Gary the pine 18.08.2020 14:23:28 | |
---|
crockett: Kyllä meikäläinen esittää juurikin tämän kysymyksen aina ihan ostohousut jalassa. Kyllä kyllä, mutta tuskin sen kysymyksen jälkeen vetäydyt kuoreen ku kotilo jos myyjä vastaa että, juu, vielä löytyy, kiinnostaisko. Tulin, näin, paskoin housuun. |
crockett 18.08.2020 15:11:15 | |
---|
Gary the pine: Kyllä kyllä, mutta tuskin sen kysymyksen jälkeen vetäydyt kuoreen ku kotilo jos myyjä vastaa että, juu, vielä löytyy, kiinnostaisko. En, mutta jos sille onko vielä myynnissä kysyjälle ei vastaa että on niin kaupanteko ei tuosta etene. Erityisesti Tori.fi puolella on muuten monta kertaa jäänyt vastaus saamatta. |
iec 18.08.2020 15:43:07 (muokattu 18.08.2020 15:44:47) | |
---|
crockett: En, mutta jos sille onko vielä myynnissä kysyjälle ei vastaa että on niin kaupanteko ei tuosta etene. Erityisesti Tori.fi puolella on muuten monta kertaa jäänyt vastaus saamatta. Tori.fi viestisysteemillä ei maksa mitään jos laittaa viestin sitä kautta. Tekstarihan on hirveän kallis ja soittaminen vielä kalliimpaa (-ironiahymiö-). Erittäin usein Tori.fi viestittelyllä on kaupat jääneet tekemättä toisin kuin jos joku on soittanut tai tekstannut ilmoituksen perusteella. Silloinhan siihen on panostanut jo jonkin verran (tai no onhan liittymissä puhelu- ja tekstaripaketteja. Nuorisolla taitaa olla nykyään vain dataliittymä ja sms/puheluita vältetään viimeiseen saakka.) Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
parek 18.08.2020 16:59:36 | |
---|
Mulle tuli joskus kauppaamastani tavarasta pikaviesti jonka sisältö oli kokonaisuudessaan: "Onx?" |
TTV 18.08.2020 19:38:50 | |
---|
o0o: Mulle tuli joskus kauppaamastani tavarasta pikaviesti jonka sisältö oli kokonaisuudessaan: "Onx?" Heh, nää on parhaita, kai vastasit: "Oli" :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
mike tapping 18.08.2020 19:56:16 | |
---|
Oma fiilis on että esim Bossin peruspalikat pitää laittaa käytännössä lähes ilmaiseksi myyntiin, että menevät kaupaksi. Vaikka ovatkin ihan perushyviä speduja niin eivät sitten riittävän eksoottisia? |
JuSu 18.08.2020 20:44:26 | |
---|
"Tämä kiinnostaa, olen huomenna yhteydessä." Ja arvaattekos, miten tää etenee? Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Savu 18.08.2020 21:17:18 | |
---|
JuSu: "Tämä kiinnostaa, olen huomenna yhteydessä." Ja arvaattekos, miten tää etenee? Ostaja tulee seuraavana aamuna pullakahvien kanssa hieromaan kauppoja? |
abassimo 18.08.2020 21:32:01 | |
---|
Savu: Ostaja tulee seuraavana aamuna pullakahvien kanssa hieromaan kauppoja? Onkin oikeesti yhteydessä jo saman päivän iltana ja sitten vaa vituttaa, kun lupas vasta myöhemmin. |
JuSu 18.08.2020 21:50:40 | |
---|
abassimo: Onkin oikeesti yhteydessä jo saman päivän iltana ja sitten vaa vituttaa, kun lupas vasta myöhemmin. Niin, koska olen itse illalla hyppäämässä pituutta enkä kuule puhelinta - ja kaupat menevät ohi. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
JuSu 18.08.2020 21:52:19 | |
---|
Savu: Ostaja tulee seuraavana aamuna pullakahvien kanssa hieromaan kauppoja? Ja mä oon töissä. Hahmo ostaa muualta, syö pullatkin itse. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Gary the pine 18.08.2020 22:13:28 | |
---|
JuSu: "Tämä kiinnostaa, olen huomenna yhteydessä." Ja arvaattekos, miten tää etenee? Aamulla kossuwissyn ilman wissyä haihduttua, ostomorkkis iskee ennen ostotapahtumaa ja taas kotilon kuori kolahtaa. Tulin, näin, paskoin housuun. |
Laulava Kylätohtori 18.08.2020 22:13:50 | |
---|
