iGor123 30.06.2004 12:51:54 | |
---|
Tuleeko teilla tammosii: soitat semmosen 8h paivassa, sit jonkun viikon verran jaksat sit alkaa vituttaa ihan armottomasti,siis vit*n turhauttavaa,mitaan ei opi/saa aikaseks,elikka jaa jumiin jos teilla on mitaan mika auttaaa mun päätä selviimään tästä "välivaiheesta" kertokaa ihmeessa,hyvaksyn kaikki ehdotukset ja lupaan ainakin yrittää.. |
kivi 30.06.2004 12:56:50 | |
---|
Tuleeko teilla tammosii: soitat semmosen 8h paivassa, sit jonkun viikon verran jaksat sit alkaa vituttaa ihan armottomasti,siis vit*n turhauttavaa,mitaan ei opi/saa aikaseks,elikka jaa jumiin jos teilla on mitaan mika auttaaa mun päätä selviimään tästä "välivaiheesta" kertokaa ihmeessa,hyvaksyn kaikki ehdotukset ja lupaan ainakin yrittää.. Oppiminen ei tapahdu treenatessa, vaan silloin kun treenauksen jälkeen pitää taukoa. Sä voit treenata samaa kuviota tuhat kertaa, ja se menee aina vaan huonommin - sitten seuraavalla viikolla, vaikkei sitä olis soittanut kertaakaan välissä, se meneekin kuin vettä vaan. Pidä tauko. |
iGor123 30.06.2004 12:58:55 | |
---|
joo,kokeilen,teen jotaan muuta kivaa sitten musiikkiin liittyen.. |
iGor123 30.06.2004 13:08:51 | |
---|
joo,kokeilen,teen jotaan muuta kivaa sitten musiikkiin liittyen.. yks ongelma vaan,haluun soittaa! :> mutku mitaan tuu aikaseks :< |
iGor123 30.06.2004 13:09:15 | |
---|
Musta tuntuu et tarviin jotaan uutta,esim bandi touhua.. yns |
Booligan 30.06.2004 13:14:56 | |
---|
Jos nyt lopettaisit tuon postwhoraamisen ja menisit vaikka soittamaan niin voisi edistyä. Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Veikkanpa että jokaisella muusikolla on päiviä jolloin oma instrumentti ei vaan jaksa kiinnostaa... Sellaisina päivinä mie menin reenikselle hakkaan rumpuja, väsäsin efektejä jne jne... Lyriikoita kirjoittaessani tuo homma tuleekin sitten useammin... vähintään joka toinen kerta sitä tulee istuttua tyhjän paperilehtiön edessä ja ei oikeasti tule yhtään mitään. Se on turhauttavaa mutta se kuuluu siihen luomistyöhön ja taiteilijaelämään. Luomisen tuskaa... ei joka päivä jaksakaan antaa itsestään 300% pihalle, välillä on syytäkin pitää taukoa ja ottaa rennommin. T-Bone |
iGor123 30.06.2004 13:25:29 | |
---|
Veikkanpa että jokaisella muusikolla on päiviä jolloin oma instrumentti ei vaan jaksa kiinnostaa... Sellaisina päivinä mie menin reenikselle hakkaan rumpuja, väsäsin efektejä jne jne... Lyriikoita kirjoittaessani tuo homma tuleekin sitten useammin... vähintään joka toinen kerta sitä tulee istuttua tyhjän paperilehtiön edessä ja ei oikeasti tule yhtään mitään. Se on turhauttavaa mutta se kuuluu siihen luomistyöhön ja taiteilijaelämään. Luomisen tuskaa... ei joka päivä jaksakaan antaa itsestään 300% pihalle, välillä on syytäkin pitää taukoa ja ottaa rennommin. joo,tuntuu et sulla on vitun helppoa ja vastaus joka kysymykseen :> |
McNulty 30.06.2004 13:33:52 | |
---|
joo,tuntuu et sulla on vitun helppoa ja vastaus joka kysymykseen :> ei aina ole helppoa, mutta kun sen on oppinut jo viimeisen 10 vuoden aikana että tuollasia hetkiä tulee ja menee =) niihin osaa suhtautua jo ihan rennosti... niin ja ei mulla vastausta ihan sentään jokaiseen kysymykseen ole. T-Bone |
JCM 30.06.2004 17:35:29 | |
---|
Oppiminen ei tapahdu treenatessa, vaan silloin kun treenauksen jälkeen pitää taukoa. Sä voit treenata samaa kuviota tuhat kertaa, ja se menee aina vaan huonommin - sitten seuraavalla viikolla, vaikkei sitä olis soittanut kertaakaan välissä, se meneekin kuin vettä vaan. Pidä tauko. Tässä on koko totuus, nyt ollaan asian ytimessä. Niin totta kuin nimeni on JCM 900. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Mandariini 30.06.2004 17:39:52 | |
