Aihe: Washburnille keissiä, RockCase/Thomann/vai mikä?
1
Sintti
30.06.2004 17:36:03 (muokattu 30.06.2004 17:38:45)
No itse jos kotelon teet, niin se on kyllä melko pitkä ja rasittava homma. Olen y hden tehnyt. Siihen tein kitaran muodon ihan styroxista. Tietysti voit tehdä muodon vaikka uretaanista tms. Laitat vain kitaran päälle jonkin suojan ja sitten eikun sopivaa mömmöä sivuille.. :) Sitten vuolet vähän isommaksi muottia, jotta saat pehmusteet sisälle. Keinonahka on ihan ok päällyste. Jotain mukavaa kangasta sisälle...

EDIT: mielenkiintoinen tuo rockCasen kuva. Kuvassa LesPauli kotelon sisällä, ja alla olevassa tekstissä sanotaan, että "eipäs sovi SG tai LP mallisille kepeille". Eivät oo pojat vissiin jaksaneet uusia kuvia ottaa. Tuo saattaisi ehkä sopia tuolle sun Washburnille (himo himo;), tai sitten ei... mene ja tiedä... Ainakin strato ja tele taitaa sopia.
Support your logal terrorists
Kitaravirtuaali
30.06.2004 18:05:27

Tuo Rockcase kyllä himottaisi, jos vain saisi tietää hieman tarkempaa sisämittaa.

Jos itse tekisi, niin kotelon ulkopuoli olisi kyllä helppo toteuttaa, mutta sitten tulee se stoppi. Kuinka helvetissä siihen pystyisi kunnolla sen sisustan tekemään? Tuo styroksi on ihan hyvä idea, ja jos sitäkin laittaisi sillattis vähemmän, että siihen päälle saisi sitten jotain pursotettavaa tavaraa vielä pehmusteeksi. Ei vain liene kovin helppoa hommaa. Styroksin saisin varmaan isämiehen työpaikalta, sen saisi ihan puukolla ja sahalla muotoiltua. Mitäs sitten siihen päälle? Styroksi ottaa turhan helposti iskua. Mitäs näitä uretaaneja sun muita tursokkeita olisi, vielä mieluiten sellainen jota pystyisi vielä hiukan työstämään? Ja sitten vielä kankaan kiinnityskin. Liimaa ja joihinkin väleihin hieman ommelta kenties?

Lisää tietoa tyhmälle, ihmiset hoi.
"Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)