Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Netistä tilaaminen.
1
Urea
08.10.2020 10:16:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeiseen asti yrittäny välttää netistä tilaamista, mutta nyt ku kylän ainut musiikkiliike on lopettanut taitaa olla aika. Lähimpään liikkeseen on kuitenkin 200km eikä viittis arvalla lähtee kokeileen löytyykö mitään kaunista. Onko Thomann paras vai mikä tämä Gear4music on? Mistä kannattaa ettiä?
 
jkop
08.10.2020 10:48:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Molemmista olen tilannut ilman ongelmia. Thomannilla on myös takuu toiminut, toisessa en ole tarvinnut kokeilla. Muista toki myös suomalaiset verkkokaupat.
 
Janne
 
anapena
08.10.2020 15:26:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselle Thomannin sivut ovat perinteinen osoite kamojen ihmettelyyn ja hintoihin. Kotimaisista esimerkiksi stpaulssound voisi olla vaihtoehto ja on niitä muitakin.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Sidewinder
08.10.2020 15:29:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Urea: Viimeiseen asti yrittäny välttää netistä tilaamista, mutta nyt ku kylän ainut musiikkiliike on lopettanut taitaa olla aika. Lähimpään liikkeseen on kuitenkin 200km eikä viittis arvalla lähtee kokeileen löytyykö mitään kaunista. Onko Thomann paras vai mikä tämä Gear4music on? Mistä kannattaa ettiä?
 
Ainiin, botniakin tosiaan lopettanut. Eikös Nurmoon Top Sound ole vielä hengissä ja melko lähellä?
 
Urea
08.10.2020 19:37:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sidewinder: Ainiin, botniakin tosiaan lopettanut. Eikös Nurmoon Top Sound ole vielä hengissä ja melko lähellä?
 
Joo sieltä oon käyny kattoos. Ostanu myös tuon ykkös basson. Eipä sieltä osta enää ku kielet yms. Hyvä kauppa, mut ei bassot oo omaan silmään "seksikkäitä"
 
basisti1971
09.10.2020 08:36:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Urea: Onko Thomann paras vai mikä tämä Gear4music on? Mistä kannattaa ettiä?
 
Gear4music:ista ei ole kokemusta, ja vaikka moni tuota kehuu, Google-translate-suomi on mulle liikaa.
 
T-Kaupasta olen tilannut jonkin verran, ja kokemukset ovat olleet hyviä.
 
Musicstoresta olen tilannut "kaksi kertaa", ekan ja vikan.
Vahvari (Fame BVH300) tuli kyllä kuten pitikin, mutta jälkimarkkinointia ei ollut käytännössä lainkaan.
 
Oman opettelunsahan tuo nettikauppa toki vaatii, mm. jos jotain tilaamaasi tuotetta ei ole keräilyhetkellä varastossa, paketti ei välttämättä lähde matkaan ennen kuin tavara kerkeää mukaan.
Ei välttämättä edes pyydettäessä.
Ymv.
Mutta tuollainen kuuluu kaikkeen nettikauppaan (ja ennenvanhaan postimyyntikauppaan), ei pelkkään soitinten myymiseen.
 
Omien kokemusten (3 bassoa: Epi LTD Explorer, HB600, HB "koriste"resobasso) ja etenkin netistä luntattujen perusteella nettikauppainstrumenttien säädöt ovat usein mitä sattuu.
Mutta niin ne ovat toisaalta kivijalkaliikkeissäkin ellei osta juuri sitä esittelysoitinta jota testaa, tai tingi kauppaan/maksa erikseen säätöä.
Toisaalta itse asennoidun noihin säätöihin niin että uudessa instrumentissa on aina enemmän tai vähemmän viilattavaa, hintaluokasta riippumatta.
 
Ehdoton vahvuus noilla ulkolaisilla nettikaupoilla kotimaiseen kivijalkaan ja -nettikauppaankin verrattuna on usein huomattavastikin laajempi valikoima.
Toki löytyy merkkejä joita ei nettikaupoista saa, ja joutuu turvautumaan maahantuojiin, ja yleensä vielä niin että siihen asuinmaansa viralliseen maahantuojaan.
 
T:Samuli
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «