iGor123 29.06.2004 13:07:29 | |
---|
Onko metallicalla mitaan tekemista kitara maailmassa,voiko heistä oppia mitään? ite soittanut jotaan 3v niitten piiseja ei tunnu jaavan kateen muutakun biisit.. |
lxi 29.06.2004 13:38:58 | |
---|
Ole erilainen, unohda Metallica. </provo> Mainostilaa vuokrattavana. |
paavi 29.06.2004 16:26:15 | |
---|
Onko metallicalla mitaan tekemista kitara maailmassa,voiko heistä oppia mitään? Ei oo. Kukaan ei oo koskaan oppinut niiltä mitään. Puhumattakaan kitaran soiton aloittamisesta. Jos Metallicaa ei olis, jokainen suomalainen soittais kitaraa...itse asiassa se olis pakollinen aine koulussa ja kolmas kotimainen kieli. |
Mä en tajua miten kukaan vois innostua kitaransoitosta jonku Metallican takia. |
jannu 29.06.2004 19:09:27 | |
---|
*naurua pidätellen* Nyt ootte pojat ehkä vähän ilkeitä... |
MV 29.06.2004 20:23:35 | |
---|
Mä en tajua miten kukaan vois innostua kitaransoitosta jonku Metallican takia. HOHO! Tota sä et usko ittekkään. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
author 29.06.2004 21:40:27 | |
---|
Mä en tajua miten kukaan vois innostua kitaransoitosta jonku Metallican takia. No minut se nyt ainakin sai pakonomaisesti tarttumaan kitaran varteen. Kirjoitukset, joissa HUUDETAAN tai kiroillaan poistetaan! |
MV 29.06.2004 22:07:13 | |
---|
No minut se nyt ainakin sai pakonomaisesti tarttumaan kitaran varteen. Aivan. Tuskin sitä niitä hammetin "arvottuja säveliä" tai aikavirheitä huomaa pikkupoikana kun ekaa kertaa ihastuu hammetin tilutukseen. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
KTR 29.06.2004 22:16:51 | |
---|
Onko metallicalla mitaan tekemista kitara maailmassa,voiko heistä oppia mitään? ite soittanut jotaan 3v niitten piiseja ei tunnu jaavan kateen muutakun biisit.. En oikein tajua tätä tekstiä. Noh.. Kai se Metallican kitara-painotteisuus kiehtoo ei-soittavia ihmisiä. Kun ne riffit on kuitenkin aika helppotajuisia ja iskeviä, niin tekee varmaan monien mieli soitella itsekin samaa. Itse halusin soittaa sähkistä vain sen takia, koska ne näyttivät niin pirun makeilta. No oli siihen musiikillisiakin syitä, mutta tuo juttu oli aika tärkeä homma kanssa. |
author 29.06.2004 23:06:05 | |
---|
Aivan. Tuskin sitä niitä hammetin "arvottuja säveliä" tai aikavirheitä huomaa pikkupoikana kun ekaa kertaa ihastuu hammetin tilutukseen. Ja tähän haluaisin lisätä vielä, että en innostunut ainoastaan Hammetin tilutukseen vaan lähinnä kokonaisuudeltaan loistaviin sävellyksiin, joissa on ollut mukana neljä instrumenttia eikä yksi tilukitara. Ja loppuhurskastelu.. Nämä on taas näitä iän ikuisia mielipidekysymyksiä joista ei kannata kiistellä. Ihmiset ovat erilaisia ja eri asiat ja musiikkityylit koskettavat toisia enemmän kuin toisia. Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on mikä bändi saa henkilön innostumaan kitaran tjm. soittimen soitosta. Pääasia, että tekee sitä mistä pitää. Kirjoitukset, joissa HUUDETAAN tai kiroillaan poistetaan! |
iGor123 29.06.2004 23:14:48 | |
---|
Mitä tekemistä vaikeudella on asian kanssa,eikö biisi ole hyvä josse on helppo? tota mä en aina ota älyyn jokanen tulee sanoo tommosia.. |
MV 29.06.2004 23:51:05 | |
---|
Ja tähän haluaisin lisätä vielä, että en innostunut ainoastaan vaan lähinnä kokonaisuudeltaan loistaviin sävellyksiin, joissa on ollut mukana neljä instrumenttia eikä yksi tilukitara. Ja loppuhurskastelu.. Nämä on taas näitä iän ikuisia mielipidekysymyksiä joista ei kannata kiistellä. Ihmiset ovat erilaisia ja eri asiat ja musiikkityylit koskettavat toisia enemmän kuin toisia. Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on mikä bändi saa henkilön innostumaan kitaran tjm. soittimen soitosta. Pääasia, että tekee sitä mistä pitää. Juu, mä tarkoitin näin yleisesti. Aika moni nappula varmasti ihastuu just tohon tilutukseen niin kuin perkele minäkin:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
iGor123 30.06.2004 02:36:47 | |
---|
kyllä tilutuksia on kuultu vähän muualtakin kun hammetilta.. "steve vai " "Joe Satriani" "John petrucci" yns.. taa ei liity mitenkaan tiluttamiseen |
orionstar 30.06.2004 12:16:08 (muokattu 30.06.2004 12:58:18) | |
---|
édit:METALLICA on suurin ja mahtavin. |
Angus 30.06.2004 12:22:47 | |
---|
pikku hiljaa alkaa kypsyttämääm tämä iän ikuinen metallica kina mitä täällä on koko ajan. yksinkertaisesti sanottuna: Et sitten yhtään enempää saanut yhdys sanoja tohon? :-) ... sori, oli pakko sanoa. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Rattata 30.06.2004 12:25:51 | |
---|
Et sitten yhtään enempää saanut yhdys sanoja tohon? :-) ... sori, oli pakko sanoa. hoho "Take seven aspirins and call me in the morning" |
iGor123 30.06.2004 12:27:56 | |
---|
Noh,kaimä ite metallicaa puolustan,ei taalla ollut kukaan tehnyt mitaan otsikkoa metallicasta.. |
Angus 30.06.2004 12:46:02 (muokattu 30.06.2004 12:46:20) | |
---|
ei taalla ollut kukaan tehnyt mitaan otsikkoa metallicasta.. Hoho. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
iGor123 30.06.2004 13:00:43 | |
---|
Hoho. ite enoo huomannut mitaan.. ainakaan talla sivulla minne tan liitin |
Bonham 30.06.2004 13:02:58 | |
---|
ite enoo huomannut mitaan.. ainakaan talla sivulla minne tan liitin Sepä se, väärä palsta... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |