![]() 10.05.2014 15:55:02 (muokattu 10.05.2014 16:02:20) | |
---|---|
mitja: On idiootti, imbesilli ja debiili kaikki olleet älyllisen kehitysvamman eri asteita. Osalle noista voisin antaa imbesillin arvonimen. Niinhän ne on. Älylliselle kehitysvammaisuudelle on toki omat koodinsa, mutta idiotismille sanan nykyisessä merkityksessä sellaista tuskin löytyy. Se on kyllä totta, että debiili tai imbesilli sanan alkuperäisessä merkityksessä on muutaman sankarin kohdalla varmaan ihan paikkansapitävä arvio. Dropped C: Sova nyt on ainakin livenä ihan asiatyyppi ja missään nimessä ei ole idiootti, on itseasiassa varsin hauska seuramies. Se on vaan aina kännissä. En nyt henkilökohtaisesti tunne, mutta samaan pöytään on Kalliossa tullut baarissa eksyttyä muutamaankin otteeseen. Nuclear Holocausto ja Sova onkin ainakin mun mielestäni tuossa dokkarissa suunnilleen ainoat esiintyjät, joiden puheenvuorojen aikana ei tarvitse nauraa itse haastateltavalle. Tai no, onhan se Nuclear Holocauston lakki vähän hölmö, mutta kuitenkin. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ | |
![]() 10.05.2014 18:01:08 | |
Dropped C: Sova nyt on ainakin livenä ihan asiatyyppi ja missään nimessä ei ole idiootti, on itseasiassa varsin hauska seuramies. Se on vaan aina kännissä. En nyt henkilökohtaisesti tunne, mutta samaan pöytään on Kalliossa tullut baarissa eksyttyä muutamaankin otteeseen. Jep, sehän veti viime keväänä Steelfesteillä turpaan toimittajaa joka oli arvostellut Barathrumin paskan keikan paskaksi. Oli sitten yön putkassa, pääsi kuitenkin ajoissa pois että ehti omalle keikalleen lauantaina iltapäivällä. Asiatyyppi. "...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi | |
![]() 10.05.2014 23:55:53 (muokattu 10.05.2014 23:56:20) | |
Sova oli hauska joskus jalometallissa. Keikan jälkeen kiipesi aidan yli pelkissä housuissa ja tuli juttelemaan mun kanssa. Eipä vaan saanu mitään selvää, kun oli mies niin humalassa. Esitteli vaan paljaita jalkojaan ja niissä olevia lasinsiruja. Yritti puristella kaveriani tissistä. Hetken päästä tuli järjestysmies ja kantoi portille sovan. Näkyi vaan vilahdus kun nakkasi (kirjaimellisesti!) ulos sieltä tapahtuma-alueelta. Myöhemmin näin kun sova kiipesi taas aitauksen yli ja katosi yleisön sekaan. Nauratti. Kaikin puolin hieno mies kyseessä. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. | |
![]() 11.05.2014 13:08:24 | |
Decadetroll: Sova oli hauska joskus jalometallissa. 2008? http://www.youtube.com/watch?v=NLFQ80jPqTI | |
![]() 11.05.2014 13:31:21 | |
UltimateGreedo: 2008? http://www.youtube.com/watch?v=NLFQ80jPqTI Juu, todennäkösesti just 08, eipä ole sen jälkeen tainnut barathrumia siellä ollakkaan. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. | |
![]() 12.05.2014 09:49:30 | |
90-luvun lopussa ja 2000-luvun taitteessa/alussa tuli istuskeltua ryyppyiltoja Ojalan Miikkan eli Satanachian kanssa. Vaatii ihan oman "state of mind" että a) pysyy mukana, b) jaksaa sitä. Näin jälkikäteen ajatellen, olihan siinä jotain koomista ja huvittavaa käydä Pispalassa grillillä alkuillasta, kun olet itse vielä lähes vesiselvä ja toinen on tillintallin sotamaalaukset naamassa. Tai sekin kerta keskellä päivää Nekalassa kaljakassi olalla, kun hää päätti osoittaa mieltään ja julistaa asiaansa kusaisemalla Viinikan kirkon ovelle... sepalusta kiinni vetäessä kissalanpojat ajoivat ohitse ja vain morjestivat Satanachialle. Saivat paluupostissa keskisormea. O tempora, o mores. En kaipaa sitä aikaa, mutta en kadukaan. Olen vain tyytyväinen että omassa elämässä on ihan muuta sisältöä ja tekemistä. Kyllä kun tuota dokkaria katsoi, tuli sellainen fiilis että jotkut ovat vain jääneet polkemaan paikoilleen. Tai ainakin sen asiansa kanssa paikoilleen. Muutamat ovat varmasti ottaneet takapakkia ja reilusti... Tulin teille ku en ihimisihin keherannu mennä. | |
![]() 12.05.2014 13:05:53 | |
