Swan 02.08.2020 20:36:35 | |
---|
Henri Henri Olavi: Puhu täällä, niin voit vinkata mulle joitain hyviä. Olen etsinyt Netflixin päästä päähän, mutta ainoa hyvä anime joka on vielä tullut vastaan, on Castlevania. Niin ja Love, Death & Robots sarja oli aivan helvetin kovaa tykitystä ja tajunnan räjäyttelyä, mutta siinä ei ollut kaikki jaksot tokikaan animea. Noiden tyylisiä en osaa suositella yhtään sen enempää, kun omat kiinnostuksen kohteet on toisaalla. Mä etsin Violet Evergardenin ja Your Lie in Aprilin tyylisiä sentimentaalisia feels trippejä, mutta koska oon valkkaillut lähinnä kansikuvien perusteella, ilmeisimmät on varmaankin jo nähty. Sen takia vinkit harrastuneemmilta olisi tervetulleita. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Brian May jr. 02.08.2020 20:52:38 (muokattu 02.08.2020 20:53:51) | |
---|
Henri Henri Olavi: Puhu täällä, niin voit vinkata mulle joitain hyviä. Olen etsinyt Netflixin päästä päähän, mutta ainoa hyvä anime joka on vielä tullut vastaan, on Castlevania. Niin ja Love, Death & Robots sarja oli aivan helvetin kovaa tykitystä ja tajunnan räjäyttelyä, mutta siinä ei ollut kaikki jaksot tokikaan animea. Ootko tsekannut Studio Ghiblin elokuvia? Netflixissä taitaa olla tällä hetkellä koko tuotanto. Melkoisen nerokasta ja tasavahvaa settiä, mutta eivät toki noiden mainitsemiesi tyylisiä. Edit. Princess Monokessa on kyllä aika kovaa räimettä ja animaation taso hivelee silmiä Vettä! |
Milkop 02.08.2020 20:54:49 | |
---|
Brian May jr.: Edit. Princess Monokessa on kyllä aika kovaa räimettä ja animaation taso hivelee silmiä Tämä on kyllä oma suosikki Ghilblin leffoista. Kestää katselua. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Swan 02.08.2020 21:00:10 | |
---|
Brian May jr.: Ootko tsekannut Studio Ghiblin elokuvia? Netflixissä taitaa olla tällä hetkellä koko tuotanto. Melkoisen nerokasta ja tasavahvaa settiä, mutta eivät toki noiden mainitsemiesi tyylisiä. Edit. Princess Monokessa on kyllä aika kovaa räimettä ja animaation taso hivelee silmiä Tulikärpästen hauta puuttuu jostain syystä, mutta kaikki muut Ghiblit löytyy. Myös Miyazakin Ghibliä edeltävä Lupin III: The Castle of Cagliostro on siellä. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Henri Henri Olavi 03.08.2020 13:48:01 | |
---|
Brian May jr.: Ootko tsekannut Studio Ghiblin elokuvia? Netflixissä taitaa olla tällä hetkellä koko tuotanto. Melkoisen nerokasta ja tasavahvaa settiä, mutta eivät toki noiden mainitsemiesi tyylisiä. Edit. Princess Monokessa on kyllä aika kovaa räimettä ja animaation taso hivelee silmiä Kaikki ja monta kertaa. Ensin kun niitä tuli R&A -festareilla, sitten hommasin kaikki DVD:inä ja nyt ollaan tyttären kanssa katsottu niitä. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Brian May jr. 03.08.2020 14:32:25 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kaikki ja monta kertaa. Ensin kun niitä tuli R&A -festareilla, sitten hommasin kaikki DVD:inä ja nyt ollaan tyttären kanssa katsottu niitä. Netflix teki mielestäni kyllä yhden tämän vuoden kulttuuriteoista tuolla tarjonnalla. Mä olin katsonut valtaosan Miyazakin elokuvista aiemmin, mutta en niitä muita. Olen nyt korjannut tuota asiaa ja ilokseni huomannut, että esim. Isao Takahata oli jotakuinkin yhtä kova visionääri kuin Miyazaki. Vettä! |
Henri Henri Olavi 04.08.2020 02:02:47 | |
---|
Maahanmuuttajien maa. Sydäntä särkevää kamaa. Eka jakso menossa. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Humanoid 04.08.2020 08:33:02 | |
---|
Henri Henri Olavi: Maahanmuuttajien maa. Sydäntä särkevää kamaa. Eka jakso menossa. Kiitos muistutuksesta. Tämä pitikin katsastaa. |
arppah8 04.08.2020 18:26:11 | |
---|
