Aihe: Netflix-suosituksia
1 2 3 4 547 48 49 50 5184 85 86 87 88
Epämuusikko
22.09.2020 16:31:52
Henri Henri Olavi: No tietty Midnight Gospel Adventure Timen kannoille yritin katsella tätä mutta ei oikein lähteny. Liikaa "nykypäivämähinää".
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Henri Henri Olavi
22.09.2020 18:11:59
Mielestäni todella hyvää ja koskettavaa juttua. Mitä "nykypäivämähinää" siinä on? Esim. maaginen työskentely on tuhansia vuosia vanhaa ja eurooppalainenkin versio siitä useita satoja vuosia.
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
Ed_Guy
23.09.2020 00:32:19
tomaattiorava: The Devil All The Time - oli hyvä.
Pituutta kyllä oli ja se myös tuntui, ei ole mikään Scorsesen vikkelä kolmetuntinen mikä tuntuu vaan viheltävän ohi, kertojan ääni sen sijaan löytyy.
Kaikki roolisuoritukset huippuluokkaa ja Riley Keough alkaa olemaan mun ihan suosikkimimmejä. Pelkästään hyvissä rainoissa näkynyt ja jotenkin huikeen kaunis muidu.
Oikein mainio tekele, nyt kun syys myrskyää niin valot pois, pitkä lasi halpaa bourbonia käpälään ja viltin alle viihtymään.

Tämä oli kyllä hyvä. Yövuoron jälkeen peiton alta tuijoteltuna tempaisi kyllä mukaansa.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
Epämuusikko
23.09.2020 14:14:08
Henri Henri Olavi: Mielestäni todella hyvää ja koskettavaa juttua. Mitä "nykypäivämähinää" siinä on? Esim. maaginen työskentely on tuhansia vuosia vanhaa ja eurooppalainenkin versio siitä useita satoja vuosia.

joo joo :)

Jotenkin jäi semmoinen koulu-tv on drugs -fiilis. Mikä saattaa joillekin sopia, mutta itse pitäydyn Adventure Timessä.
Henri Henri Olavi
23.09.2020 14:40:45
Epämuusikko: joo joo :)

Jotenkin jäi semmoinen koulu-tv on drugs -fiilis. Mikä saattaa joillekin sopia, mutta itse pitäydyn Adventure Timessä.

Kuuntelitko sä niitä keskusteluja ollenkaan? Eihän niissä mitään on drugs -juttuja kauheasti ollut.
mpekkanen
09.10.2020 17:31:26
What Did Jack Do?

D.Lynchin lyhytelokuva, jossa hän itse kuulustelee apinaa murhasta.

Muutama päivä sitten otin Netflixin, kun tässä on vuoden päivät ollut ilman.
Aikoinaan tuli katseltua hyvinkin paljon ja siksipä sen lopetin kun valikoima alkoi olemaan aika tuttua. Nyt on kuitenkin tullut paljon uutta ja aika monta leffaa olen jo katsonutkin.
Usein en jaksa kirjoitella mitään arvioita mistään elokuvista, mutta nyt oli kyllä niin hyvä ja hauska, että ajattelin jotain kirjoittaa. Harvoin on tullut näin paljon naurettua, jollekin elokuvalle, vaikka tämä siis lyhytelokuva. Toivottavasti tulisi jatkoa Lynchiltä, jos ei tähän tarinaan niin sitten johonkin toiseen.
LamaAjanElvis
09.10.2020 20:18:18
mpekkanen: What Did Jack Do?

D.Lynchin lyhytelokuva, jossa hän itse kuulustelee apinaa murhasta.

Muutama päivä sitten otin Netflixin, kun tässä on vuoden päivät ollut ilman.
Aikoinaan tuli katseltua hyvinkin paljon ja siksipä sen lopetin kun valikoima alkoi olemaan aika tuttua. Nyt on kuitenkin tullut paljon uutta ja aika monta leffaa olen jo katsonutkin.
Usein en jaksa kirjoitella mitään arvioita mistään elokuvista, mutta nyt oli kyllä niin hyvä ja hauska, että ajattelin jotain kirjoittaa. Harvoin on tullut näin paljon naurettua, jollekin elokuvalle, vaikka tämä siis lyhytelokuva. Toivottavasti tulisi jatkoa Lynchiltä, jos ei tähän tarinaan niin sitten johonkin toiseen.

