Stain 29.06.2004 16:34:11 | |
---|
Oliko edes stage-divingia tai crowd-surfausta? Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
Dead Star 29.06.2004 16:49:44 | |
---|
Oliko edes stage-divingia tai crowd-surfausta? Crowd surfingia näin pari kertaa, stage-divingia ei näkyny mun silmiini. Dinsdale? |
obiwan 29.06.2004 17:32:58 | |
---|
Huono siellä varmaan ruveta stagelle hyppimään kun rummuista oikealla puolella seisoi sellanen "isohkon" kokoinen personal security bodyguard-tyyppi, joka olis kyllä saletti vääntäny solmuun ja syöny elävältä jokaisen lavalle kiipeäjän.. Muttapa, oli aika helvetin kova keikka!!!!!!!! |
P2 29.06.2004 19:08:24 | |
---|
Ei kellään ois settilistaa? Kiva keikka oli, harvinaisen hyvä meno. |
zorro 29.06.2004 20:25:46 | |
---|
Oli kyllä helsingin reissun arvonen keikka. Soitti just ne biisit mitä toivoinki. jokaiselta levyltä jotain. ja se Head soitti soolon pink floydin biisiin :o olikohan elämäsä ensimmäinen??! OSTETAAN: Digitech WH1 |
Oli kyllä helsingin reissun arvonen keikka. Soitti just ne biisit mitä toivoinki. jokaiselta levyltä jotain. ja se Head soitti soolon pink floydin biisiin :o olikohan elämänsä ensimmäinen??! OSTETAAN: Digitech WH1 |
obiwan 29.06.2004 21:56:50 | |
---|
|
jarkkkk 01.07.2004 11:41:44 | |
---|
joo, paikalla oltiin.. paikkoihin sattuu vieläkin.:) heittivät kyllä L-O-I-S-T-A-V-A-N keikan! Mutta niin heitti static-x kin.. JUMA! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
s.kakkanen 02.07.2004 02:04:14 | |
---|
kyllä oon samaa mieltä kaikkien kans että PERKELEEN HYVÄ KEIKKA!! tosin vähän lyhyt se ehkä oli... siis koRnin osuus! RokROk! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille |
blaah 03.07.2004 20:13:37 | |
---|
vittu et oli kova. voittaa kyllä metallican keikan 100-0, ois vähän pidempi voinut olla. |
Twist 15.08.2004 21:34:46 | |
---|
joo, paikalla oltiin.. paikkoihin sattuu vieläkin.:) heittivät kyllä L-O-I-S-T-A-V-A-N keikan! Mutta niin heitti static-x kin.. JUMA! Aivan samaa mieltä...kummatkin heitti kunnon keikat...mutta kyllä korn...kyllä laulo todella hyvin...yhtä hyvin kuin levyissäkin...dead bodies everywhere oli mukava yllätys =) niin myös pink floyd biisi...paras yllätys oli se mitä toivoinkin...y'all want a single vikakappale =) Il Cornuto |
Marzi 21.08.2004 01:50:57 | |
---|
Se oli muuten Lostari se baari. Meinas lipsahtaa pissu laarin ohi kun Fieldy käveli samaan vessaan. :D Jonkun kanssa baaritiskillä jutustelinkin, että on se hassua kun ne ukot, joiden juttuja on autotallissa treenannu juo metrin päässä bisseä. Olin onneksi niin vähän humalassa, etten mennyt selittämään niille mitään tyhmyyksiä. Henk koht olin keikan tuotantoon vähän pettynyt,sitäodotti isoa showta ja sitten saa sellaisen par-kannutoteutuksen, jossa ei ole pauketta ja rätinääkään yhtään. Olis nyt voinut tuon ekan Suomen vierailun hoitaa mun mielestä vähän isommin. Mut kovia poikia soiton puolesta. Vaikka ne kitarasoolot oliskin voinu unohtaa... :D Ja lyhyt keikka! Tsot tsot. Pidän ääntä, olen. |