Aihe: Auttakaa "miästä" mäessä
1 2
Sam
29.06.2004 17:18:17
Tarvittaisiin tietoa/nuotteja/sointuja yms valssista nimeltään Tonavan aallot.

Sama sävel, eri sanoilla, tunnetaan Häämuistojen valssina.
pekkajau
29.06.2004 17:19:47

Tonavan aallot on sama kun Häämuistojen Valssi.Siinä on vaan muutama hieno lisäosa!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
jeppeq
29.06.2004 17:22:23
eka sointu on E7, loput sitten korvalla. Se on oikeasti hieno valssi ja pitäis soittaa kaikkine osineen.
Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa...
baron
29.06.2004 17:59:27

Häämuistojen valssiin on otettu pari (kaksi) osaa konserttivalssi Tonavan aalloista. Se on jenkkiväännös (jotain Wedding waltz tai sinnepäin) Ivanovitsin (älkää hirttäkö, jos muisti pätkii, lomalla mökillä ei ole lähdeteoksia) hienosta valssista.
Löytyy mm Toivelauluista.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Tankoprinssi
29.06.2004 18:12:13

Häämuistojen valssiin on otettu pari (kaksi) osaa konserttivalssi Tonavan aalloista. Se on jenkkiväännös (jotain Wedding waltz tai sinnepäin) Ivanovitsin (älkää hirttäkö, jos muisti pätkii, lomalla mökillä ei ole lähdeteoksia) hienosta valssista.
Löytyy mm Toivelauluista.

Kiiiiitooosssh! Nyt alkoi "lyyti kirjoittaan". häämuistojen valssi on kyllä tuttu ja löytyy tosiaan toivelaukirja 5:sta. Ei paroonilla muisti pätki, sillä säveltäjä on Ivanovici. Sain käsiini myös Kauniston Pasin kasetin, jossa hän laulaa Tonavan aallot ja se on kaukana valssista?? Mutta tosiaan toi muistojen häävalssi vinkki riittää tällä kertaa.
Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
klunssila
29.06.2004 18:20:38
(älkää hirttäkö, jos muisti pätkii, lomalla mökillä ei ole lähdeteoksia)

Jumankauta parooni, mies on lomalla ja mökillä ja roikkuu täällä m-netissä aamusta iltaan. Vois kuvitella olevan parempaakin tekemistä, tai vaikka olla sitten keikalla. Kyllä jämpti on näin!

Muuten vastaavia häävalssiraiskauksia mitä kannatta varoa (siis operettivalssi lyhennelty johonkin "kauneimmat häävalssit vol. 27 tms.) on Kultaa ja hopeaa (Franz Lehar). En taida ensi kerralla kysyä hääparilta haluavatko sen kokonaan vaan soitetaan kyselemättä kaikkien kertausten kanssa. Osia muistaakseni ainakin 5 kestoa n. 10 min!
Katkelma työn alla olevasta "power balladista" Soitin kaikki makuuhuoneessa (rummut kierrätin vanhasta). Kukahan laulais?
baron
29.06.2004 18:25:49

Jumankauta parooni, mies on lomalla ja mökillä ja roikkuu täällä m-netissä aamusta iltaan. Vois kuvitella olevan parempaakin tekemistä, tai vaikka olla sitten keikalla. Kyllä jämpti on näin!

Muuten vastaavia häävalssiraiskauksia mitä kannatta varoa (siis operettivalssi lyhennelty johonkin "kauneimmat häävalssit vol. 27 tms.) on Kultaa ja hopeaa (Franz Lehar). En taida ensi kerralla kysyä hääparilta haluavatko sen kokonaan vaan soitetaan kyselemättä kaikkien kertausten kanssa. Osia muistaakseni ainakin 5 kestoa n. 10 min!

Pakkohan tilannetta kontrolloida!

Kultaa ja hopeaa on kauneimmat häälaulut CD:llä ja sen version ne kuitenkin haluavat eli kolme ekaa osaa ja ekan kertaus.
Ei ne tiedä mitä sanovat kun sanovat haluavansa kokonaan.
klunssila
29.06.2004 18:32:18
Pakkohan tilannetta kontrolloida!