Norsemen on hemmetin hyvä. GoTn ja Monty Pythonin sekoitukseksi tuota jossain kuvailtiin ja jotain samankaltaisuuksia onkin huomattavissa. Ei tuo huumoripuoli ihan yhtä absurdia ole kuin Python-jengillä mutta hillittömän hauskoja oivalluksia yhtä kaikki. Näyttelijätkin vallan mainioita kautta linjan. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
cldron 05.08.2020 12:42:01 | |
---|
arppah8: Norsemen on hemmetin hyvä. GoTn ja Monty Pythonin sekoitukseksi tuota jossain kuvailtiin ja jotain samankaltaisuuksia onkin huomattavissa. Ei tuo huumoripuoli ihan yhtä absurdia ole kuin Python-jengillä mutta hillittömän hauskoja oivalluksia yhtä kaikki. Näyttelijätkin vallan mainioita kautta linjan. Yllätyin miten hyvää settiä. Muutaman jakson katsonut ja itsellekin tuli paikoin just Pythonit mieleen. Erityisesti jäi mieleen kun lähtivät raidaamaan ja päällikkö pienen palopuheen jälkeen hyppää laivasta johtamaan esimerkillä eissss. Toki noita reväyttäviä kohtauksia on kyl riittänyt HOLMGÅNG!! OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ! |
Vaihtovirta 05.08.2020 17:27:38 | |
---|
The Umbrella Academy on ihan hyvää settiä ainakin rapulassa katsottuna. Tollasta vähän erilaista supersankar-mättöä. 3.72/5 ainakin tähän mennessä. |
arppah8 05.08.2020 17:43:33 | |
---|
Vaihtovirta: The Umbrella Academy on ihan hyvää settiä ainakin rapulassa katsottuna. Tollasta vähän erilaista supersankar-mättöä. 3.72/5 ainakin tähän mennessä. Tämäkin on pitänyt tsekata. Josko nyt Norsemenin ja Darkin katselisi pois alta ensin. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Epämuusikko 05.08.2020 18:09:12 | |
---|
Tulispa Altered Carbonin ja Dark Crystalin seuraavat kaudet. I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy! |
arppah8: Tämäkin on pitänyt tsekata. Josko nyt Norsemenin ja Darkin katselisi pois alta ensin. Nyt kun eka kausi on takana niin pakko sanoa, että ehkä paras tuon kategorian sarja Gothamin jälkeen. Mutta samalla ymmärtää kyllä jos/kun tuo ei kaikille maistu..enemmän semmosta surullista draamaa kuin hilpeää äksöniä, vaikka sitäkin kyllä löytyy. Anyway nostetaan arvosana 4.22/5:een. |
Henri Henri Olavi 06.08.2020 04:43:34 | |
---|
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Vaihtovirta 20.08.2020 11:59:55 | |
---|
Project Power. Ajattelin, että pakko olla hyvä ku Jamie Foxx mukana ja kaikkee. Jaksoin kattoa noin puolet, jonka jälkeen pystyi vain ihmettelemään, että kaikkeen paskaan sitä filmirullaa käytetääkin. Noin puolesta filmistä 0/8, toisen puolikkaan saa arvioida joku muu jos uskaltaa. "Kyläkäräjät toppatakit päällä ja pian kaksi myttyä kansakoulun takana. Tämmöinen kuva jäi kalvolle. Perkeleellistä rallia koko syksy. Varsovan liiton ikinuoret dementikot hämmästyivät, kun kansalla oli heistä eriävä näkemys. Kai tämä säännöllisesti toist |
varpio 20.08.2020 18:40:28 (muokattu 20.08.2020 19:55:04) | |
---|
Vaihtovirta: Project Power. Ajattelin, että pakko olla hyvä ku Jamie Foxx mukana ja kaikkee. Jaksoin kattoa noin puolet, jonka jälkeen pystyi vain ihmettelemään, että kaikkeen paskaan sitä filmirullaa käytetääkin. Noin puolesta filmistä 0/8, toisen puolikkaan saa arvioida joku muu jos uskaltaa. Katsoo humalassa niin ihan all right 1/1. Itse suosittelisin Rust Valleyn autovelhoja, mutta ei ole kakkoskaudesta kuin puolet. Mikä rikos! E: tutkin ankarasti ja ilmeisesti ainakin Amerikan Netflixiin on tulossa lisää Rust Valleyn autovelhoja tällä viikolla. Jumalan kiitos! |
varpio 21.08.2020 18:41:52 | |
---|
Suomenkin Netflixiin tuli tänään kuusi jaksoa lisää Rust Valleyn autovelhoja. Ylistys Jeesuulle. |
Henri Henri Olavi 21.08.2020 22:14:21 | |
---|
Tänään tsekkaan sen uuden sarjan kuin Hoops. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Bongowing 23.08.2020 12:34:05 | |
---|
En nyt löytänyt parempaa ketjua, mutta HBO:n tarjontaan ilmestyi This is England kokonaisuudessaan. Itellä se vika kausi vielä katsomatta. Parhaita tv-sarjoja ikinä. But where the heck is magenta? |