Jarkre 07.09.2020 15:33:42 | |
---|
Eli kitaran osto salaa vaimolta ja salakuljetus kotiin. Mitkä strategiat toimivat? Yksi hyväksi havaitsemani on omistaa tarpeeksi paljon saman värisiä (Itse suosin naturaaleja) kitaroita eli niin sanotusti puuta ei näe metsältä. Ongelmana on tietysti miten estää nalkkiin jääminen kitaraa kotiin vietäessä. |
McNulty 07.09.2020 15:35:47 | |
---|
Jarkre: Eli kitaran osto salaa vaimolta ja salakuljetus kotiin. Mitkä strategiat toimivat? Yksi hyväksi havaitsemani on omistaa tarpeeksi paljon saman värisiä (Itse suosin naturaaleja) kitaroita eli niin sanotusti puuta ei näe metsältä. Ongelmana on tietysti miten estää nalkkiin jääminen kitaraa kotiin vietäessä. Lähetä se muija jollekin kaverille istumaan iltaa hetkeksi? Sano, että toit yhden vanhan skeban vaan huollosta? "Jaa tää vai, täähän nyt on jo vanha!" Odota että hän nukahtaa ja roudaat sen sitten vasta varastosta sisään. moving in stereo |
Milkop 07.09.2020 15:53:23 | |
---|
Vähän heikolta tuntuu jos soittimia pitää ruveta salaa ostamaan. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Jarkre 07.09.2020 16:07:56 | |
---|
Milkop: Vähän heikolta tuntuu jos soittimia pitää ruveta salaa ostamaan. Vähän heikolta tuntuu jos et ymmärtänyt että tämä oli kevennys ja vitsi... |
lavaamo 07.09.2020 16:10:34 | |
---|
Jarkre: Vähän heikolta tuntuu jos et ymmärtänyt että tämä oli kevennys ja vitsi... Vähän heikko vitsi jos kuulijat pitävät kertojaa outona setämiehenä, eivätkä ymmärrä että kyseessä on vitsi. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ |
McNulty 07.09.2020 16:13:57 | |
---|
Ihan hyvä tää oli, älkää nyt pienistä kun ei pienetkään meistä. moving in stereo |
PIM 07.09.2020 16:16:10 | |
---|
Vitsi? Missä? Setämies ei nyt ymmärrä. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
JuSu 07.09.2020 16:17:58 | |
---|
Jarkre: Eli kitaran osto salaa vaimolta ja salakuljetus kotiin. Mitkä strategiat toimivat? Yksi hyväksi havaitsemani on omistaa tarpeeksi paljon saman värisiä (Itse suosin naturaaleja) kitaroita eli niin sanotusti puuta ei näe metsältä. Ongelmana on tietysti miten estää nalkkiin jääminen kitaraa kotiin vietäessä. Jos omaa treeniksen, niin kitara sinne muutamaksi viikoksi. Sen jälkeen sen voi viedä kotiin ja kysyttäessä selittää ihan totuudenmukaisesti, että 'tää on ollu mulla jo kauan...' Toimii paremmin ku 'sain pääsiäismunasta'. Uskokaa pois. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
iso paha susi 07.09.2020 16:20:03 | |
---|
"Eiku tää tuli vaan sen yhen tilalle minkä myin tos aiemmin keväällä" |
rautapieru 07.09.2020 16:23:28 | |
---|
Heh.. Hassua että muillakin on ongelmia. Oma ongelma on, etten uskalla naisystävälle kertoa paljonko olen kitaroistani maksanut. Toki olen kriittinen hänen ostoksilleen. "-tuosta voidepurnukasta 40 euroa, oletko hullu!" Pyydä kaveri käymään.. "-Joo se on tuon Erkin kitara, vähän jammaillaan tässä" Sit se vaan jää.. Piti hommata kaikki maailman pedaalit, vain huomatakseen että vahvistimen oma soundi on paras. |
Jarkre: Eli kitaran osto salaa vaimolta ja salakuljetus kotiin. Mitkä strategiat toimivat? Lukitsee vaimon kellariin. |
PIM 07.09.2020 16:33:34 (muokattu 07.09.2020 16:33:51) | |
---|
Parinkymmenen ensimmäisen jälkeen homma helpolttuu. Kun itekään ei enää pysy laskuissa mukana niin ei kyllä emäntäkään. Tällä hetkellä meillä on olkkarissa on 23 sähkistä, yks akkari ja pari ukuleleä ja loput treenuksellä. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Pinewood 07.09.2020 17:14:41 | |
---|