Oikein! Ettei ala rokin rynkyttäjät ja hevin hakkaajat valtaamaan turveosaston keskustelulinjaa.
Katkelma työn alla olevasta "power balladista" Soitin kaikki makuuhuoneessa (rummut kierrätin vanhasta). Kukahan laulais?
isojussi
30.06.2004 02:03:24
Kullassa ja Hopeassa on:
- 4/4 johdanto-osa
- 3/4 alkusoitto
- 1. valssi
- 2. valssi
- 3. valssi
- loppusoitto

Tonavan aalloissa on (muistaakseni) kolme valssia, joista "Häämuistojen valssi" - väännös on ensimmäinen.

Tonavan aallot vetäisisin (ja oon joskus vetänytkin) häävalssina kuten Kultaa ja Hopeaa, eli kertaamatta läpi.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
KoskPaavo
30.06.2004 07:23:28
Tonavan aalloissa on (ainakin ) 7 erilaista osaa joista jokainen kerrataan ja viimeisenä tulee se toiseksi viimeinen osa (heh)
Mulla on sellainen pikkulappu "Sonabile"-sarjasta.
Soittaja selviää aina.
Have
30.06.2004 09:01:05
Lappu löytyis, mutta ei osoitetta mihin pistää.
Ainoy
30.06.2004 12:26:48
Lasse Pihlajamaan alottelijoiden nuottikirjassa on suht helpot nuotit Tonavan aaltoihin. Kuulostaa silti ihan hyvältä. Ja niitä omia lirutuksia voi tietty lisätä..
Tankoprinssi
30.06.2004 14:13:07

No niin nyt on haettu kirjastosta Lassenkin hanuri ABC, joten homma pelaa jo niinkuin junan vessa. Joten vielä kerran kiitoksia kaikille. Tosin lueskelin äsken vanhan topicin , jossa oli kyselty myöskin eräästä valssista tietoa ja se olikin aiheuttanut oikein ympärivuorokautisen "sodan", näinollen pakenen tältä osiolta, ennenkuin tulee "lokaa" niskaan.

Siis päätän raporttini täältä kyselytunnilta.
baron
30.06.2004 15:27:05

Sen verran jälkipuhetta, että

1. Estoitta kyselen aina kun apuja kaipaan

2. Aina annan apuja kun vain pystyn, niin tyhmää/yksinkertaista avunpyyntöä ei olekaan, etten neuvoisi.

3. Kestetään se, että täydelliset, kaiken osaavat, koskaan apuja tarvitsemattomat käyvät välillä nipottamassa.
pekkajau
30.06.2004 15:30:44
Sen verran jälkipuhetta, että

1. Estoitta kyselen aina kun apuja kaipaan

2. Aina annan apuja kun vain pystyn, niin tyhmää/yksinkertaista avunpyyntöä ei olekaan, etten neuvoisi.

3. Kestetään se, että täydelliset, kaiken osaavat, koskaan apuja tarvitsemattomat käyvät välillä nipottamassa.

Sinä olet hyvä ihminen!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
Tankoprinssi
30.06.2004 16:07:00

Vielä pitää palata ja sanoa, että komppaan pekkajauta, eli BARON on huippujätkä ja ennenkaikkea myös avulias.
baron
30.06.2004 16:42:46

Älkääs nyt pojat, punastuttaa.

Oottakaas vaan kun saan mökilleni laajakaistayhteyden ja alan saunakaljojen jälkeen kirjoitella!
Fuzzy Boner
30.06.2004 17:37:39
Vielä pitää palata ja sanoa, että komppaan pekkajauta, eli BARON on huippujätkä ja ennenkaikkea myös avulias.

Voin kertoa että myös siviilissä.
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
työläinen
30.06.2004 21:08:09
"Tonavan aallot vastavirtaan ja koskipaikat viheltämällä". Esa Pakarinen.
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)