Humanoid 03.10.2020 16:18:57 | |
---|
Solariin vaihtui Fishmanin Devin-setti, eli ei muuta kuin BKP:t torille. Nuo aktiivit istuvat saundiltaan tuohon paljon paremmin :) |
definitelymaybe 05.10.2020 16:00:27 | |
---|
Ostin vuoden 2002 Korealaisen Epiphone Dotin. Tämä on jo toinen Dot, mikä tulee ostettua. Välissä on ollut myös useita Gibson-kitaroita, jotka ovat väistämättä olleet erittäin huonolaatuisia, luultavasti vain maanantaikappaleita osunut kohdalleni, mutta tästä oppineena yhtään Gibsonia ei enää taloon tule. Epiphoneja kyllä saattaa tulla yhä lisääkin, jos vaikka Sheratonia seuraavaksi. |
Laulava Kylätohtori 05.10.2020 16:41:04 | |
---|
McNulty: Mulla oli tää setti kiinni aikoinaan Tokain jaappanilaisessa Stratossa. Tykkäsin, sekä mikeistä että kitarasta, mutta jostain syystä nekin piti myydä... Ainahan ne pitää myydä. Siitä riippumatta, ovatko hyviä vai eivät. :) Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
JuSu 05.10.2020 17:05:35 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ainahan ne pitää myydä. Siitä riippumatta, ovatko hyviä vai eivät. :) Tottakai myydään. Tosi hyvät sitten ostetaan uudestaan. Ehkä useammankin kerran. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Guitarfreak 05.10.2020 18:00:24 | |
---|
JuSu: Tottakai myydään. Tosi hyvät sitten ostetaan uudestaan. Ehkä useammankin kerran. Allekirjoittaa tämän. Oma tyhmyys on uusiutuva luonnonvara :D Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
McNulty 05.10.2020 18:28:42 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ainahan ne pitää myydä. Siitä riippumatta, ovatko hyviä vai eivät. :) Juu, niin sen pitää mennä. moving in stereo |
korvaoo 05.10.2020 18:45:06 | |
---|
definitelymaybe: Ostin vuoden 2002 Korealaisen Epiphone Dotin. Tämä on jo toinen Dot, mikä tulee ostettua. Välissä on ollut myös useita Gibson-kitaroita, jotka ovat väistämättä olleet erittäin huonolaatuisia, luultavasti vain maanantaikappaleita osunut kohdalleni, mutta tästä oppineena yhtään Gibsonia ei enää taloon tule. Epiphoneja kyllä saattaa tulla yhä lisääkin, jos vaikka Sheratonia seuraavaksi. Pari ehkä eniten harmittavaa kitaramyyntiä on molemmat epiphoneja, viimosena oli Korealainen Sheraton II ja eka oli korealainen Lucille :( Varsinkin tuo Lucin myynti on usein iltaisin mielessä ennen nukkumaanmenoa, se vaan oli pienillä fiksauksilla aivan jumalattoman kova keppi :) kaikki paitsi on turhaa. |
Guitarfreak: Allekirjoittaa tämän. Oma tyhmyys on uusiutuva luonnonvara :D Jos se saataisiin jotenkin valjastettua energiantuotantoon, niin ei ois huolta huomisesta. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Veco 05.10.2020 22:00:08 | |
---|
Humanoid: Solariin vaihtui Fishmanin Devin-setti, eli ei muuta kuin BKP:t torille. Nuo aktiivit istuvat saundiltaan tuohon paljon paremmin :) Fishmanit vissiin menee suht modaamatta? EMG:t eivät menneet. Oon mun A1.7D:hen miettinyt Abasi-settiä. ? |
Humanoid 06.10.2020 05:35:34 (muokattu 06.10.2020 05:36:33) | |
---|
Veco: Fishmanit vissiin menee suht modaamatta? EMG:t eivät menneet. Oon mun A1.7D:hen miettinyt Abasi-settiä. En ole ihan varman Moderneista, mutta ainakin Fishmanin sivuilla mainittiin, että Devin-setti on "classic-mitoilla". Ja muistaakseni kokeilin vanhaan Solariin joskus EMG-81:stä, ja kyllä se siihen koloon upposi. Kytkentäkaavion tosin joutui tekemään itse, sillä Solarissa on viisiasentoinen kytkin, eli otin vain toisen push-pull -potikan käyttöön, ja puolitukset on normaalisti kytkimen kautta. Fishman ei tarjonnut valmista. Silloin kun pistin Modernit omaan seiskaan, siinä joutui kyllä käyttämään viilaa, että sai kolot tarpeeksi isoiksi. |
Laulava Kylätohtori 06.10.2020 09:36:53 | |
---|
JuSu: Tottakai myydään. Tosi hyvät sitten ostetaan uudestaan. Ehkä useammankin kerran. Tämä on muuten täysin totta. Esimerkkinä nyt esim. Blue Note, joka saapui eilen. Mulla on näitä jo ennestään yksi ja olen aikaisemin myynyt Blue Noten pari kolme kertaa. Lisäksi ostin Celestionin Neo Creambackin. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
McNulty 06.10.2020 10:17:46 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tämä on muuten täysin totta. Esimerkkinä nyt esim. Blue Note, joka saapui eilen. Mulla on näitä jo ennestään yksi ja olen aikaisemin myynyt Blue Noten pari kolme kertaa. Puhutaanko me siis Rockett Blue Notesta? moving in stereo |
Laulava Kylätohtori 06.10.2020 12:56:56 | |
---|
McNulty: Puhutaanko me siis Rockett Blue Notesta? Kyllä. Hyvä tarkennus. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
McNulty 06.10.2020 13:06:16 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllä. Hyvä tarkennus. Perhana, taitaa olla yksi niitä harvoja Rocketteja joita en ole koskaan edes hypistellyt. FlexDrive ja Animal löytyvät edelleen meikäläisen "kolmoslaudasta" ja etenkin FlexDrive on sellainen josta on hyvin hyvin vaikea luopua. Telecaster, Flex Drive ja Fender Deluxe Reverb... ai ettien että! moving in stereo |
JuSu 06.10.2020 13:26:11 (muokattu 06.10.2020 15:01:43) | |
---|
Niin ei mitn. Lipsahti väärään ketjuun. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Shredator 07.10.2020 20:26:44 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Baraka 08.10.2020 21:53:20 | |
---|
Torille laitettu ostoilmoitus tuotti tulosta, ja nyt löytyykin sitten musta Jackson RR24 keltaisilla viisteillä. Sattui vielä niin sopivasti, että oli modattu juuri niin kuin olisin sitä itsekin modannut, eli kitarasta löytyy kullattu Schallerin floikka ja EMG:n alexi-mikki/boostisetti. On kyllä aivan loistava peli soitettavuudeltaan. |
paskiaispaska 09.10.2020 16:12:23 (muokattu 09.10.2020 16:14:59) | |
---|
Hihii! Vihdoinkin! Oon aina himoinnu tälläsiä ja nyt laitoin ostaen prkl! Ja vielä vaimovapaa perjantai-ilta/yö aikaa testailla noita treeniksellä äänittelyiden merkeissä 8) Ja on onneks sisäänajettu valmiiks. Celestion Alnico Cream x2 https://muusikoiden.net/dyn/users/167451.jpg |
korvaoo 09.10.2020 16:38:53 | |
---|
paskiaispaska: Hihii! Vihdoinkin! Oon aina himoinnu tälläsiä ja nyt laitoin ostaen prkl! Ja vielä vaimovapaa perjantai-ilta/yö aikaa testailla noita treeniksellä äänittelyiden merkeissä 8) Ja on onneks sisäänajettu valmiiks. Celestion Alnico Cream x2 https://muusikoiden.net/dyn/users/167451.jpg On meinaan hitoikseen hyvä kartio! juuri ostin itsellekkin yhden moisen ja se on melko uskomatonta se herkkyys ja soundi jopa hyvin hiljaisilla volyymeilla. kaikki paitsi on turhaa. |
Guitarfreak 09.10.2020 19:36:07 (muokattu 09.10.2020 19:36:37) | |
---|
paskiaispaska: Hihii! Vihdoinkin! Oon aina himoinnu tälläsiä ja nyt laitoin ostaen prkl! Ja vielä vaimovapaa perjantai-ilta/yö aikaa testailla noita treeniksellä äänittelyiden merkeissä 8) Ja on onneks sisäänajettu valmiiks. Celestion Alnico Cream x2 https://muusikoiden.net/dyn/users/167451.jpg Ostohousut vilahti jalkaan kunnes luin et oli 16ohm... onnea tööteille Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |