Aihe: Custom basson teettäminen
1 2
aho
25.02.2020 09:05:27
Täällä on erittäin hyvää pohdintaa aiheesta. Mä päädyin teettämään itselleni custom basson kotimaisella soitinrakentajalla vuorensakulla. Syitä, miksi päädyin tähän ratkaisuun, on mm. tuleva basso on spekseiltään ja materiaaleiltaan sellainen, ettei sitä löydy suoraan minkään firman katalogista. Lisäksi tykkään suosia kotimaista ja Saku tekee mun makuun tosi mageen näköisiä soittimia.

Fendereitä on ollut ja tulee olemaan käytössä, mutta ajatus onkin että tämä on siihen porukkaan oma lisänsä. Oman bassonkierrätystahdin huomioiden tämä on tietty iso riski, koska niinkuin joku jo tossa totesi, ei custom bassosta oikein saa rahojaan takaisin.
MPU
25.02.2020 20:11:59
aho: Täällä on erittäin hyvää pohdintaa aiheesta. Mä päädyin teettämään itselleni custom basson kotimaisella soitinrakentajalla vuorensakulla. Syitä, miksi päädyin tähän ratkaisuun, on mm. tuleva basso on spekseiltään ja materiaaleiltaan sellainen, ettei sitä löydy suoraan minkään firman katalogista. Lisäksi tykkään suosia kotimaista ja Saku tekee mun makuun tosi mageen näköisiä soittimia.

Fendereitä on ollut ja tulee olemaan käytössä, mutta ajatus onkin että tämä on siihen porukkaan oma lisänsä. Oman bassonkierrätystahdin huomioiden tämä on tietty iso riski, koska niinkuin joku jo tossa totesi, ei custom bassosta oikein saa rahojaan takaisin.

Tuo spekseiltään valmiina löytymättömän soittimen teettäminen on kyllä hyvä syy. Kotimaisen suosimisesta iso plussa.
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
arhipp
15.03.2020 00:07:16
Aurora Guitars tekee myös hyviä bassoja. Hinta ja laatu kohtaavat. Kotimaista Tervakoskella.
Tämänkin hankinnan onnistuin vaimolta pimittämään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)