ovation1993 29.10.2020 19:31:35 | |
---|
Satu Rakkauden, Reijo Taipale löytyykö nuottia.Kiitokset etukäteen. |
Jukka_J23 29.10.2020 22:08:07 | |
---|
|
ovation1993 30.10.2020 08:21:14 | |
---|
ovation1993: Satu Rakkauden, Reijo Taipale löytyykö nuottia.Kiitokset etukäteen. Kiitokset kovasti "Ismolle". Nuotti tuli nopeasti ja velipoika sai haluamansa. Ensimmäinen kerta kun huutelin apua ja hienosti meni - Kiitos! |
kuljuha1 01.11.2020 18:38:23 | |
---|
Mo, mista loytyy pianonuotteja pdf. Kassu Halosta, Eija Merilaa jne. |
harriek 04.11.2020 18:30:43 | |
---|
Moi. Voisko joltain saada nuotit, Mamban, Tuollainen Tyttö, kappaleeseen, saksofonilla yrittäisin soittaa, ei ihan pelkällä korvalla lähe liikkeelle. harri.eklund@gmail.com |
WanhaWetäjä 04.11.2020 18:55:39 | |
---|
harriek: Moi. Voisko joltain saada nuotit, Mamban, Tuollainen Tyttö, kappaleeseen, saksofonilla yrittäisin soittaa, ei ihan pelkällä korvalla lähe liikkeelle. harri.eklund@gmail.com Tämä hoidettu. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
TompBass 06.11.2020 19:33:46 | |
---|
Sir Duke (Stevie Wonder) Löytyneekö kupongit kenenkään arkistoista? melodia/bass line Sähköpostiin voipi faxata. Kiitämme teitä! " Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas" |
WanhaWetäjä 06.11.2020 21:18:04 (muokattu 06.11.2020 22:03:00) | |
---|
geggo: Sir Duke (Stevie Wonder) Löytyneekö kupongit kenenkään arkistoista? melodia/bass line Sähköpostiin voipi faxata. Kiitämme teitä! Tua noi....onhan tota soitettu mm puhallinbandilla mutta en muista millaset laput oli, tais olla niin että kitaralle ei edes ollut lappuja vaan enhän mä niitä olis edes tarvinu, soinnut tuosta plokkaa äkkiä. Tutti osasto on sitten se pahempi tuossa biisissa, se piti oikeen treenata tai lähinnä tsekata sopiva sormitus, sehän kitara/bassohommissa on aika oleellista mikä on itselle sopivin. No joo, leikki sikseen, midifile pitäs löytyä ja erittäin hyvä kaupallinen sellanen, siitä sais varmaan jollain softalla ainakin jonkunmoisen lapun aikaan kun jättäis vaan basson ja melodian, ongelmana se että se tulisi yhtenä pötkönä...täytyy tutkia asiaa jos tuo file vielä jossain on. EDIT joo kyllä tuosta midi löytyy ja bassolinjan sekä melodian saa irti, vaatisi vaan kunnon nuottisoftan että saisi nuo järkevästi tallennettua pdf muotoon. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
TompBass 07.11.2020 10:13:54 | |
---|
Juurikin noin, melodia ja soinnut yksinkertaista, mutta kuitenkaan ei ole ihan perus "Tangua yhden pysähdyksen taktiikalla", joten tutti-osasto tsekattava. Sormitus siis myös oleellinen notta kerkiää soittamahan, ja vieläpä oikein. Tätä kipaletta en ajatellut Suvivalssin pariksi, mutta Jazz-viihde triolla tarkoitus kokeilla saako toimimaan?? Lisäksi ajattelin kokeilla saako tuota operoitua kontralla? Googlettaa joskus jo yritin mutta en kyllä löytänyt kuin jotain tukkikynällä piirrettyjä foni-juttuja niille soveltuvilla säv.laj. " Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas" |
WanhaWetäjä 07.11.2020 12:44:58 | |
---|
geggo: Juurikin noin, melodia ja soinnut yksinkertaista, mutta kuitenkaan ei ole ihan perus "Tangua yhden pysähdyksen taktiikalla", joten tutti-osasto tsekattava. Sormitus siis myös oleellinen notta kerkiää soittamahan, ja vieläpä oikein. Tätä kipaletta en ajatellut Suvivalssin pariksi, mutta Jazz-viihde triolla tarkoitus kokeilla saako toimimaan?? Lisäksi ajattelin kokeilla saako tuota operoitua kontralla? Googlettaa joskus jo yritin mutta en kyllä löytänyt kuin jotain tukkikynällä piirrettyjä foni-juttuja niille soveltuvilla säv.laj. Joo, kontralla varmaan melko haastava, normi bassolla ei niin kovin paha, duuripentatonista asteikkoa siinä tuttiosiossa mennään...mutta tosiaan midifilesta saan bassolinjan irrotettua ja myös melodian, en tiedä onko originaalilaatikko mutta B-duurissa menee eli jos sen vaan soittaa niin se on helppo transpata mihin vaan, sopiva laulusävellaji ns normaaliturakaiselle lienee G tai F. Wonderin biisit eivät ole helpoimmasta päästä laulunkaan osalta. Jos et löydä mistään ns kunnon lappua niin voin koittaa saisiko tuosta midista jotain järjellistä ulos, tulostamaan pystyy jos ei muuten ja tulosteen voi skannata pdf-muotoon, luulen että pari/kolmen sivun lappuun tuon saa mahtumaan. Rytmisesti mielenkiintoinen bassolinja ja ei ihan tosta vaan lähde nyt kun sitä kuuntelin irrotettuna taustasta samalla nuottikuvaa katsoen, noissa kaupallisissa mideissa on pyritty varsin originaaliin lopputulokseen kaikin puolin ja myös onnistuttu siinä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
WanhaWetäjä: Jos et löydä mistään ns kunnon lappua niin voin koittaa saisiko tuosta midista jotain järjellistä ulos, tulostamaan pystyy jos ei muuten ja tulosteen voi skannata pdf-muotoon, luulen että pari/kolmen sivun lappuun tuon saa mahtumaan. Mä oon jollain jazz-leirillä soittanut piisiä. Nyt oon mökillä jossa ei lappua ole. Jos maanantaina vielä tarvetta voin kaivella. Se on lappu jossa melodia ja soinnut, myös se bändin tuttiosuus, ei bassolinjaa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
TompBass 08.11.2020 16:42:00 | |
---|
M.M laittoi erittäin asiallisen kupongin ja kiitos siitä. Joten nyt sitten enää tarttis oppia soittamaan.. " Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas" |
K.E.Y 09.11.2020 11:12:05 | |
---|
"Niin kauan, niin harhaan" Kari Tapio Löytyisköhän nuotteja (tai edes sointu lappua) yllä olevaan biisiin.. olisi huippu kappale mutta ei löydy vaan lappuja mistään.. key.public.mails(ät)gmail(piste)com |
Tuuleenhuutaja 10.11.2020 14:49:08 (muokattu 10.11.2020 14:49:23) | |
---|
Hyvät avuliaat soittajakolleegat: Löytyisikö valmista nuottia valssiin nimeltään "Vuosien jälkeen"? Levytyksen tehnyt mm. Eija Sinikka. Youtubesta kuuntelin sen ja ajattelin, että jos valmis nuotti välisoittoineen löytyy, niin ilahtuen sen haluaisin. :) Kiitos jo etukäteen! |
Tuuleenhuutaja 11.11.2020 06:23:20 (muokattu 11.11.2020 11:18:27) | |
---|
Poistin hölmöyttäni saamani pikaviestin Vuosien jälkeen-valssinuottia koskien, joten vieläkin nuottia kaipaan. |
Tuuleenhuutaja 11.11.2020 11:18:13 | |
---|
Nuotti saatu. Kiitos toimittajalle! :) |
sepe.keino. 12.11.2020 12:45:27 | |
---|
Löytyisikö keltään nuottia Raimo Roihan kappaleeseen Saunasamba. Vois lähettää sähköpostiin osoitteelle : keinonens@gmail.com Kiitos etukäteen jos löytyy. |
eicca 65 14.11.2020 12:51:40 | |
---|
Mistä löytys tabulatuurit seur.kappaleisiin:KANGASTUS,VOITKO ALKAA UUDELLEEN ja TIET. Tarkoitus olis opetella soittamaan nuo sähkökitaralla. Vastaukset tähän tai sp eino.kovalainen@dnainternet.net |
EP 14.11.2020 20:39:25 | |
---|
eicca 65: Mistä löytys tabulatuurit seur.kappaleisiin:KANGASTUS,VOITKO ALKAA UUDELLEEN ja TIET. Tarkoitus olis opetella soittamaan nuo sähkökitaralla. Vastaukset tähän tai sp eino.kovalainen@dnainternet.net Voi olla hankala löytää? Olisko kitara -palstalla tai jossain esim. rautalanka -huoneessa apuja? |
KoskPaavo 18.11.2020 15:49:25 | |
---|
Nyt pitäisi löytää Pyhäjärvi-humpasta nuotti.Yv:llä ilmoitus. Kiitos. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |