vanhami 29.06.2004 13:04:32 | |
---|
Nääkin oli muistaakseni aikas pienet häät. Pitäisköhän ens vuonna odotella viime tippaan ja lyödä heinäkuun lauantaipäivillä rahoiks.... Mä lähden toisinpäin liikkeelle tarjoan nyt sikahintaan ja jos ei mene kesäkuun aluun mennessä kiinni, niin sitten tiputellaan hieman hintoja, jos tarvii ;) ..ttu noilla hääkeikoilla mitään rahoiksi pistä. saattaa niistä saada lyhytnäköisesti ihan hyvät rahat, mutta teoreettinen keikkamaksimi juhannus ja joulu poislaksettuna on vuodessa 50. Silloin on jo joka viikonlopu kiinni ja mitä on saavutettu, ei mitään. Silti on joka keikka erikseen myytävä ja vakuuteltava, että me ollaan helvetin hyvä bändi ja opetellan niitä tusinatavarana tuotetuja satatuhatta ja yksi uutta häävalssi biisejä suoraan cd-levyltä tuutupaperille polvenpäältä kirjoittaen tuherretuilta kusenpolttamileta papereilta.
Mika |
..ttu noilla hääkeikoilla mitään rahoiksi pistä. saattaa niistä saada lyhytnäköisesti ihan hyvät rahat, mutta teoreettinen keikkamaksimi juhannus ja joulu poislaksettuna on vuodessa 50. Silloin on jo joka viikonlopu kiinni ja mitä on saavutettu, ei mitään. Silti on joka keikka erikseen myytävä ja vakuuteltava, että me ollaan helvetin hyvä bändi ja opetellan niitä tusinatavarana tuotetuja satatuhatta ja yksi uutta häävalssi biisejä suoraan cd-levyltä tuutupaperille polvenpäältä kirjoittaen tuherretuilta kusenpolttamileta papereilta. Mika Soitetaaks me samassa bändissä? Ihan kuin olisin joskus ajatellut samaa. Ei hääkeikoilla rikastuta, eikä niillä ole "jatkumoa" aina samat lällätykset "osaattekos soittaa sitä ja tätä" ja "me halutaan tää sitten viuluduettona". Voi elämä! (tänä kesänä enää edessä 7 hääkeikkaa, alkaa kuukausileikit pikkuhiljaa tulla tutuksi) |
baron 29.06.2004 18:18:09 | |
---|
Pitäisköhän ens vuonna odotella viime tippaan ja lyödä heinäkuun lauantaipäivillä rahoiks.... Mä otin ensi lauantaiksi viime hetken hääkeikan ihan meidän normaalilla liksalla, en rahastanut. Mä haluan tehdä näitä hommia jatkossakin. Kun itse myyn keikkani ilman mitään erityistä markkinointia, jokainen keikka on markkinointia. Mieluummin tasaisen "tappavaan" tahtiin kuin asiakkaan pakkotilanteessa rahastus. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fuzzy Boner 29.06.2004 18:19:05 | |
---|
Teeppäs tarjous! en kehtaa;) |
isojussi 30.06.2004 01:55:01 | |
---|
...Mieluummin tasaisen "tappavaan" tahtiin kuin asiakkaan pakkotilanteessa rahastus. Niinpä. Sillälailla mäkin homman kuitenkin jatkossakin teen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jabe 06.07.2004 14:37:16 | |
---|
|
Decker90 10.08.2004 20:46:00 | |
---|
Tää alkaa kyllä mennä aika mahdottomaksi. Tässähän pitä jo kalenteria selata tarkemmin kuin kiertue muusikko... Ensi kesää (2005) pitäisi jo myydä nyt ja kuka sen tietää liekö moni harrastelija poppoo edes kasassa vuoden päästä? Meitäkin kerimäelle kyseltiin, mutta jo Tampere - Kerimäki - Tampere a 0,45€/km tekee sellaisen reiän hääparin budjetiin että jos siihen vielä normaali keikkaliksa päälle niin.... |
isojussi 11.08.2004 00:33:43 | |
---|
...Ensi kesää (2005) pitäisi jo myydä nyt... Niinhän se pitää, jos meinaa hääkeikkoja tehdä. Meitäkin kerimäelle kyseltiin, mutta jo Tampere - Kerimäki - Tampere a 0,45€/km tekee sellaisen reiän hääparin budjetiin että jos siihen vielä normaali keikkaliksa päälle niin.... Olikohan sama, joka ilmoitti mulle jotta kallis. Tarjosin yhdestä viiteen ukkoon bändejä. Samalla lailla olis matkaa Tarttilasta / Koskista Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
dizzy 11.08.2004 09:44:41 | |
---|
Höh, mikä tämmönen bänditori on? Joku kehä3:sen bändirinki? Ohjelmatoimisto? |
Pula-Aho 11.08.2004 11:06:20 | |
---|
Höh, mikä tämmönen bänditori on? Joku kehä3:sen bändirinki? Ohjelmatoimisto? Alunperin muutaman bändin kesken sovittiin, että jaamme toistemme yhteystietoja, jos ei itse päästä keikalle. Sittemmin homma on laajentunut ja kehittynyt kymmenen bändin yhteiseksi porttaaliksi ( www.banditori.com). Jokainen toimii kuitenkin täysin itsenäisesti. Bändit tulevat linjalta Hki -Jyväskylä. On siellä yksi jostain Tarttilastakin, missä ikinä se sitten sijaitseekaan... Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
dizzy 11.08.2004 11:30:34 | |
---|
Alunperin muutaman bändin kesken sovittiin, että jaamme toistemme yhteystietoja, jos ei itse päästä keikalle. Justjoo. Kuulostaa ihan hyvältä. Satakunnassa tuo ei toimisi tän helvetillisen bändikateuden takia. |
klunssila 11.08.2004 22:20:22 | |
---|
Tuo sama keikka kiersi mullekin jo pariin otteeseen muutaman eri sivun kautta. Ovat kuulemma jo kymmenille bändeille lähettäneet tarjouspyynnön eikä sopivaa ole löytynyt. Liekö nyt... Jos kaikki bändit ovat heidän mielestä liian kalliita, niin onkohan silloin vika bändien hinnoittelussa vai heidän itse määrittelemästään "kattohinnasta" bändille??? |
isojussi 11.08.2004 23:50:13 | |
---|
...Jos kaikki bändit ovat heidän mielestä liian kalliita, niin onkohan silloin vika bändien hinnoittelussa vai heidän itse määrittelemästään "kattohinnasta" bändille??? Olikos niitä PekkaJau:n 50 euron pappojen yhteystietoja kellään? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |