kuudenkielenvelho!
 
Näinköhän ovat enää ikunaan Suomeen päin koluamassa...?
 
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
belarusman
27.08.2009 17:09:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä hetkellä ainakin the Paladins on atomeina....
 
Crossroads calling...
doktorkoo
28.08.2009 08:53:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Oli siis jo aikakin herätellä aihetta...
 
Perskeles! Pistin ekaa kertaa vuosikausiin vanhan suosikkilevyn Let's Buzzin soimaan ja voihan helvetti, että on vieläkin julmettua jauhantaa. Gonzales on kyl aivan tajuton kuudenkielenvelho!

 
Ääni tälle! Mun soittimessa kans pyörii säännöllisen epäsäännölliseti joku Paladins -kiekko, ja silti niistä löytyy uusia juttuja. Viimeksi kesällä yksin autoillessa löysin Ticket Home levylle piilotetun Brand new heart -biisin...aivan mahtava middletempo-blues, mutta vaati vähän volaa (c:
 
-j
 
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
L-D
31.08.2009 18:31:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu Paladins on kyllä ehdoton klassikko omalla sarallaan, aikoikaan kans hurahdin laakista tähän bändiin.
 
Shuffle and Boogie
03.09.2009 08:43:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi muutamat levyt löytyy + dvd hyllystä
 
Old Time Rock'n'Roll
doktorkoo
27.10.2014 19:08:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vettä on virrannut Tammerkoskessa, ja välillä ei....
"Huom! Olet kirjoittamassa yli 1880 päivää vanhaan aiheeseen!"
 
Nyt on rautaa tulossa, vaikka nuo viimeisimmät levytykset ei ihan parhaiden tasolle ylläkään:
 
The Paladins, Tampere-talo, 30.1.15
http://www.tampere-talo.fi/paladins … rm=0_9f3c6caba9-c71ef19eb9-74612493
 
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
Epämuusikko
28.10.2014 16:13:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulevat myös Pakkasukkoon, Kemiin.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
jani72
29.10.2014 19:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.vaylanpyorre.com/legenda … io-the-paladins-kemin-pakkasukkoon/
 
Se voittaa, jolla on kuollessaan eniten vanhaa romua!
belarusman
30.10.2014 16:50:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liput Tampereelle hommattu! Piitkä odotus palkitaan!!
 
Blues is my middle name!
wjacobs
04.11.2014 13:00:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno bändi, Gonzalesin kitarataiturointia näin livenä ensimmäisen kerran keväällä 1988 New Orleansin Tipitina klubissa. Bändillä oli hirveä draivi päällä, erittäin tuhti soundi. Lavalla Guild +Fender Bassman + Fender jousikaku laatikko, läskibasso, rummut, muuta ei tarvittu.
 
Onko tiedossa/tulossa Helsingin keikka?
 
belarusman
31.01.2015 12:28:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan vaan loistava keikka eilenehtoolla Tampesterissa! Kyl Gonzales ja veijarit olivat hyvässä vedossa! liki 2 tuntii kovaa soittoa tyydytti kyllä ihan varmasti kaikkien rootsin-nälän!!
 
Blues is my middle name!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «