Jaketsu 29.09.2020 21:38:34 | |
---|
Onpas tosiaan hieno Harley Benton. Jotenkin kaikin puolin miellyttää silmää. |
Kjukka 30.09.2020 00:14:11 | |
---|
Juuh elikkäs Revv Generator 100R. |
JuSu 30.09.2020 07:17:58 | |
---|
Mikäs on tuomio Mesan Single Rectifierin suhteen? Aika halpa ois tuolla torilla... Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
ibnz 30.09.2020 09:04:11 | |
---|
JuSu: Mikäs on tuomio Mesan Single Rectifierin suhteen? Aika halpa ois tuolla torilla... Rectoverb oli ainakin ihan kunnon rectifier saundien puolesta. Noissa monesti hintaero Dualiin on aika pieni ja Dualissa on useimmiten kolme kanavaa joten hinta-laatu -suhteella ajateltuna sinkut ovat vähän huonossa raossa. Tuo torin kappale on hyvin edullinen mielestäni Huomenna sitten! |
Guitarfreak 30.09.2020 09:53:37 (muokattu 30.09.2020 09:55:33) | |
---|
JuSu: Mikäs on tuomio Mesan Single Rectifierin suhteen? Aika halpa ois tuolla torilla... Kova kone jos tykkää recton soundeista :) kokeilemalla selviää. Looppi on mallia parallel (jonka saa kyllä modattua serialiks helposti - netistä löytyy). Soundiltaan napakka ja agressiivinen joka kanavalla ja bonuksena solo-boost (volume). Ei sovi kaikille jos on tottunut helpposoittoisiin vaffareihin. EDIT: hyvät cleanit ja puolirosot myös - ei pelkkä metallikone Meinasin itekki et pitäs olla recto talossa mut katotaa et koska taas kaasu vie... Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
JuSu 30.09.2020 10:06:02 | |
---|
Guitarfreak: Looppi on mallia parallel (jonka saa kyllä modattua serialiks helposti - netistä löytyy). Tämä ilmeisesti tehty tuossa Torin vehkeessä Ei sovi kaikille jos on tottunut helpposoittoisiin vaffareihin. Ai että pitäis osata soittaakin? Voeprkl. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
JuSu: Tämä ilmeisesti tehty tuossa Torin vehkeessä
Ai että pitäis osata soittaakin? Voeprkl. Juuh. Siksi mullaki on ny Bogner :D ee tartte osata. Tietty kaappikin vaikuttaa... jos on V30 nii sit on aika moderni pehmeämmällä töötillä on myös pehmeämpi tone :D Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
JuSu 30.09.2020 10:35:35 | |
---|
Guitarfreak: Juuh. Siksi mullaki on ny Bogner :D ee tartte osata. Tietty kaappikin vaikuttaa... jos on V30 nii sit on aika moderni pehmeämmällä töötillä on myös pehmeämpi tone :D Tää on jännä juttu aina. Itellä tällä hetkellä Marshall DSL100HR treeniksellä, ja yleisesti kuvittelin, että tän kanssa V30:t olisi ihan ylilyönti - vaan toisinpa meni. Ilmeisesti nuo uudet DSL:t tuuppaa vahvasti bassoa, alamiddleä ja trebleä moderniin tyyliin, mutta ylämiddlet on pakitettu. G12T-75:t, mitkä yleisesti Marshallien kaapeista löytyy, oli mun korvaan toivottoman notkolla keskialueelta, eikä soundi leikkaa bändihommissa ollenkaan läpi. Vaihdoin jo kaappiin kaksi V30:stä, ja parani rutkasti. Anteeksi kitara-aiheinen kirjoitus. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Guitarfreak 30.09.2020 10:39:50 | |
---|
JuSu: Tää on jännä juttu aina. Itellä tällä hetkellä Marshall DSL100HR treeniksellä, ja yleisesti kuvittelin, että tän kanssa V30:t olisi ihan ylilyönti - vaan toisinpa meni. Ilmeisesti nuo uudet DSL:t tuuppaa vahvasti bassoa, alamiddleä ja trebleä moderniin tyyliin, mutta ylämiddlet on pakitettu. G12T-75:t, mitkä yleisesti Marshallien kaapeista löytyy, oli mun korvaan toivottoman notkolla keskialueelta, eikä soundi leikkaa bändihommissa ollenkaan läpi. Vaihdoin jo kaappiin kaksi V30:stä, ja parani rutkasti. Anteeksi kitara-aiheinen kirjoitus. Mut kotisoitossa noi G12-T75 on kivat ku ei erotu ne mokat. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Kjukka 30.09.2020 12:18:57 | |
---|
JuSu: Mikäs on tuomio Mesan Single Rectifierin suhteen? Aika halpa ois tuolla torilla... Rectothan on hyviä jos tykkää joka biisin välissä kääntää pikkasen joka potikkaa että saundi paranis pääsemättä ikinä siihen korvien välissä kuviteltuun lopputulokseen. Ilman buustia todella tuhnuja varsinkin marsusaundiin tottuneelle. |
milgromsegal 30.09.2020 17:29:11 | |
---|
Toimijoiden pieni määrä mahdollistaa sen sijaan vielä kovemman kilpailun, joten kuluttajan näkökulmasta tämä on etu |
powertrip 30.09.2020 18:29:18 | |
---|
https://muusikoiden.net/dyn/users/167351.jpg Baja Tele tuli kotiutettua ja täytyy sanoa, että on tuo edelleen aivan huippulaite. Aikoinaan jo sellaisen omistin ja niin tuli taas todistettua, että ei nää vermeet vaihtamalla parane. |
Guitarfreak 30.09.2020 18:56:29 | |
---|
Kjukka: Rectothan on hyviä jos tykkää joka biisin välissä kääntää pikkasen joka potikkaa että saundi paranis pääsemättä ikinä siihen korvien välissä kuviteltuun lopputulokseen. Ilman buustia todella tuhnuja varsinkin marsusaundiin tottuneelle. Ei mun oo kyl tarttenu ku soittaa. Marsut ja muut jyrsijät on vähä eri juttuja ku rectot. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
ibnz 01.10.2020 09:15:00 | |
---|
milgromsegal: Tuo on kyllä upea. Muutenkin VV-viimeistely näyttää aivan jumalaiselta kaikissa kepukoissa, joissa siihen törmää. Plussan annoin näin ibanez-fanaatikkona! Tattis! Noiden kuvaaminen ei kyllä tunnu onnistuvan - aina liian räikeä kuvissa. Kädessähän tämä on oranssinruskea ilman selvää värjäysrajaa Huomenna sitten! |
iec 01.10.2020 11:50:07 | |
---|
powertrip: https://muusikoiden.net/dyn/users/167351.jpg Baja Tele tuli kotiutettua ja täytyy sanoa, että on tuo edelleen aivan huippulaite. Aikoinaan jo sellaisen omistin ja niin tuli taas todistettua, että ei nää vermeet vaihtamalla parane. Hieno tele. Saa nähdä milloin pitää hommata itsellekin uudelleen tele. Se hetki koittanee jossain vaiheessa. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Ziggy Bubba 01.10.2020 16:51:35 | |
---|
Bajassa on vielä mainiosoundiset mikit valmiina, on se kyl siisti peli. |
Vainottu 02.10.2020 21:30:39 | |
---|
Hiukan vaati aikaa, mutta sainpas ostettua Bare Knucklen Nailbomb-setin torilta. Kohta pitäisi metalli murista mukavasti. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. Jos et tottele, olet päissäsi tai on päässäsi aivohalvaus. |
Laulava Kylätohtori 02.10.2020 21:47:12 (muokattu 02.10.2020 21:47:44) | |
---|
Vainottu: Hiukan vaati aikaa, mutta sainpas ostettua Bare Knucklen Nailbomb-setin torilta. Kohta pitäisi metalli murista mukavasti. Itse löysin viimeinkin BKP:n Mother's Milk -setin stratoon. Ylimääräisiä mikkisettejä on jo kaapissa riittämiin, kun ei jaksa runkata niiden kanssa, mutta tästä tosiaan haaveillut jo niin kauan, että oli ihan pakko poistaa torilta. Tällasta mä oon aina halunnu! Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Vainottu 03.10.2020 00:22:09 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse löysin viimeinkin BKP:n Mother's Milk -setin stratoon. Ylimääräisiä mikkisettejä on jo kaapissa riittämiin, kun ei jaksa runkata niiden kanssa, mutta tästä tosiaan haaveillut jo niin kauan, että oli ihan pakko poistaa torilta. Tällasta mä oon aina halunnu! Isän Stratoon hommattiin kyseinen setti ja ohase hyvä. :) Toisaalta, myönnän olevani hiukan Bare Knuckle fanboy, ettei ole tullut vastaan huonoja BKP:n mikkejä. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. Jos et tottele, olet päissäsi tai on päässäsi aivohalvaus. |
McNulty 03.10.2020 12:10:47 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse löysin viimeinkin BKP:n Mother's Milk -setin stratoon. Ylimääräisiä mikkisettejä on jo kaapissa riittämiin, kun ei jaksa runkata niiden kanssa, mutta tästä tosiaan haaveillut jo niin kauan, että oli ihan pakko poistaa torilta. Tällasta mä oon aina halunnu! Mulla oli tää setti kiinni aikoinaan Tokain jaappanilaisessa Stratossa. Tykkäsin, sekä mikeistä että kitarasta, mutta jostain syystä nekin piti myydä... moving in stereo |