Aihe: Revv Amplification
1 2 3 4 59 10 11 12 13
jpaa
12.05.2020 23:12:35
Nonni, mallisuoritus. Eilen avasin tämän ketjun ensimmäistä kertaa kun olleet nämä Revvit minulla täysin pimennossa ja nyt tilaus sisässä G3 spedusta. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
TTV
13.05.2020 06:53:03
jpaa: Nonni, mallisuoritus. Eilen avasin tämän ketjun ensimmäistä kertaa kun olleet nämä Revvit minulla täysin pimennossa ja nyt tilaus sisässä G3 spedusta. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Hienoa, G3 on hyvä ensipuraisu, siitä se itsellänikin alkoi :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
jpaa
27.05.2020 22:23:25 (muokattu 28.05.2020 08:30:13)
jpaa: Nonni, mallisuoritus. Eilen avasin tämän ketjun ensimmäistä kertaa kun olleet nämä Revvit minulla täysin pimennossa ja nyt tilaus sisässä G3 spedusta. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Ei ollu mun juttu. On todella liian gainikas mun käyttöön ja toki tämän tiesinkin. Julkeasti mainostan että torilla myynnissä jos joku tarvitsee.

Edit: Meni samoin tein.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
TTV
28.05.2020 10:14:39
jpaa: Ei ollu mun juttu. On todella liian gainikas mun käyttöön ja toki tämän tiesinkin. Julkeasti mainostan että torilla myynnissä jos joku tarvitsee.

Edit: Meni samoin tein.

Nopeasti näytti menevän kaupaksi, mutta miksi et palauttanut sitä Thomannille suoraan, oisit saanut koko summan siitä takaisin?
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Shredator
28.05.2020 14:17:14

TTV: Nopeasti näytti menevän kaupaksi, mutta miksi et palauttanut sitä Thomannille suoraan, oisit saanut koko summan siitä takaisin?

Tällä hetkellä tuo ulkomaille lähettäminen tuntuu olevan vähän nihkeää. Osa toimipaikoista ei suostu ottamaan edes tällaisia vastaan, vaikka ennen ei ollut ongelmaa.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Kjukka
28.05.2020 15:47:35

Shredator: Tällä hetkellä tuo ulkomaille lähettäminen tuntuu olevan vähän nihkeää. Osa toimipaikoista ei suostu ottamaan edes tällaisia vastaan, vaikka ennen ei ollut ongelmaa.

Jaa, itellä lähti kyllä kitara äskettäin ihan ilman mutinoita asiakaspalautuksena t-kauppaan.

Vähän ihmetyttää ettei postille muka kelpaisi valmiiksi maksettu paketti.
Shredator
28.05.2020 15:52:03

Kjukka: Jaa, itellä lähti kyllä kitara äskettäin ihan ilman mutinoita asiakaspalautuksena t-kauppaan.

Vähän ihmetyttää ettei postille muka kelpaisi valmiiksi maksettu paketti.

Mulle on parikin kertaa sanonut pisteen täti että ei käy. Totesin sitten että en palauta mittään, ostan vaan haha.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Puavali
28.05.2020 15:58:23
Shredator: Mulle on parikin kertaa sanonut pisteen täti että ei käy. Totesin sitten että en palauta mittään, ostan vaan haha.

Nyt on postin palvelussa paikallinen vika, jos ei tuon firman reklamaatio lähde automaattisesti.
jpaa
28.05.2020 17:46:12
TTV: Nopeasti näytti menevän kaupaksi, mutta miksi et palauttanut sitä Thomannille suoraan, oisit saanut koko summan siitä takaisin?

:D Jaa eipä käyny tämä tietenkään mielessäkään! Noh, tyhmästä päästä kärsii myös rahakukkaro. Hyvällä hinnallahan tuo meni notta ei paljon tullut takkiin. Nää on näitä.
ectman
14.06.2020 14:37:28
Ostin tuon G3sen pari kuukautta sitten. Tuossa on kyllä se perus/ominaissoundi just sitä mitä hain (tai mitä oon ajanut takaa). Täysin videoiden perusteella ja hyvin ne kyllä tuovat tuon soundin esille. Toisaalta, ei sitä tuosta oikein poiskaan saa. Mutta haussa ei ollutkaan all-in-one box.. Aggression switch vaikuttaa in-room enemmän kuin videoissa ;)
Rytmisoundi on kyllä todella kova. Leadisoundiin tarvitsee jotain buustia/middleä ehkä ja onneksi toimii od/boostit hyvin ennen tai jälkeen G3sen. Ei mitään valittamista, loistava peli
TTV
01.09.2020 06:25:56
Kjukka: G20 todettu livenä erinomaisesti vailla mikitystä toimivaksi. Nupista piuha suoraan linjaan ja kaappi toimii monitorina. Mökää lähti tarvittaessa myös aivan riittävästi.

Pystyykös linjasignaaliin käyttämään sitä TwoNotesin päätemallinnosta ja samaan aikaan ottaa kaiuttimeen signaalin laitteen oman 6v6 päätteen kautta?
Kjukka
01.09.2020 11:04:47

TTV: Pystyykös linjasignaaliin käyttämään sitä TwoNotesin päätemallinnosta ja samaan aikaan ottaa kaiuttimeen signaalin laitteen oman 6v6 päätteen kautta?

Kyllä ja juuri näin teinkin.
TTV
01.09.2020 11:06:14
Kjukka: Kyllä ja juuri näin teinkin.

Hienoa, tuollaista järjestelyä aavistelinkin :-)
Kjukka
30.09.2020 00:12:45

Sen verran vakuuttanut tuo G20 että Generator 100R lähti tilaukseen.
TTV
30.09.2020 06:11:20
Kjukka: Sen verran vakuuttanut tuo G20 että Generator 100R lähti tilaukseen.

Asiaa, mielenkiintoista kuulla filiksesi siitä :-) Tilasitko Thompalta?
Kjukka
30.09.2020 12:00:31

TTV: Asiaa, mielenkiintoista kuulla filiksesi siitä :-) Tilasitko Thompalta?

Sieltäpä sieltä, muualla huutaa varastosaldot eioota.
Kjukka
01.10.2020 14:58:31

Nonniiih,

tunnin verran nyt ehtinyt tekemään lähempää tuttavuutta nupin kanssa ja pakko myöntää että onhan se justiinsa hyvä niin kuin oli lupa odottaakin.
TTV
01.10.2020 16:24:59
Kjukka: Nonniiih,

tunnin verran nyt ehtinyt tekemään lähempää tuttavuutta nupin kanssa ja pakko myöntää että onhan se justiinsa hyvä niin kuin oli lupa odottaakin.

Sehän tuli nopsaan :-)
Kjukka
02.10.2020 01:28:08 (muokattu 02.10.2020 23:05:49)

Tein (pyynnöstä ja taka-ajatuksena paidan saaminen) unboxaus/NAD-pätkän johon sain parin raikkaan oluen voimin nauhoteltua uudella morjeksella jonkinlaisen äänipätkänkin.

https://youtu.be/4xtTiU2XZBE
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)