Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 565 66 67 68 69 70 71
vanha_pieru
16.11.2019 16:28:56
texan: Kyllä.Oikein tiedetty.

Onko raha- tai tavarapalkintoa? Sähkörumpuja tekisi mieli.
Kalmo
16.11.2019 18:49:10
Keitä kuuuluisia muusikoita ootte tavannu?

Kaikki tapaamani ovat kuuluneet oikein hyvin, kiitos.
Joillakin on ollut niin vaikea nimi, että en ole ollut varma, kuinka tavata.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
jukkajylli
18.11.2019 05:41:40
texan: Krunikassa olen jutellut yhden kitaristin kanssa,jonka vaimo on kirjailija. Mukava mies ja vaimo myös. Varmaan joku arvaa ketä tarkoitan.

Muutti Vallilaan.
Stidi alla.
Juhani_t
19.11.2019 13:00:31
Tuksun olen tavannut. En kyllä ole ihan varma että onko se muusikko, mutta kuuluisa ainakin :D
NHR
19.11.2019 13:11:43

Juhani_t: Tuksun olen tavannut. En kyllä ole ihan varma että onko se muusikko, mutta kuuluisa ainakin :D

Luin ensin "Tuiskun", vaikka samat määritelmät sopinevat häneenkin, ainakin ilkeimmistä meistä... ;)
Laika fur chin, Dutch for the 31st time.
Seba
19.11.2019 14:16:06

NHR: Luin ensin "Tuiskun", vaikka samat määritelmät sopinevat häneenkin, ainakin ilkeimmistä meistä... ;)

Kyä anatude on musiikin saralla saanut enemmän aikaan kuin n.99,9% tämän foorumin väestä.
Epämuusikko
19.11.2019 15:16:52
Antti Tuisku on työmyyrä ja sillä on hyvä bändi.
So smooth you can hear the beard.
WolleForever
15.04.2020 11:33:52
Jippua olen jopa säestänyt yhdessä srk-illassa. Ja siis aina ku nähdään niin vaihdetaan kuulumiset jne.
Jukka Takalon keikoilla oon ollu useamman kerran ja hän muisti jopa meitsin synttärin ulkoa, letkeä heppu.
Sipe Santapukin kans olen hengannu Ruisrockissa tovin.
Klassiselta puolelta oli ennen useampikin tuttu (samoja perhebileitä), mutta ei enää (oli vanhempien kamuja).
Ja tottakai Teppo Ruohonen perheineen on tuttu (äitini kautta lähinnä ja samat päiväkerhot ja koulut oon käyny ku Ruohosen lapset). Mutta siis kaiken kaikkiaan tosi maanläheisiä nää kaikki. Jippu kyllä vauhdikaskin. Niin, oon kyllä mää ittekin. ;)
Ulkomaisia muusikoita en oo tavannu face-to-face. Tai no suomenvirolainen Erik Semlek oli perheeni vakkaripianonvirittäjä, mutta hän asuu nykyään Hesassa, joten ei oo nähty aikoihin. Hänhän on myös säveltäjä jne.
Ja Pekka Simojoen keikoilla oon käyny monta kertaa (eka joskus 1994). Heppu ei muista mua, mutta käyn kyl moikkaamassa aina. Mutta siis nimmareita en pyytele, koska haluan jutella samalla tasolla, enkä vaivu mihkään fanitushurmokseen.
ippumusic
08.05.2020 18:37:22

Mieleen on jäänyt Tapio Rautavaaran keikka eräässä autoliikkeessä joskus 70 luvulla. Mahtava ääni ja karisma. Kirjoitti lippikseen nimmarin..
musamies
10.05.2020 09:13:52 (muokattu 10.05.2020 09:24:29)
Juhani_t: Tuksun olen tavannut. En kyllä ole ihan varma että onko se muusikko, mutta kuuluisa ainakin :D

Kysymys on muotoiltu niin, että ihan kuin ei itse oltaisi kuuluisia muusikoita...

Kuuntelen musiikia yleensä YLE:n Ykköseltä lähinnä siltä kannalta minkälaisia biisejä on. Siellä esiintyy hyviäkin muusikoita, joita ei suuri yleisö tunne.

Voisin haluta tavata jonkun teatteriurkurin, mutta saattaisi kielimuuri heikentää kommunikointia.

