Jarkre 24.05.2020 22:35:40 | |
---|
Sooloskaban 469 tulos ja pisteet. Onnittelut WW:lle! WanhaWetäjä 6p Vesa423 5p rautapieru 4p |
WanhaWetäjä 25.05.2020 11:13:49 | |
---|
Jarkre: Sooloskaban 469 tulos ja pisteet. Onnittelut WW:lle! WanhaWetäjä 6p Vesa423 5p rautapieru 4p Kiitokset, hyvä oli tausta, laittelen uutta viimestään illalla. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
rautapieru 27.05.2020 08:54:22 | |
---|
kitaran lievä alavire vähän häiritsee Vanhoilla ja paskaisilla kielillä on vähän intonaation kanssa ongelmaa. On teillä tarkat korvat. Hassua miten kuuroksi sitä itse tuon homman kanssa tulee kun se vähän kuin pikkuhiljaa menee huonoksi. Eli vuoden vanhat kielet kannattaa jo vaihtaa. Kuvittelin ensin että mitä ne nyt taas höyryää.. Piti hommata kaikki maailman pedaalit, vain huomatakseen että vahvistimen oma soundi on paras. |
WanhaWetäjä 29.05.2020 19:48:08 | |
---|
Laitetaas lisäaikaa huomiseen eli la klo 14.00 asti, jos joku vaikka innostuisi ja itekkin kerkeis... Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
WanhaWetäjä 31.05.2020 16:55:59 | |
---|
Juu se ois sitten tynkäskaba taputeltu, tjj2000 saa kunnian vetää seuraavan, toivotaan vähän runsaampaa osallistumista. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
tjj2000 07.06.2020 21:04:39 | |
---|
Seuraavat viralliset kalkulaatiot kertovat seuraavaa: WW 9 p rautapieru 7 p krk 6 p tjj 5 p vesa 3 p ...joten matemaattisesti on todistettu seuraavan soittotapailun järjestämisvastuu on ja kuuluu jäsen Wanha Wetäjälle. Onnittelut! Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Onnittelut WW:lle! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
WanhaWetäjä 07.06.2020 23:32:50 | |
---|
krk: Onnittelut WW:lle! Jaaha juu ja kiitos...soittaminen saa olla hauskaa ja onneksi tässä skabassa voi soittaa mitä lystää vaan tuolla roots-puolella lienee vähän totisempi meininki välillä mutta näillä mennään. Koitan laitella uutta skabaa tulille ehkä vielä tänään, viimestään huomenna päivällä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
karik 08.06.2020 00:21:40 | |
---|
WanhaWetäjä: Jaaha juu ja kiitos...soittaminen saa olla hauskaa ja onneksi tässä skabassa voi soittaa mitä lystää vaan tuolla roots-puolella lienee vähän totisempi meininki välillä mutta näillä mennään. Koitan laitella uutta skabaa tulille ehkä vielä tänään, viimestään huomenna päivällä. Niin, ensin oli sooloskaba jossa oli välillä paljon osallistujia ja hyvä meininki. Sitten joku pahoitti mielensä kun näissä skaboissa oli liikaa jotain ja sitten perustettiin roots-skaba. Roots-skabassa tuli sitten jollekin paha mieli ja perustettiin divari-skaba. Kun näissä skaboissa osallistujien määrä tuskin tulee kasvamaan niin miksi pitää olla eri skaboja? V |
WanhaWetäjä 13.06.2020 18:30:40 | |
---|
rautapieru:. Wanhawetäjä: Hieno reverb. Muuttuiko soundi liikaa vaihdossa? On hieno kuunnella, kun ei yhtään tiedä mitä tulee seuraavaksi. Nuotit vaihtuu pehmeästi. Mitäpä sitä.. Olet valmis soittaja, onnittelut! Ei kukaan ole valmis soittaja koskaan mutta kiitos nyt kuiteskin...mitä tulee soundiin, reverbi on joku piiiitkä ja vähän spesiaali stereoreverb Logic Pro X:n valikoimista, muu soundi on Line6 Helixin vahvarimallinnuksia Ownhammerin kaappi-impulsseilla, soundit vaihdettu soiton aikana eli pötkönä vedetty, kitara GAS thinline tele, mikkiasento sama koko ajan eli puolitettu GAS pajan oma humppari. Mahdollinen clean, lievä särö, soolosärö aihio keikalle jos nyt enää keikoille pääsee. Toki tuo vähän överi reverb ei keikoilla toimi eikä ihan vastaavaa Helixista taida edes löytyä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
WanhaWetäjä 14.06.2020 22:57:37 | |
---|
Onnittelut krk:lle ja vetovuoro seuraavaan. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
krk 15.06.2020 09:01:19 | |
---|
Onnittelut WW:lle! Laitan illalla uutta. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
krk 21.06.2020 21:05:22 | |
---|
Sooloskaba 473, tulokset: hasako 7 tjj2000 & krk 5 Gary Enfield 2 Vesa423_1 (WanhaWetäjä 10 ei äänestänyt) Voiton vei siis hasako, onnittelut ja työt! Kiitokset kaikille. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
WanhaWetäjä 21.06.2020 23:23:24 | |
---|
krk: (WanhaWetäjä 10 ei äänestänyt) Joo, pahoittelut myös tänne puolelle, tuli viivettä mökkireissuun ja siellä ei ollut asianmukaista kuuntelua joten en sitten prkl kerenny ajoissa himaan. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
WanhaWetäjä 22.06.2020 18:00:53 | |
---|
Tua noi...uutta taustaa no ladattu 11kpl, eikö muilla oli yliohjautumisesta johtuvaa ikävää clippaamista eli digisäröä? Tuo pitäsi kuulua ihan vaan lataamattakin, kuuntelemalla taustaa... Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Gary Enfield 22.06.2020 18:11:45 | |
---|
WanhaWetäjä: Tua noi...uutta taustaa no ladattu 11kpl, eikö muilla oli yliohjautumisesta johtuvaa ikävää clippaamista eli digisäröä? Tuo pitäsi kuulua ihan vaan lataamattakin, kuuntelemalla taustaa... Joo oli, ainakin alussa, varmaan lopussakin. |
Vesa423 23.06.2020 21:28:51 | |
---|
WanhaWetäjä: Tua noi...uutta taustaa no ladattu 11kpl, eikö muilla oli yliohjautumisesta johtuvaa ikävää clippaamista eli digisäröä? Tuo pitäsi kuulua ihan vaan lataamattakin, kuuntelemalla taustaa... Kuuluihan tuota. Läpi koko taustan. Vähän outoa, kun ei näytä olevan kuitenkaan ihan tapissa tasot edes rumpujen iskujen kohdalla. No en antanut häiritä ja vetelin silti jotain. |
hasako 24.06.2020 10:29:15 | |
---|
YouTubesta ladattu.Kyllä mä sen siinä kans huomasin mutta ajattelin että ei haittaa. No laitteetko joku sitte uutta vai mennäänkö tällä. |
WanhaWetäjä 24.06.2020 10:55:35 | |
---|
hasako: YouTubesta ladattu.Kyllä mä sen siinä kans huomasin mutta ajattelin että ei haittaa. No laitteetko joku sitte uutta vai mennäänkö tällä. https://www.dropbox.com/s/l8565aaq7 … -%20Sooloskaba474%20tausta.mp3?dl=0 Tossa on hiukka paranneltu versio, sain nuo ritinät kokolailla pois mainiolla Izotope RX7 audioeditorilla. Liekö taustan tekijä hoitanut nuo ritinät kylkiäisinä ns epävirallisiin latauksiin vai onko konvertoinnissa mennyt jotain pieleen? Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
hasako 24.06.2020 11:11:25 | |
---|
WanhaWetäjä: https://www.dropbox.com/s/l8565aaq7 … -%20Sooloskaba474%20tausta.mp3?dl=0 Tossa on hiukka paranneltu versio, sain nuo ritinät kokolailla pois mainiolla Izotope RX7 audioeditorilla. Liekö taustan tekijä hoitanut nuo ritinät kylkiäisinä ns epävirallisiin latauksiin vai onko konvertoinnissa mennyt jotain pieleen? Vaihdoin taustan linkin tähän paranneltuun versioon. |