Täällä on hiljainen Lync -porukka. No mulla menee illat kuulokkeet päässä kuunnellessa Julee Cruisea, mutta olen se outo.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
Henri Henri Olavi
09.10.2020 20:49:15
Lynch on nero ja tuo em. leffa helvetin kova. Mitäpä aiheesta voi muuta sanoa? Siksi siitä ei varmaan kkauheasti keskustellakaan.
juuso a
13.10.2020 18:13:46

The Haunting of Bly Manor näemmä tulla turahtanut vihdoinkin. Eipäs sitten muuta kun katsomaan.
Muovinen
13.10.2020 18:18:54

David Lynch on niitä harvoja esikuvia ja sankareita, jonka haluaisin oikeasti tavata. Hieno mies. Pitääkin katsoa tuo lyhäri, en tajunnut että se on Netflixissä.
Lunnu
13.10.2020 18:21:41
juuso a: The Haunting of Bly Manor näemmä tulla turahtanut vihdoinkin. Eipäs sitten muuta kun katsomaan.

Kolme ekaa jaksoa takana ja aika hyvin pitää otteessaan. Vielä. Odottelen koska tulee se samantyyppinen pölhöily niinkuin Huntin of the Hill Housessa ja pilaa koko jutun.
Nostalgy is not what it used to be
juuso a
13.10.2020 21:16:03

Lunnu: Kolme ekaa jaksoa takana ja aika hyvin pitää otteessaan. Vielä. Odottelen koska tulee se samantyyppinen pölhöily niinkuin Huntin of the Hill Housessa ja pilaa koko jutun.

Mulla 2 jaksoa takana. Mukavan tunnelmallista jännäilyä tässä.
Epämuusikko
14.10.2020 12:07:35
Henri Henri Olavi: Kuuntelitko sä niitä keskusteluja ollenkaan? Yritin, mutta ei pysty.
Henri Henri Olavi
14.10.2020 17:02:59
Epämuusikko: Yritin, mutta ei pysty.

Ok. Ei kai ne kaikille sitten toimi. Mua puhutteli monet niistä.
Lunnu
15.10.2020 11:44:55
Lunnu: Kolme ekaa jaksoa takana ja aika hyvin pitää otteessaan. Vielä. Odottelen koska tulee se samantyyppinen pölhöily niinkuin Huntin of the Hill Housessa ja pilaa koko jutun.

Loppuun en ole vielä päässyt mutta pölhöilyksi meni jo. Voivoi. On se ilmeisen hankalaa tehdä kummitusjuttua joka ei jossain vaiheessa siirtyisi farssin puolelle.
Nostalgy is not what it used to be
DM
17.10.2020 01:02:12
The Cabin with Bert Kreischer - 4/5. Hieman skeptisesti suhtauduin alkuun, konsepti oli vähän niin ja näin pelkän esittelyn perusteella, mutta totuus ihan muuta. Kreischerin energia on ihan järjetöntä ja vieraat on suurimmaksi osaksi tosi jees valintoja. Perseily saavuttaa lakipisteensä useamman kerran ja kun jaksot on älytty pitää alle puolessa tunnissa, toimii kokonaisuus melko vahvasti.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
elon arska
17.10.2020 20:39:05
Decadetroll: Harmi, että Bert Kreischer on Sami Hedbergin ohella maailman paskin koomikko... Todella rasittava jätkä.

Ihmettelen kuinka Bert on niinkin menestynyt, ihan paskaa settiä ainakin stand uppinsa. Onko se tehnyt rahaa sitten jollain muulla keinoin? Jenkeissä toki melko keskivertokin koomikko hankkii elantonsa kun vaan jaksaa rundata...
My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg
papitsu
13.11.2020 09:01:51 (muokattu 13.11.2020 09:02:11)
Musta kuningatar eli The Queen's Gambit katsottu muutamassa päivässä. Seitsemänosainen minisarja nuoresta huippulahjakkaasta shakinpelaajasta. Loistava. Suosittelen.
Mielipiteeni on fakta.
Vaihtovirta
16.11.2020 12:21:52
papitsu: Musta kuningatar eli The Queen's Gambit katsottu muutamassa päivässä. Seitsemänosainen minisarja nuoresta huippulahjakkaasta shakinpelaajasta. Loistava. Suosittelen.

Tämä oli oikeinkin hyvä. Toimii varmasti ihan pelkkänä draamana vaikka ei shakki kiinnostaisikaan ja kun siellä on ollut Garry Kasparov taustalla konsultoimassa, niin ei nuo "shakkikohtauksetkaan" mitään myötähäpeää aiheuta. 4.1/5.

The Grownista ilmestyi uusi kausi eilen ja muutaman jakson jälkeen vois sanoa, että samaa laatuahan tuo on kuin ennenkin. Hyvin ovat ainakin Dianan roolin castanneet eikä Gillian Andersson Thatcherina myöskään mikään huono ole. 4.0/5 tähän mennessä.
"Kyläkäräjät toppatakit päällä ja pian kaksi myttyä kansakoulun takana. Tämmöinen kuva jäi kalvolle. Perkeleellistä rallia koko syksy. Varsovan liiton ikinuoret dementikot hämmästyivät, kun kansalla oli heistä eriävä näkemys."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)