Ehkä parhaat palat tapaamisista kelpaisi johonkin viihdeohjelmaan kuten olen soittanut Kojon kanssa, joka oli kunnon kännissä. Hauska tilanne oli myös kun Rainer Bolsström olisi myynyt mulle bassokaapit. Matin ja Tepon miksaajaa menin tapaamaan varta vasten Jenkkapirtille.

Tässä samaa meininkiä kuin Kummelin Musakornerissa! Visuaalisesti hyvää atmosfääriä saisi sarjaan aloittamalla vaikka se Lahdessa Has Audiossa. Olen sielläkin käynyt ja ostin pitkällisten neuvottelujen jälkeen Hohner Clavinetin.
Mho
09.09.2020 21:04:09
Nuorena kollina työskentelin stadissa huoltoasemalla jonka kauppias oli soolo Ry:n rahastonhoitaja. Asiakkaana ramppasi iskelmä muusikoita jatkuvasti, mukavaa porukkaa, mm Reetu. Ainoa mulkero oli Kojo joka oli itseään täynnä siihen aikaan.
Pahin shokki tuli kassan takana yks yö kun Type o negativen keikka bussi ajoi pihaan ja ukkoja ramppas limu ja rööki ostoksille. Tais olla -94 Tavastian keikka.
Prophet
10.09.2020 17:26:49
Mho: Nuorena kollina työskentelin stadissa huoltoasemalla jonka kauppias oli soolo Ry:n rahastonhoitaja. Asiakkaana ramppasi iskelmä muusikoita jatkuvasti, mukavaa porukkaa, mm Reetu. Ainoa mulkero oli Kojo joka oli itseään täynnä siihen aikaan.

Kuinkas Kojo nyt sillälailla? Oliko päässyt Stadin makuun junantuomana?
Mho
10.09.2020 17:41:53
Prophet: Kuinkas Kojo nyt sillälailla? Oliko päässyt Stadin makuun junantuomana?

Kerran ajoi bensa-automaatille ja rupes painaa torvee oikeen huolella vaikka edellinen vielä tankkas..kello oli 07 aamulla ja kerrostalojen keskellä. Velaksi piti myydä usein bensat, pomon luvalla. Helvetin ylimielinen.
Vuosia myöhemmin valmensin junnufutista ja meillä oli jaettu vuoro toisen jengin kanssa missä Kojon muksu pelas. Siellä se oli kyllä kaikkien "kaveri", läppä lensi.
Mho
10.09.2020 19:27:17 (muokattu 10.09.2020 19:28:28)
Presidentti: Kojo on varmaan keksinyt "et sä tiiä kuka mä oon"- virkkeen

Seurapiiri Frouva Kaarina Kivilahti on kanssa kandi ton lauseen keksimiselle.
Kerran Kaarina tuli maksamaan kassalle isolla shekillä, elettiin -80 lukua ja uusi kassaneiti erehtyi kysymään henkkaria häneltä. Siitähän Kaarina kilahti totaalisesti, huusi pää punaisena kassalle että etkö tunne minua, etkö lue yhtään lehtiä..tähän hölmistynyt kassa sanoi että luen Tekniikan maailmaa ja aku ankkaa, valitettavasti kummassakaan en ole kuvaanne nähnyt.

Tämä tarina on tosi :)
jukkajylli
19.10.2020 22:08:39
"et sä tiiä kuka mä oon"

Lipuntarkastaja Prahalaisessa spårassa varmaan sanoi noin mulle tsekinkielellä, ku hätistelin sitä veke. Mä luulin, että se oli kauppaamassa jotain mitalia, joka olikin kai sen virkamerkki.
Stidi alla.
Funkånaut
20.10.2020 14:57:29

Olen tavannut jokusenkin kerran itse Mikko Alatalon. En pese itseäni koskaan.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Jucciz
20.10.2020 23:06:56
Funkånaut: Olen tavannut jokusenkin kerran itse Mikko Alatalon. En pese itseäni koskaan.

Eksä pese sitä koskaan?
Welho-77
21.10.2020 10:49:43
jukkajylli: Lipuntarkastaja Prahalaisessa spårassa varmaan sanoi noin mulle tsekinkielellä, ku hätistelin sitä veke. Mä luulin, että se oli kauppaamassa jotain mitalia, joka olikin kai sen virkamerkki.

Luetko muuten koskaan tätä topikkia, että joku mainitsis sut?
Long live the King of Mercy.
megatherium
21.10.2020 15:24:34 (muokattu 21.10.2020 15:31:44)
Long Tall Martin. Pelattiin ennen koripalloa samassa jengissä ja oltiin muutenkin kavereita.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)