Aihe: Ruisrokkiin!
1 2 3
Prowleri
28.06.2004 00:25:06
Niinpä, tehdään nyt otsikolla aihe kun oikein muuta otsikkoa ei löytynyt, mitä nyt pari tiettyä kysymystä pohtivaa.

Oma reissuni näyttää sitten järjestyvän sittenkin kun pari kaveria ilmoitti lähtevänsä, täytynee käydä hakaisemassa tiketti huomenna. Odottelen kovasti muutamiakin esiintyjiä, onhan kyseinen tapahtuma kovasti viimevuosina satsannut hardrockin puoleen - pääesiintyjistä ainakin Motörhead ja Monster Magnet kiihottavat, ja muista voi mainita vaikka Fleimixet, Turbonegron, Eläkeläiset ja Nightwishin. Mums.

Ainoa mikä kynyttää on ilmeisen pysyvä hieman heikko järjestely esim. sen osalta että rannekkeita ei kuulemma saa ja leirintäpaikka on kuulemma heikohko, samoin porteilla valtava ryysis.

Kuulemma myös miitintynkää olisi tarjolla..
Eläkeläiset Euroviisuihin!
MV
28.06.2004 01:36:13
Tulossa ollaan. Puhut asiaa, järjestelyt on perseestä. Viime vuonna sunnuntaina ei päässy sisään siihen aikaan kun piti kun oli siivoukset kesken. Joku bändi oli vetänyt settinsä järkkäreille ja siivojille. Ite joutusin jonottamaan jotain vitun narikkaa noin puoli tuntia. Muuten kyllä pirun kivaa on ollut. Itteäni ei kyllä haittaa yhtään se että ei oo rannekkeita. Mihin siält pitäis lähtee?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
vanttera
28.06.2004 06:28:31
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=27&t=63986&o=0&co=0

Mä olen aina viihtynyt, marmatus on eri ihmisille. Teretulemast, trbngr, motörhead ja monster makneetti. helvetin kova esiintyjälista jos multa kysytään.
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
Aimo
28.06.2004 14:36:38
Kannattaa pyrkiä alueelle ajoissa. Viime vuonna mentiin ekana päivänä kahen maissa, jonotimme varmaan tunnin. Sunnuntaina menimme kahentoista maissa, jonotimme ehkä 5min. Se on taktiikkalaji.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
Ben_D
28.06.2004 14:40:23

Alkoholipolitiikka kusee Ruisrockissa pahasti. Ei omia sisään, pankki/luottokortti ei kelpaa kaljamestoihin ja lähin automaatti ties missä. Menee rahaa niin helvetisti kun joutuu litkiin tuopista bissee kokoajan. No, menossa ollaan silti tänäkin vuonna katsomaan Moottoripäätä.
Silkki
28.06.2004 14:42:07
Alkoholipolitiikka kusee Ruisrockissa pahasti.

Kyllä!! Rupes viime vuonna vituttamaan se oikein huolella...
About Not Worth Writin' Home About
sikanaama
28.06.2004 20:37:05
Stray Cats! Stray Cats! Se se on! Sitä mä meen tosissaan kahtoon.
Vein sukaltani neitsyyden.
edutheman
28.06.2004 23:43:10
Alkoholipolitiikka kusee Ruisrockissa pahasti.

Nii'in taktiikka laji tuokin kaveri toi viime vuonna 12 packin
ja mä toin kossun :/
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
MV
29.06.2004 00:20:51
Nii'in taktiikka laji tuokin kaveri toi viime vuonna 12 packin
ja mä toin kossun :/

Ja mitenköhän vitussa sinne 12-packin pystyy viemään?
Skinwalker
29.06.2004 00:22:51
Minä vien ruisrokkiin joka vuosi sixpackin.

Mutta siis noin vakavasti puhuttaessa eivät ne heebot siinä portilla niitä KAIKKIA reppuja edes tarkista.
I hope I didn't brain my damage.
edutheman
29.06.2004 01:09:44
eivät ne heebot siinä portilla niitä KAIKKIA reppuja edes tarkista

siinähän se wastaus jo melkeen tulikin
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Ben_D
29.06.2004 10:34:05

siinähän se wastaus jo melkeen tulikin

Eli ei se ole mikään taktiikkalaji vaan tuuria. Tietysti jos on sen verran iso perse, että saa kannikoiden väliin esim. kossupullon niin mikäs siinä.
MV
29.06.2004 11:00:33
Eli ei se ole mikään taktiikkalaji vaan tuuria. Tietysti jos on sen verran iso perse, että saa kannikoiden väliin esim. kossupullon niin mikäs siinä.

Saa olla melkoisen iso perse. Mä aattelin teipata selkään semmosen puolen litran kossupullon mikä on semmonen kaareva ja aika littee muoviputeli. Semmosen kun alaselkään teippaa niin ei luulis kärähtävän.
Ben_D
29.06.2004 11:15:11

Saa olla melkoisen iso perse. Mä aattelin teipata selkään semmosen puolen litran kossupullon mikä on semmonen kaareva ja aika littee muoviputeli. Semmosen kun alaselkään teippaa niin ei luulis kärähtävän.

Ihan toimiva idea. Tai sitten tunget sen kivien alle. Tosin kävely on hetken hankalampaa ;)
MV
29.06.2004 20:21:11
Ihan toimiva idea. Tai sitten tunget sen kivien alle. Tosin kävely on hetken hankalampaa ;)

Heheh. Miettisin tossa että niillä jotka teippas muniin kameran ja vei sen metallican konserttiin niin oli varmaan kiva juosta kamera kalsareissa eteen?
Mandariini
29.06.2004 20:31:05 (muokattu 29.06.2004 20:31:50)
Kannattaa ostaa niitä kahen desin pulloja ja tunkee niitä esim housuihin. Näyttää ihan luonnolliseslta vaikkakin voi herättää huomiota.

Järjestelyistä en pidä. Jonotus kestää ikuisuuden, paikka alimitoitettu porukkamäärälle, poistuessa bussit lähtee vasta sillan toiselta puolelta(2-3 km kävely) ja saishan toi alkoholipolitiikkakin olla vapaampaa, tai edes halvempaa (5 e tuoppi).
Melkeen kaikki on pyllystä?
Skinwalker
29.06.2004 21:03:00 (muokattu 29.06.2004 21:03:17)
Heheh. Miettisin tossa että niillä jotka teippas muniin kameran ja vei sen metallican konserttiin niin oli varmaan kiva juosta kamera kalsareissa eteen?

Täytyy kyllä sanoa että olisi aika spinal tapia jäädä kiinni tälläisestä tempusta.
I hope I didn't brain my damage.
author
29.06.2004 21:37:23
Viime vuonna pistin viinat vanhaan shampoo-pulloon ja pyyhe oli mukana vain rekvisiittana. Läpi meni ku väärä raha.
Rasvaton
29.06.2004 22:58:19
Viime vuonna pistin viinat vanhaan shampoo-pulloon ja pyyhe oli mukana vain rekvisiittana. Läpi meni ku väärä raha.

Hyvä vinkki tämä!

Menin kaverin kans narikkaan, otettiin 1,5L kiljua paidan alle, (samalla kun kaveri kiinnitti tyypin huomion toisaalle)annettin reppu takasin ja sit en muistakkaan paljoa.

Tai sit teippailla nilkkoihin 0,33 pulloja, viinaa siis tottakai. Ja munissani oli eräs kerta 0,5 kossupullo ja läpi meni kuin... kuin..

Tai kaivertaa ranskanleivän sisustan ontoksi ja pullo sinne.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)