MTihi 29.06.2004 14:51:54 | |
---|
Mulla ois ensimmäisen nauhakaiku hankinnan alla! Pistäkää tulemaan jotain yleipätevää hälää, koska en tiedä laitteista oikeestaan paljon mitään. Sen tiedän, että soundi mikä laitteista irtoo kiehtoo valtavasti. |
Muurari 29.06.2004 15:13:35 | |
---|
Lähetelkää rivoja ja irstaita pikaviestejä, olen heikkona niihin! -mitä likasempi, sitä parempi! |
Ramalamadingdong. |
MTihi 30.06.2004 17:14:39 | |
---|
Kiitoksia paljon linkeistä. Dynacord echocord miniä (taitaa kyseessä olla transistori peli) on mulle tarjottu. Kohtuu huokeella hinnalla vielä. mitä mieltä tästä laitteeesta olette, joilla siitä enemmän kokemusta on. Olisko hyvä peli ihan perinteiseen Suomi rautalankaan? Toinen mitä mulle on tyrkytetty on H&K Replex mallintava, mutta vissiin kohtuulisesti toimiva (olen aika arka noille mallintavilla). Pystyykö joku viisas vertaamaan näitä kahta mulle. Kumpi esim noista kannattais hankkia. Täällä paljon hyviä juttuja, mutta kun netin käyttö rajallista vielä jonkin aikaa niin pistetään kysymys vireille? |
Chemo 01.07.2004 08:18:59 | |
---|
Kumpi esim noista kannattais hankkia. Täähän on hyvinkin subjektiivinen asia - kelpaako mallintava vai pitääkö olla aito? Jyrkkiä mielipiteitä varmasti piisaa puoleen ja toiseen. Onko tietoa miten monta äänipäätä tuossa Dynacordissa on? Yksi tärkeä asia niiden legendaaristen nauhakaikujuttujen takana on se, että kaiussa on useampi äänipää, jolloin kaiutetuilla äänillä voidaan tehdä erilaisia rytmillisiä kuvioita. Toinen oleellinen juttu on se, miten verme värittää ääntä - nauhakaiunhan pitäisi olla sillai sopivasti LoFi... Ramalamadingdong. |