Aihe: Eikö mikään ole enää pyhää?
1 2 3 4
rc
27.06.2004 19:18:39
Metalliliitossa tuli jonkun sortin death metal - versio Life Is Lifesta. Allekirjoittanut nauroi vääränä koko biisin ajan.
Oikotie Onneen
EtG
27.06.2004 19:21:30
eikös van halenin jump ollu tolla levyllä... ei ainakaan pahasti raiskattaisi koska se on ihan syna-biisi
Pakkanen karistaa nudistit
Tangled**
27.06.2004 20:01:25 (muokattu 27.06.2004 20:17:57)
On se kumma kun heviklassikoita ei saa raiskata, mutta vaikka kuinka monet hevibändit ovat tehneet jostain iskelmähiteistä uusia sovituksia ja nimenomaan tarkoituksena raiskata ko. kipale, mutta siitä ei valiteta!!
Miksi??

Niinnno, kai toi ihan totta on... Mutta jotenkin mä en miellä hevicoveria iskelmämusiikista sen iskelmämusiikin raiskaukseksi. Ehkä iskelmäihmiset ei pidä sitä pahana, taikka jaksa vaan valittaa... Omapahan on iskelmäkansan häpeä, etteivät valita heidän musiikkinsa "raiskauksesta".

Huvinsa kullakin. Jos ei kiinnosta niin ei taravitse ostaa, tuleepahan ainakin levy-yhtiön jannuille asia selväksi kun levy ei mene kaupaksi.
Niin, kunpa asia näin olisikin. Mutta kuitenkin tätä levyä ostaa kaikki pikkuskidit Spice Girlssien jatkoksi. En yhtään ihmettelisi, jos joku vitun heerleader joukkue vääntäisi tanssinsa hevicoverin tahtiin.

Kannattaa se koko levy kuunnella. Se on ihan täyttä paskaa... Tulee niin hyvä mieli, kun kuulee mahtavista hevibiiseistä tuollaisen dance-version.

Edit: Vittu, mä en nyt löydä mistään sitä listaa, mitkä kaikki biisit tuolla levyllä on. (ei satu omasta levyhyllystä löytymään...)
Hevi on paskimmillaankin parasta.
Esp
27.06.2004 21:27:54

Ei. Tämä kertoo vain ja ainoastaan siitä, että metallimusiikista on tullut jopa suurempi muoti-ilmiö, kuin se oli 80-luvulla. Muoti-ilmiöillä on helppo rahastaa, joten levy-yhtiöt pistävät kaikenlaisia puolivillaisia viritelmiä markkinoille helpon rahan toivossa. Siitähän tässäkin "Heavy Dance"-viritelmässä on loppujen lopuksi kyse. Kahden euron syntsataustojen päälle heitetään kasarihevin kertosäkeitä ja snadisti särökitaraa. Kaipa sellainen sitten uppoaa teiniviiksisiin Keravalaisiin autonrassaajiin. Minuun ei.

Ööh, otapa faktat käteen ja mieti... Heavy ei ole lähelläkään sitä 80-luvun asemaa. Tiesitkö että 80 % jenkeissä 80-luvulla myydyistä levyistä menee heavy genreen... Siitä ollaan vielä aika kaukana.
Täh?!?
Weke
27.06.2004 22:31:01
Tiesitkö että 80 % jenkeissä 80-luvulla myydyistä levyistä menee heavy genreen... Siitä ollaan vielä aika kaukana.

Mistä sä tommosta repäsit? Kuulostaa aika kovalta...
musta pentagrammi!
miscage
28.06.2004 10:40:41
Ei. Tämä kertoo vain ja ainoastaan siitä, että metallimusiikista on tullut jopa suurempi muoti-ilmiö, kuin se oli 80-luvulla. Muoti-ilmiöillä on helppo rahastaa, joten levy-yhtiöt pistävät kaikenlaisia puolivillaisia viritelmiä markkinoille helpon rahan toivossa. Siitähän tässäkin "Heavy Dance"-viritelmässä on loppujen lopuksi kyse. Kahden euron syntsataustojen päälle heitetään kasarihevin kertosäkeitä ja snadisti särökitaraa. Kaipa sellainen sitten uppoaa teiniviiksisiin Keravalaisiin autonrassaajiin. Minuun ei.

KYLLÄ! +
"A choice is made of free will, just like the choice to kill."
Skinwalker
28.06.2004 13:54:56 (muokattu 28.06.2004 13:55:40)
... Tiesitkö että 80 % jenkeissä 80-luvulla myydyistä levyistä menee heavy genreen...

Ei ole tapana puuttua tälläisiin asioihin, mutta sen verran voin todeta, että tämä nyt kyllä on ns. puppupuhetta.
I hope I didn't brain my damage.
EtG
28.06.2004 16:27:23
Ei ole tapana puuttua tälläisiin asioihin, mutta sen verran voin todeta, että tämä nyt kyllä on ns. puppupuhetta.

etkö tiennyt että noin 48% m-netin keskusteluista on ns. puppua. Luku kasvaa vain!!
Pakkanen karistaa nudistit
Super-Jari
28.06.2004 16:48:45
etkö tiennyt että noin 48% m-netin keskusteluista on ns. puppua. Luku kasvaa vain!!