---|
Ei sun nimi oo JCM900. Se on sun nimimerkki! Melkeen kaikki on pyllystä? |
JCM 30.06.2004 17:41:23 | |
---|
Ei sun nimi oo JCM900. Se on sun nimimerkki! Hähhäh, terävä havainto. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Ben_D 30.06.2004 23:20:17 | |
---|
Mitäs jos soittamisen ohella tutkisit esim. miten se emolli tai joku muu sointu/skaala muodostuu. Teoriakirja välillä käteen niin alkaa tuleen ihan uusia ulottuvuuksia soittamiseen. Ja tää ei ole vittuilua. Kokeile. |
baron 30.06.2004 23:27:41 | |
---|
Oppiminen ei useinkaan tapahdu tasaisesti vaan välillä vähän hyppien ja ne tasaisetkin tai näennäistaantumisvaiheetkin täytyy hyväksyä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
iGor123 30.06.2004 23:34:38 | |
---|
Mitäs jos soittamisen ohella tutkisit esim. miten se emolli tai joku muu sointu/skaala muodostuu. Teoriakirja välillä käteen niin alkaa tuleen ihan uusia ulottuvuuksia soittamiseen. Ja tää ei ole vittuilua. Kokeile. juu,ymmarran,oonma tas alkanut kokeilee vaikka mita,oon alkanut ottaa tietoa asioista,lukemaan kaiken nakosta,ja on mul tuolla teoria kirja,sitku menee taas soittamiseen "kiinostus" ni siirryn teoria kirjan pariin.. |
Juunas666 01.07.2004 00:05:37 (muokattu 01.07.2004 00:08:00) | |
---|
mullaki saman tyylinen ongelma, joku päivä soittaminen luonnistuu vaikka paskemmallakin kitaralla, ja joku päivä saattaa vaikka parhaalla kitaralla mennä päin persettä... yleensä joka toinen päivä onnistuu soittelu hyvin.. :D Pidä tauko. no minä soittelen joka päivä vaikka millane olo olisi; kitara ja mikä tahansa musiikkin liittyvä on minulle kuin koko elämä! |
Mimi 01.07.2004 19:25:20 | |
---|
Oppiminen ei tapahdu treenatessa, vaan silloin kun treenauksen jälkeen pitää taukoa. Sä voit treenata samaa kuviota tuhat kertaa, ja se menee aina vaan huonommin - sitten seuraavalla viikolla, vaikkei sitä olis soittanut kertaakaan välissä, se meneekin kuin vettä vaan. Onko tähän joku ihan järjellinen selitys? Tai siis miksi treenatessa ei opi? Toi tauon pitäminen nimittäin toimii. Itsekin olen ollut tässä parisen viikkoa erossa kitarasta, alkoi tympimään kappaleen harjoittelu, ei se näpertäminen onnistunut sitten ei millään... No kitara narikkaan sitten. Ei onneksi tee tiukkaa mulle olla soittamatta. Muutakin tekemistä löytyy, eikä soittaminen ole mulle pakko. Voisi tässä alkaa vaikka kohta harkitsemaan uudelleen aloittamista, jos vaikka alkaisi taas sujumaan... "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |
jarkk0- 02.07.2004 20:05:58 | |
---|
mulla onnistuu kaikki kunhan harjottelen ja jossen opi jotanku biisin introo tai ees vähä se siitä biisistä jossai 10-30min niin otan jonkun toisen biisin jos osaan sen sit jaksan koittaa toista biisii ja sit haluun soitella niit kokoaja :) Rock'n Roll |
hessurf 03.07.2004 19:29:12 | |
---|
Soita vaikka rumpuja IHAN täysii tai testaa vaikka tehdä oma slide rootsin sivulla olevalla ohjeella tms |
iGor123 03.07.2004 23:24:59 | |
---|
mulla onnistuu kaikki kunhan harjottelen ja jossen opi jotanku biisin introo tai ees vähä se siitä biisistä jossai 10-30min niin otan jonkun toisen biisin jos osaan sen sit jaksan koittaa toista biisii ja sit haluun soitella niit kokoaja :) Kysymys EI ole siita ettenko opi biiseja vaan siita et tuntuu et taa on ihan perseesta,tylsiintynyt.. ei kysymys pelkastaan oppimissesta |