HaloOfFlies 07.06.2004 23:40:40 | |
---|
Loistokamaa, varsinkin vanhempi Lepu. Uudellakin kokoonpanolla on hetkensä(Promises, Now, Two Steps Behind, Miss You In A Heartbeat...), mutta vanha kokoonpano vie voiton silti. Hysteria ja Pyromania ovat klassikoita ehdottomasti. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Viceroy 08.06.2004 14:58:03 | |
---|
Yllättävää, että näinkin paljon bändin ystäviä löytyy. Meikäläinen on tähän asti ollut aika yksin levyjeni kanssa (vain Retro Active puuttuu), joskin kitaristimme on ehkä vielä kovempi fani kuin minä. Paras LP on mielestäni Pyromania. Huonoa ei tuotannosta löydy. Olen istunut kahden päivän sisään yli 14 tuntia bussissa, ja mukana oli vain uusin X-levy ja pari muuta... Onhan näillä yks hyväkin biisi; Long, long way to go. Heh, ja tuokaan ei ole oma :P Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Leper 28.06.2004 12:45:12 | |
---|
Perhanan kova bändi.Viv Campbellin ja Phil Collenin riffit lyö aina täysillä.Allen on myös pirun kova rumpali,ja Elliotin ääni on aivan mahtava.Varsinkin tuo kasarin tuotanto on helvetin kovaa kamaa.Ja Steve Clark oli myös helvetin kova kepittäjä,RIP Steve. Parhaimpia biisejä ovat mm. Hysteria,Pyromania,Love Bites,Photograph ja Too Late For Love. |
Keppis 28.06.2004 23:03:13 | |
---|
Eilen pistin pitkästä aikaa soittimeen Hysterian ja kyllähän sielä helmiä on. Love bites on ihan satanan kova. Tilutus on sairasta. |
ronkainen_ron 28.06.2004 23:19:33 | |
---|
tämä bändi on ollut kesästä 2002 parhaita bändejä mitä tiedän. saisivat tulla taas suomeen käymään. omistan kaikki levyt aitoina ja yksikään niistä ei ole ollut huono ostos. Phil Collen ja Steve Clark kyllä kehittivät jäljittelemättömän Randall soundin... |
yellow 29.06.2004 18:02:23 | |
---|
Leppard on aina ollut yksi suosikkibändeistäni. Kaksi ekaa levyä eivät hirveästi sytytä, mutta muut sitäkin enemmän. Olin vuonna-93 hesassa kattomassa bändiä ja kova oli meno. Uusin X-levy on vähän softimpaa kamaa, mutta toivottavasti tulisi vielä pyromanian kaltainen rankempi levy. Suomen keikasta ei vissiin enää kannata haaveilla, sillä Leppard ei ole enää suosittu kuin Amerikassa. |
Viceroy 29.06.2004 22:43:18 | |
---|
Leppard ei ole enää suosittu kuin Amerikassa. Jos tämä on totta, todella mukava kuulla! Täällä ei todellakaan mikään mainstream-bändi, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Täällä ei todellakaan mikään mainstream-bändi, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ymmärrän. Pyromania oli myynyt 80-luvun puolivälissä about 10 miljoonaa kipaletta, mutta eipä siitä täällä tai yleensä Euroopassa tiedetty kovin laajalti. Turhaan siitä sai sauhuta ennen Hysteriaa. No ehkä silloisesta mainstream-hevistä diggaavat tunsi bändin, mutta kyllä esim. Scorpionsin suosio oli Suomessa aivan toista luokkaa. Suorastaan Eppu Normaalin tasolla. ;) "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Taata 01.07.2004 19:29:23 | |
---|
On kyllä ollut orkesterilla epäonnea taipaleella. Hysterian aikoihin rumpali menetti kätensä auto-onnettomuudessa ja kun tästä tragediasta selvittiin, seuraavaa levyä tehdessä kitaristi ja biisinikkari Steve Clark siirtyi manan maille lääkkeiden ja alkoholin yliannostuksen jälkeen. Mutta matka jatkuu, elokuussa näyttäisi olevan Kaliforniassa neljä keikkaa. Keep on rockin' in the free world! |
Viceroy 01.07.2004 23:54:20 | |
---|
Hysterian aikoihin rumpali menetti kätensä auto-onnettomuudessa Sekoitat aikaisempaan levyyn, Pyromaniaan. Tarkka kolaripäivä taisi olla vuodenvaihde 83-84? Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Mechanizm 02.07.2004 00:44:22 | |
---|
Hysterian aikoihin rumpali menetti kätensä auto-onnettomuudessa ja kun tästä tragediasta selvittiin, seuraavaa levyä tehdessä kitaristi ja biisinikkari Steve Clark siirtyi manan maille lääkkeiden ja alkoholin yliannostuksen jälkeen. Mutta matka jatkuu, elokuussa näyttäisi olevan Kaliforniassa neljä keikkaa. Ja siinä välissähän rumpali joutui vielä pieksämään vaimonsakin yksikätisenä. -=Keep on Rotting in the Free World=- |
Taata 02.07.2004 10:08:33 | |
---|
Sekoitat aikaisempaan levyyn, Pyromaniaan. Tarkka kolaripäivä taisi olla vuodenvaihde 83-84? Enpäs ;) Kyllä Pyromania oli jo tehty tämän ikävän sattuman kohdatessa. 31.12.1984 oli pikaisen googlettamisen mukaan tarkka päivämäärä, eli uudenvuoden aattona. Keep on rockin' in the free world! |
Mika Antero 02.07.2004 13:36:31 | |
---|
Def Leppard on aina ollut sellainen välimallin bändi. High'n'dryn ja Pyromanian aikoihin siinä oli hieman perusjytämäistä ideaa, mutta sen jälkeen se sitten muuttuikin oikein viimeisen päälle kauhiaksi 80-lukuheviksi. On se ollut vaarallista aikaa tuo 80-luvun puoliväli, kun niihin aikoihin niin moni jytäbändi ajautui sille upottavalle skeidahevihetteikölle... Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Lonesome 02.07.2004 13:56:31 | |
---|
On se ollut vaarallista aikaa tuo 80-luvun puoliväli, kun niihin aikoihin niin moni jytäbändi ajautui sille upottavalle skeidahevihetteikölle... Komppaan Kenkkusta. Meni moni bändi pilalle, kun piti saada musiikista MTV-kelpoista. Blackfoot, BÖC jne... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
sikanaama 02.07.2004 20:45:23 | |
---|
Hysteria on loistokkuutta loistokkuuden perään!! Täältä löytyi Oikea vastaus! Vein sukaltani neitsyyden. |
motleyratt 03.12.2004 22:02:12 | |
---|
rok rok Hell bent for leatherman |
Goodfellas 03.12.2004 23:37:59 | |
---|
Huippubändi tai sis oli! Vuosien 80-luvulla ei paskaa biisiä tullut kyllä yhtään levyille! Adrenalize menee jo vähän irvistellen ja Slangista eteenpäin EI kiitos! Retro Active sisältää ihan kelpo vetoja (mutta nehän onkin näitä kasari b-puolia sun muita). Hysteria ja Pyromania: siinä on sellainen kaksikko että perkeles! Tuossa Hysteria dokumentti DVD:ssä huomaa hyvin miten Joen ääni on kulunut pahasti, kun se laulaa näit akustisia studiovetoja! Collen hoitaa edelleen kybällä laulamisen siinäkin! |
flowerpower 04.12.2004 01:16:57 | |
---|
Kun Leppardin levy On Through The Night levy tuli ulos, oli I Maiden tehnyt ekan levyn ja J. Priestillä oli Breaking the law biisi, britti hardrokki oli parhaimillaan ja pärjäs hyvin v. Halen kyljessä jenkkilästä? |
Huevos 04.12.2004 01:23:47 | |
---|
rick allen = rock |
Vainhaalee 04.12.2004 15:12:05 | |
---|
Eikös tuota Maidenin kitaristia (taas nykyisin) Adrian Smithiä joskus kosiskeltu soittaan Leppardiin... |