Aihe: tce Plethora X5
1
ituvirtanen
03.10.2020 18:36:43

Löytyykö joltakulta tällaista purkkia ja kokemuksia sen toneprinttaamisesta? Olisi pari ajatusta mutta ohjeet eivät kerro eikä tc:n faq ole häävi. En millään viitsi ostaa pelkää koetta varten, jos kone ei taivu. Tarkkoja speksejä ei tunnu löytyvän mistään eikä Toneprint avaa säätöjä ilman laitetta.

Idean sisältö: viisi lyhyttä viivettä peräkkäin.
ituvirtanen
04.10.2020 11:23:18

Minulla on parikin tc:n purkkia ja olen niitä ko. softalla puukottanut. Haluaisin tietää Plethorasta, mihin säätöihin softalla pystyy. Missään lipuissa tai lapuissa ei lue eikä toneprintiä pääse käyttämään, kun en omista kyseistä laitetta. Olisin kiinnostunut lyhyen pään viiveistä ja kuinka tarkasti niitä voi säätää.
Drawbars
04.10.2020 12:03:34
Minulla oli laite vain lyhyen aikaa, enkä editoinut sitä tietokoneella. Mutta kuten tiedätkin, editorilla voi hienosäätää lukuisia parametreja joten oletan että mm. viiveet voi säätää jokaisen mielen mukaiseksi. Laitteessa on kullekin pedaalille erikseen 75 muistipaikkaa näiden säätöjen tallentamiseksi, sekä lisäksi erilaisia pedaaliyhdistelmiä, max 5 pedaalia kerrallaan, voi tallentaa 127 muistipaikkaan.

Eri pedaalien lukumäärä on noin tusina, ja nehän ovat laadukkaiksi tunnettuja. Säröosastoa ei tällä hetkellä ole. Johtospagetti vähenee kun pedaalit ovat samassa boxissa. Koska sisäänmeno on linjatasoa (ei Hi-Z), tämä sopii hyvin sellaisenaan esim. vahvistimen seuraksi erityisesti jos siinä on efektilooppi, ja pedaalilaudan rikasteeksi. Erillisellä DI-boxilla tai vastaavalla esivahvistimella vaihtoehtoisesti pärjää, mutta ulostulossa kannatta huomioida että laitteessa on vain yksi optionaalinen kaappimallinnus.
ituvirtanen
04.10.2020 17:26:13

Kiitos, nämä tiedot suunnilleen löytyvätkin verkosta. Haluaisin saada nyansseja irti mutta tieto on kiven alla ilman konetta. 400 löröä on aika paljon speksien selvittämisestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)