Siunattu päivä. Herra varjele! Tänään menee kaikki, mitä ehtii torille laittamaan. Kolme neljä kuukautta ollut tuskaisaa hiljaisuutta, mutta nyt on mennyt muutamassa päivässä ameriikan strato, kaappi, kaksi elementtiä ja kolme spedua. En tiedä, mitä tapahtuu, mutta pidän tästä. Saattaapi olla, että vielä tuo telekin tuosta liikahtaa nopeaankin. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Laulava Kylätohtori: Siunattu päivä. Herra varjele! Tänään menee kaikki, mitä ehtii torille laittamaan. Kolme neljä kuukautta ollut tuskaisaa hiljaisuutta, mutta nyt on mennyt muutamassa päivässä ameriikan strato, kaappi, kaksi elementtiä ja kolme spedua. En tiedä, mitä tapahtuu, mutta pidän tästä. Saattaapi olla, että vielä tuo telekin tuosta liikahtaa nopeaankin. Jotain ihmeellistä tosiaan ilmassa, kahdessa päivässä kaksi kitaraa kaupaksi... Pitäisikö takoa kun rauta on kuumaa ja laittaa tuollainen Suhrin Modern tyrkylle jos vaikka sekin menisi :-) |
hallu 19.08.2020 06:25:26 (muokattu 19.08.2020 06:27:10) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Siunattu päivä. Herra varjele! Tänään menee kaikki, mitä ehtii torille laittamaan. Kolme neljä kuukautta ollut tuskaisaa hiljaisuutta, mutta nyt on mennyt muutamassa päivässä ameriikan strato, kaappi, kaksi elementtiä ja kolme spedua. En tiedä, mitä tapahtuu, mutta pidän tästä. Saattaapi olla, että vielä tuo telekin tuosta liikahtaa nopeaankin. Ihmiset ei ole päässeet matkustelemaan ja nyt kesä on ohi ja kotona näyttää ettei vähään aikaan ole asiakaan matkustella. Niillä jotka ei ole lomautettuja tai irtisanottuja, on taskut täynnä rahaa ja pakko käyttää ne ahdistusta lievittävään sijaiskäyttäytymiseen ennenkuin korona tulee ja vie ne. Mä otan omat juttuni ihan liian tosissani, älä sinä ota :-) |
Krice 19.08.2020 09:36:53 | |
---|
mike tapping: Oma fiilis on että esim Bossin peruspalikat pitää laittaa käytännössä lähes ilmaiseksi myyntiin, että menevät kaupaksi. Boss on perinteisesti ollut "halpapedaalien" valmistaja, mutta nykyisin löytyy paljon halvempia ja huonompia, joten maine ei ehkä vastaa todellisuutta enää. |
iec 19.08.2020 10:54:17 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Siunattu päivä. Herra varjele! Tänään menee kaikki, mitä ehtii torille laittamaan. Kolme neljä kuukautta ollut tuskaisaa hiljaisuutta, mutta nyt on mennyt muutamassa päivässä ameriikan strato, kaappi, kaksi elementtiä ja kolme spedua. En tiedä, mitä tapahtuu, mutta pidän tästä. Saattaapi olla, että vielä tuo telekin tuosta liikahtaa nopeaankin. Telethän kiinnostavat aina. Komea soitin. Nyt vain ei itsellä ole juuri tarvetta. Mites muuten tuo soft V-kaula eroaa soitettavuudeltaan vaikkapa perinteisempään C- tai Modern C-profiiliin nähden? Eipä ole V-kaulaa tullut koskaan testailtua. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Kousi 19.08.2020 11:55:31 | |
---|
Krice: Boss on perinteisesti ollut "halpapedaalien" valmistaja, mutta nykyisin löytyy paljon halvempia ja huonompia, joten maine ei ehkä vastaa todellisuutta enää. Mihin tämä väite perustuu? Boss on alkuajoista lähtien valmistanut laadukkaita tuotteita mitkä ovat olleet jo silloinkin tunnettujenkin soittajien käytössä ja edelleenkin todella haluttua tavaraa. Löytyy myös kohtuuhintaisempia tuotteita mutta varsinaiseksi halpamerkiksi tuota en luokittelisi. Ja mitä tulee laatuun niin sehän on kestävyydeltään oikein hyvää ja muutenkin esim. saundit sekä ominaisuudet pärjäävät vertailussa vallan hyvin selkeästi kalliimpiin kilpailijoihin, eikä Bossitkaan ole olleet kuitenkaan mitään erityisen halpoja. Monesti huomaa tarpeetontakin ylenkatsomista Boss -tuotteita kohtaan, vaikka paljon soittajilla joilla olisi varaa hankkia mitä vain pedaaleja niin löytyy vaan Bossia laudasta. Itse arvostan korkealle ja todella merkittävä valmistaja kyseessä. |
Krice 19.08.2020 12:24:20 | |
---|
Kousi: Löytyy myös kohtuuhintaisempia tuotteita mutta varsinaiseksi halpamerkiksi tuota en luokittelisi. En minäkään, sen vuoksi käytin lainausmerkkejä "halpapedaalissa". Vastauksesi oli väärinymmärtämisen sinfoniaa, jonka sivuutan pienellä kulman kohotuksella. |
zedder 19.08.2020 14:43:17 | |
---|
Krice: En minäkään, sen vuoksi käytin lainausmerkkejä "halpapedaalissa". Vastauksesi oli väärinymmärtämisen sinfoniaa, jonka sivuutan pienellä kulman kohotuksella. Olisit käyttänyt enemmin vaikka termiä "lihapullat ja perunamuusi-" tai "toyotacorolla-pedaali". Hyvin resonoiva yksilö. |