Jeszse 15.09.2020 06:13:32 | |
---|
|
Tympee Huttunen 15.09.2020 06:38:01 | |
---|
|
Tympee Huttunen 15.09.2020 06:38:39 (muokattu 15.09.2020 06:40:28) | |
---|
jarkki: Ostin pitkän odottelun jälkeen Strymon Iridiumin. Toimiikohan tämä miten kotona aktiivikaiuttimien kanssa ? Mulla on juuri nyt kiinni suoraan Genelecissa. Ei valittamista, ei todellakaan. Antti1: Mulla on kolmas menossa, toivottavasti tämä kestää. Ihan hyvältä se soundaa pienen kaappimallinnosrumban jälkeen, kun kaivelee vaan sopivat impulssit kehiin ja viilaa hyllykorjaimilla yleissävyä. Aika vähän osaan kaivata mitään muuta, mut mulla nyt onkin aika yksinkertaiset tarpeet. Onko sulla mennyt noita siis paskaksi? O_o Minulle on riittänyt ihan suoraan noi kaappimallinnukset, mitkä tuosta löytyy mukaanlukien impulssit. Minimaalinen säätö on mulle se juttu. |
Kefiiri 15.09.2020 07:41:29 | |
---|
Tympee Huttunen: Näitä ei ihan huvikseen yleisöön heittelisi. Kannattaa melkein ottaa vakuutus tuon hintaiselle plektralle. En ole musiikin asiantuntija. |
Antti1 15.09.2020 08:30:06 (muokattu 15.09.2020 08:30:50) | |
---|
Tympee Huttunen: Onko sulla mennyt noita siis paskaksi? O_o Minulle on riittänyt ihan suoraan noi kaappimallinnukset, mitkä tuosta löytyy mukaanlukien impulssit. Minimaalinen säätö on mulle se juttu. Ensimmäinen oli täysin hengetön. Toinen saattoi olla sama laite korjattuna, tämä jäi vähän epäselväksi, josta kuukauden jälkeen hajosi vasen lähtö. Kolmas nyt ainakin on uusi laite ja toimii moitteettomasti. Pärjäähän niillä alkuperäisilläkin, mutta koneelta katsoessa mulla on kaappi-impulssikansiossa reilu 57000 kpl muutakin tarjolla. Monet toki samaa eri formaateissa. Joukosta löytyi oikeastaan kaikkiin mun mielestä paremmin toimivia, joskin muutaman alkuperäisen jätin joukkoon. Eipä tuo nyt ole kuin yksi puolituntinen ja sit e oikeastaani tarvitse enää miettiä koko asiaa. Olisi ollut hölmöä jättää koko potentiaali käyttämättä, jos noin pienellä vaivalla pääsin maaliin. |
antnis 15.09.2020 12:03:59 | |
---|
Iridium kiinnosti minuakin kovasti, kävi kuitenkin niin, että kun iPad Pro yhtäkkiä meni hengettömäksi niin ostin uuden Airin ja siihen nuo softat, vanhassahan minulla oli Bias FX ja olin siihen kovin tyyytyväinen. Toisaalta voishan sitä ostaa siltikin Strymonin vielä. |
M4ss3 m/ 15.09.2020 19:44:07 | |
---|
Viidentoista soittovuoden kunniaksi hommasin viimeinkin Bossin pahamaineisen Metal Zonen, kun joku sellaista kaupitteli torilla 60 eurolla (oli vielä jopa se vaasalandia versio). Olen täysin yllättynyt miten mojovalta tuo todellisuudessa kuulostaa. Kyllä tuosta ne sirkkelit saa irti jos haluaa, mutta äärettömän monipuolinen pedaali todellisuudessa. Seppo teki kepposen ja käy tamtam. |
Ziggy Bubba 15.09.2020 20:00:52 | |
---|
Metal Zonen haukkuminen on nettimeemi. Ei se musta mikään kreisihuippu spedu ole, mutta tosi kaukana maineestaan. Väittäisin, että monet eivät vain osaa/jaksa. |
Jaketsu 15.09.2020 20:25:18 | |
---|
Yleisesti ottaen Bossin pedaalien mollaaminen on yksi iso nettimeemi. Harmittaa, että itsekin aikoinani aloittelevana kamarunkkarina uskoin webbitotuuksia ja aloitin kutakuinkin ristiretkeni butiikkiosastolta ja välttelin Bossia. |
Laulava Kylätohtori 15.09.2020 20:30:05 | |
---|