Vuosia sitten sovin vaimon kanssa, että saan ostaa vielä yhden kitaran, kunhan sen jälkeen määrä ei kasva. Sopimukseen lisättiin tuhannen euron sakko jokaisesta lisäkitarasta. Tämän jälkeen olen saanut neuvoteltua yhden sakottoman kitaran ja toisesta minä sitten maksoin sakon. Pari kitaraa on myös myyty ja niiden tilalle ostettu uudet. Ja tämä tarina on tosi. Vastauksena aloittajan kysymykseen: kun vaimo kysyy, mitä haluat syntymäpäivä-tai joululahjaksi, pyydä lupa ostaa uusi kitara. Jos ei onnistu, kannattaa pitää kitarat eri huoneissa, jos mahdollista, jolloin niiden laskeminen on vaikeampaa. Jos taas kitaralaukut ovat yhdessä rivissä, myymällä yhden paksukoppaisen, saattaa onnistua kahden tilan järjestäminen kahden lankkukitaran laukulle. Sitten vain luotetaan, ettei vaimo laske niitä. Jos taas keikkailet, ota keikkareissulle useampi kitara ja kerro korostetusti vaimolle, että nyt tarvitaan monta kitaraa. Palatessa tuot sitten yhden ylimääräisen mukanasi. |
Don Felder 07.09.2020 19:11:30 | |
---|
Laita stringit kitaralaukkuun (en tarkoita kieliä) ja sitten kun avaat laukun kotona niin se uusi kitara taatusti unohtuu. En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia. |
LaMotta 07.09.2020 19:13:00 | |
---|
Ei tämä aihe täysi vitsi ole . On sitä kuultu kaikenlaista tarinaa. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
juhahay 07.09.2020 20:14:56 | |
---|
Tulet kotio kitaraa kantaen, puoli kolmelta yöllä, kännissä ja möykkäät tullessasi: Nyt naidaan! |
Laulava Kylätohtori 07.09.2020 20:24:44 | |
---|
Pinewood: Vuosia sitten sovin vaimon kanssa, että saan ostaa vielä yhden kitaran, kunhan sen jälkeen määrä ei kasva. Sopimukseen lisättiin tuhannen euron sakko jokaisesta lisäkitarasta. Tämän jälkeen olen saanut neuvoteltua yhden sakottoman kitaran ja toisesta minä sitten maksoin sakon. Pari kitaraa on myös myyty ja niiden tilalle ostettu uudet. Ja tämä tarina on tosi. Vastauksena aloittajan kysymykseen: kun vaimo kysyy, mitä haluat syntymäpäivä-tai joululahjaksi, pyydä lupa ostaa uusi kitara. Jos ei onnistu, kannattaa pitää kitarat eri huoneissa, jos mahdollista, jolloin niiden laskeminen on vaikeampaa. Jos taas kitaralaukut ovat yhdessä rivissä, myymällä yhden paksukoppaisen, saattaa onnistua kahden tilan järjestäminen kahden lankkukitaran laukulle. Sitten vain luotetaan, ettei vaimo laske niitä. Jos taas keikkailet, ota keikkareissulle useampi kitara ja kerro korostetusti vaimolle, että nyt tarvitaan monta kitaraa. Palatessa tuot sitten yhden ylimääräisen mukanasi. Mikä vaimolla on kitaroitasi vastaan? Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Henri Henri Olavi 07.09.2020 20:36:06 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mikä vaimolla on kitaroitasi vastaan? Vaimo ei ymmärrä huumoria. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Karhukoira74 07.09.2020 21:29:07 | |
---|
Vähän heikkoa luulla etteikö tämä olisi totta, ja lähes jokainen kommervenkki on käytetty kitaran/vahvarin tms. kitaratarvikkeen osalta. Pelottaa vaan se, että jos tulee itellä äkkilähtö ja akka myy kaikki vehkeet niillä hinnoilla joilla olen sanonut ne hankkineeni. -So many assholes, so few bullets- |
Pinewood 07.09.2020 22:08:02 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mikä vaimolla on kitaroitasi vastaan? Ihan vaan se, että soittimet ylipäätään vievät liikaa tilaa - itsehän minä soittopelit omistani makselen, joten en rasita yhteistä talouskassaa. On tossa nurkissa pyörimässä myös vahvistimet, pikku PA ja kaiken sortin telineitä ja muita tarvikkeita. Silloin kun kitarasopimus tehtiin, onneksi se koski vain kitaroita... :) Tuo sakkomaksukin käytännössä tarkoitti vain sitä, että laitoin kerran hänenkin osuutensa rahaa yhteiselle tilille kattamaan yhteisiä menoja... ei se sitten niin pahalta tuntunut. Ainahan sitä yhtä lisäkitaraa tekee mieli, mutta kun mistään ei oikein tahdo luopuakaan, niin mennään niillä mitä on. Ekan kitarani, jonka sain vanhemmiltani ja joka on ainoa muiden maksama, arvo on nykyään vain muutaman kympin, mutta kun se on jo 40 vuotta minulla ollut, niin olkoon jatkossakin. |