Aihe: Pango kitarat Kiinasta ??
1 2 3 4
Mikko1978
08.05.2020 14:58:01 (muokattu 08.05.2020 14:58:42)
Laulava Kylätohtori:

Ei ainakaan omasta saa kytkettyä. Eikä se ole oma johtopäätökseni. Kyse ei myöskään ole akusta, koska akun vaihtaminen ei auta, vaan laite on edelleen lähes yhtä hidas. On se nyt kumma, että sä vänkäät tätäkin faktaa vastaan. Onko nyt vaan väännettävä niin kauan, että muut kyllästyy, niin voit tuntea olevasi oikeassa.

Sulla on sun laadun mittarit. Hienoa, jos olet löytänyt mittarejasi vastaavia tuotteita ja olet niihin tyytyväinen. Sä olet vissiin sellainen maailmojen guru, että kaikki eri mieltä olevat ovat yksiselitteisesti väärässä ja sun mielipide on absoluuttinen fakta.

Puhut hidastuksesta, josta Apple on jäänyt kiinni ja jonka Apple on myöntänyt. Tuo viittaa aivan selvästi tuohon akun hallinnan valintaan, jonka voi halutessaan kytkeä pois päältä. Jos joku myy nuo kriteerit täyttävä asia löytyy, niin varmaan voit sen tuoda esiin.

Tässä keskustelussa se olet sinä, joka lokeroi kategorisesti Applen ostajia. Minä en tuohon sortunut, vaan olen puhunut selvästi omista kokemuksistani, jotka eivät osu lokeroosi.
Laulava Kylätohtori
30.07.2020 18:12:29
Mikko1978: Puhut hidastuksesta, josta Apple on jäänyt kiinni ja jonka Apple on myöntänyt. Tuo viittaa aivan selvästi tuohon akun hallinnan valintaan, jonka voi halutessaan kytkeä pois päältä. Jos joku myy nuo kriteerit täyttävä asia löytyy, niin varmaan voit sen tuoda esiin.

Tässä keskustelussa se olet sinä, joka lokeroi kategorisesti Applen ostajia. Minä en tuohon sortunut, vaan olen puhunut selvästi omista kokemuksistani, jotka eivät osu lokeroosi.

https://www.iltalehti.fi/digiuutise … f37e27f-8845-4049-ac8c-5a0b5acfb7ff

Pirautapas Amerikkaan, että ei ole mitään hidastumista, koska kyse on vain ominaisuudesta, jonka saa pois päältä. Turhaan siellä nyt tutkivat. ;)
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)