vvaltsu: No täähän on mm. paras halpa overdrive, tarviiko tuohon sen kummempaa syytä. SD-1 tuli ja otin pikatestit. Tuohan on yllättävän hyvä peli. Oikeasti hyvä. Samoin OD-3 oli erinomaisen hyvä. Pitääkö tässä vielä tempasta BD-2 testiin. Kyllä pidetään vähän turhaa naukumista Bosseista. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
McNulty 15.09.2020 20:52:00 (muokattu 15.09.2020 20:53:02) | |
---|
Laulava Kylätohtori: SD-1 tuli ja otin pikatestit. Tuohan on yllättävän hyvä peli. Oikeasti hyvä. Samoin OD-3 oli erinomaisen hyvä. Pitääkö tässä vielä tempasta BD-2 testiin. Kyllä pidetään vähän turhaa naukumista Bosseista. Mä laitoin SD-1:n kiertoon kun tykästyin itse enempi tuohon SD-1W malliin. OD-3:n myin myös pois. BD:tä ei tule, koska ei pedaalissa saa lukea Blues :D Sen sijaan OD-osastolle kaipailen lisää purnukoita. Greer Lightspeed, Wampler Tumnus Deluxe (Klon) ja jonkinlainen Blues Breaker-henkinen laite myös. Ehkä JHS Morning Glory tai Wampler Pantheon. Ihan vain siksi että AnalogManin KOT on niin saaaaakelin kallis ja uutta joutuu odottamaan kolme vuotta. Mutta SD-1 on tosi hyvä peruspurkki. Haukkuu hintansa (varsinkin käytettynä) todella suvereenisti. moving in stereo |
velipekka 20.09.2020 14:26:08 | |
---|
Digitech Drop -söröillä toimii hyvin, cleaneillä kuulostaa vähän keinotekoiselta Mesa Boogie head track -kaksi vahvistinta yhteen kaappiin, myös efektiloopin saa jaettua -aika kasa piuhaa menee Mesa Boogie Roadster -aika sveitsinlinkkarilta vaikuttaa |
atct 20.09.2020 18:02:18 (muokattu 20.09.2020 18:03:03) | |
---|
Tuli torilta ostettua Toneking Blues Power pedaali. Aivan helvetin hyvältä kuulostaa yksinään kuin myös erilaisten modulaatiopedaalien kanssa. |
McNulty 20.09.2020 18:32:05 | |
---|
atct: Tuli torilta ostettua Toneking Blues Power pedaali. Aivan helvetin hyvältä kuulostaa yksinään kuin myös erilaisten modulaatiopedaalien kanssa. Hienoja ovat kyllä Tonekingin spedut! moving in stereo |
atct 21.09.2020 01:11:10 | |
---|
Aivan. Taitaa mennä ostoslistaan myös kyseisen valmistajan Vintage Fuzz ja Ironman ll keinokuorma. Tosta Blues Powerista vielä se että sillä sain ekaa kertaa hyvää soundia kun soitan kuulokkeilla. |
Jaketsu 22.09.2020 20:09:32 | |
---|
Thompalta tulikin tilattua iso satsi tällä kerralla. Harley Benton G212 Vintage treenikämpälle kaapiksi, Orange CR120 Pro + kaksinapppinen Orangen jalkakytkin backupiksi putkinupille, reippaanlaisesti kitarakaapelia sekä kaksi Tung Solin EL34B -paria. |
McNulty 22.09.2020 22:32:06 | |
---|
RYRA Klone, Keeley D&M Drive ja Truetone CS12 tulossa taloon. moving in stereo |
BluGuitar Amp1 Mercury edition. Tilausvahvistus dlx:ltä eilen klo 15:55, saapumisilmoitus pakettiautomaattiin Matkahuollolta tänään klo 9:25, aika hyvin. Ja kympin halvempi kuin thompalla.. |
Shredator 24.09.2020 14:02:14 | |
---|
EHX Caliber 22, Shuren In-Ear -monitorit ja Gatorin 2U rullilla kulkeva matkalaukkuräkki. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
mike tapping 24.09.2020 17:27:55 (muokattu 24.09.2020 19:16:28) | |
---|
Tämmöisen palatelen hain paikallisesta. Vaihdossa meni halpis-ibanez joten ei ainakaan toistaiseksi ollut pahan hintainenkaan, vaikkakin lisäkustannusta tulee mikkirumbasta... Eli tokain kaula, johon virittimet vaihdettu. Lankku tuntematon mutta näyttää olevan leppää kolmesta tai neljästä palasta. Kaulamikin paikka routattu humbuckerille. Kaulamikki ihan onneton, tallamikki menettelee. https://muusikoiden.net/dyn/users/167263.jpg |