Aika tarkkaan olet laskenut. ja kaiken lisäksi väärin. todellinen luku olisi varmaan lähempänä 90:tä
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
S.i.r.
28.06.2004 18:41:17
Ööh, otapa faktat käteen ja mieti... Heavy ei ole lähelläkään sitä 80-luvun asemaa. Tiesitkö että 80 % jenkeissä 80-luvulla myydyistä levyistä menee heavy genreen... Siitä ollaan vielä aika kaukana.

Ehkäpä niin (vaikka tuotakin vahvasti epäilen). Mutta nyt puhutaankin Suomesta, ei jenkeistä. Heavy/Metallimusiikki on tänä päivänä Suomessa suositumpaa ja ennen kaikkea myydympää kuin 80-luvulla ja sillä siisti.
http://www.spiritdisease.net
MrQ
29.06.2004 02:26:47
Olin äsken kuulevinani TVstä Iron Maiden - Aces High -biisin, ja siitä oltiin väännetty joku tekno versio.

Musta siinä oli raiskaamisen makua!

-Kyrsii tollanen touhu. Soittasivat sitä aitoa alkuperäistä.

Miksi vanhoista, hyvistä biiseistä täytyy vääntää jotain tahmeaa kökköä?

Vitun urpo kommentti. Vastaus ko. henkilon kommenttiin on: koska vaki voi. Koska jengilla on huumorintajua. Olen puolassa, siita aakkosiin liittyvat ongelmat.
Paskaskitta
30.06.2004 18:01:48
En yhtään ihmettelisi, jos joku vitun heerleader joukkue vääntäisi tanssinsa hevicoverin tahtiin.

Hehehe.... Muijat moshaa minihameissa :P Sepäs oliskin näky.

Oon itekki kuullu ton Aces High-version ja joskus tuli lätkäkisojen aikaan AC/DC:n You shook me all night longistakin joku jumputus. Kaikki yhtä kauheita.
" Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain
Julmettu
30.06.2004 18:25:13
Nyt mää oon nähäny kaiken.

Sama fiilis.
sarakromi
30.06.2004 19:18:11
Näin mainoksen tuosta levystä pari päivää sitten ja olin kyllä yllättynyt. Tai ''yllättynyt'' on ehkä vähän väärä sana kuvaamaan sitä tunnetta...

Miksi nykyään kaikista rock/heavy-kappaleista pitää vääntää tanssi-musiikkia? Luulevatko levy-yhtiön ihmiset, että musiikki menee paremmin kaupaksi dancena kuin alkuperäisenä? Epäilen vähän, että ne, ketkä eivät alunperinkään Iron Maidenista pidä, tuskin ihastuvat mihinkään dance-versioihin ko. bändin kappaleista.

Tuntuu, että nykyään kaikki väännetään danceksi Freemannista Iron Maidenia myöten. Hohhoijaa...
Mandariini
30.06.2004 19:30:36
So! So! So!

Maailma on täynnä paskaa, mutta tämä on vain pieni pieru!
Melkeen kaikki on pyllystä?
Sgandalf
30.06.2004 19:40:08
Hehehe.... Muijat moshaa minihameissa :P Sepäs oliskin näky.

En tiedä, pitäisikö minun huolestua mieltymyksistäni, mutta mielestäni moshaavassa naisessa (esim. Melissa Auf Der Maur hetkittäin) on jotain äärimmäisen seksikästä. En tiedä tarkkaan mitä, kenties kauneuden ja aggressiivisuuden harmoniaa tai jotain. Tämä tietysti edellyttää, että moshaus suoritetaan kunnolla - Metallican keikalla pari naikkosta huojui niin säälittävän näköisesti, että teki mieli pyytää lopettamaan tai sanoa "yrittäkää edes".
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
Mark-Ken
01.07.2004 00:03:22
Hirvittävää moinen. Nykyään Iron Maiden ei vaan näytä olevan cool, joten siitä tehdään tämmösiiä "hauskoja" teknoversioita.
JoPa
01.07.2004 06:34:28
Hirvittävää moinen. Nykyään Iron Maiden ei vaan näytä olevan cool, joten siitä tehdään tämmösiiä "hauskoja" teknoversioita.

Iron Maiden ei ole (yleisesti) koskaan ollut cool, ja toivottavasti ei koskaan tule olemaankaan..

Älkää ymmärtäkö väärin!
"Tosta poikki", sano Isildur..
Esp
02.07.2004 02:16:30

Niinkö, sitten kannattaa alkaa selailemaan niitä levymyyntitilastoja... Vietin ilmeisesti sitten senkin ajan aivan hukkaan kun aihetta tutkin, olisi pitänyt tulla samantien kysymään täältä, harmi vain että lähdeluettelossa ei taitaisi kelvata "nimimerkiltä insert nick here Muusikoiden.net keskustelupalstalta nn.nn.200n", vai mitä mieltä olet.

Nuo lähteet joita käytin olivat virallisia myyntitilastoja, jotain kysyttävää aiheesta?

Ainoastaan keskustelun alle voidaan ottaa termin heavy määritelmä, joka oli aika lavea.
Täh?!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)