McNulty: Kyllä kun tuota dokkaria katsoi, tuli sellainen fiilis että jotkut ovat vain jääneet polkemaan paikoilleen. Tai ainakin sen asiansa kanssa paikoilleen. Muutamat ovat varmasti ottaneet takapakkia ja reilusti... Totta juu. Sivusta seuranneena olen havainnut, miten Suomen bläkkisskene on miehistynyt ja tommoset dokkarissa nähdyt sekoilut on jätetty omaan arvoonsa. Vielä 2000-luvun taitteessa semmosta kiljulla läträämistä ja saatanan ylistämistä katsoi siihen malliin, että ompas kaveri syvällä tossa ajatusmaailmassaan, mutta nyt toi on jo surullisen koomista. Kauas on menty kirkon poltoista ja hautakivien kaadoista. Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA! | |
![]() 13.05.2014 15:01:59 | |
Sehän oli muuten Kadotus jonka kyydillä sinne Nekalaan mentiin keskellä päivää. Nytpä vasta muistin Mr. Molestorin. Samassa porukassa pyöri myös Balaam-Pekka, Tuho ja eräs tummaihoinenkin tyyppi jota muistelisin Mika-nimiseksi. Niin kauan onpi aikaa jo... mutta hurjia juttuja kaikkinensa :) Tulin teille ku en ihimisihin keherannu mennä. | |
![]() 18.05.2014 21:10:34 (muokattu 18.05.2014 21:13:15) | |
McNulty: Sehän oli muuten Kadotus jonka kyydillä sinne Nekalaan mentiin keskellä päivää. Nytpä vasta muistin Mr. Molestorin. Samassa porukassa pyöri myös Balaam-Pekka, Tuho ja eräs tummaihoinenkin tyyppi jota muistelisin Mika-nimiseksi. Niin kauan onpi aikaa jo... mutta hurjia juttuja kaikkinensa :) Olikos tämä Pekka semmoinen kalju korsto, joka itseään natsiksi julisti. Natsi-Pekkana olen minä hänestä kavereille puhunut. Muistan kun vieteltiin Mäntässä, missä vielä silloin asuin, viimeistä kesälomaviikkoa silloisen yläasteen takana kaveriporukalla - silloin sankarit Miika ja N-P saapuvat kaljakassit kilisten paikalle, ja 15 kesäisistä pojankoltiaista, josta seurueemme kokolailla koostui jokainen oli enemmän tai vähemmän hämmentynyt, kun kysyivät meiltä neuvoa lähimpään paikalliseen juottolaan. Eivät osanneet päättää olivatko Mäntästä vai Tampereelta, ja jälkeenpäin kun selvisi mistä Miika on kotoisin, ihmettelin miten mies ei tiedä kotikaupunkinsa baaritarjontaa, vaikka niissä varmasti suurimman osan aikuiselämästään on viettänyt. Rupesi Miika siinä karusellin reunalla kaljoissaan opettamaan kaveriani mm. soittamaan tuplabasareita, minkä nyt Stuntmanilta ostamastaan pirupaidan esittelyltään kerkesi, mikä oli kieltämättä hupaisaa seurattavaa. Niin ja tuo Natsi-Pekka oli kuulemma silloin ainakin Tämän Azazelin (kirjoitetaanko noin?) laulaja. Tämä tapahtui muistaakseni 2001. Mahdammeko puhua samasta Pekistä, vai vetääkö Nakki-Miika vaan puoleensa Pekka nimisiä ihmisiä? Beat your dick like it owes you money. | |
![]() 04.06.2014 12:29:14 | |
BMF: Olikos tämä Pekka semmoinen kalju korsto, joka itseään natsiksi julisti. Natsi-Pekkana olen minä hänestä kavereille puhunut. Balaam-Pekka oli tosiaan pitkähkö ja rotevahko, jossain vaiheessa myös kalju, kyllä. Muistan kun vieteltiin Mäntässä, missä vielä silloin asuin, viimeistä kesälomaviikkoa silloisen yläasteen takana kaveriporukalla - silloin sankarit Miika ja N-P saapuvat kaljakassit kilisten paikalle, ja 15 kesäisistä pojankoltiaista, josta seurueemme kokolailla koostui jokainen oli enemmän tai vähemmän hämmentynyt, kun kysyivät meiltä neuvoa lähimpään paikalliseen juottolaan. Eivät osanneet päättää olivatko Mäntästä vai Tampereelta, ja jälkeenpäin kun selvisi mistä Miika on kotoisin, ihmettelin miten mies ei tiedä kotikaupunkinsa baaritarjontaa, vaikka niissä varmasti suurimman osan aikuiselämästään on viettänyt. Rupesi Miika siinä karusellin reunalla kaljoissaan opettamaan kaveriani mm. soittamaan tuplabasareita, minkä nyt Stuntmanilta ostamastaan pirupaidan esittelyltään kerkesi, mikä oli kieltämättä hupaisaa seurattavaa. Kuulostaa jotenkin tutulta touhulta. Niin ja tuo Natsi-Pekka oli kuulemma silloin ainakin Tämän Azazelin (kirjoitetaanko noin?) laulaja. Tämä tapahtui muistaakseni 2001. Mahdammeko puhua samasta Pekistä, vai vetääkö Nakki-Miika vaan puoleensa Pekka nimisiä ihmisiä? Kyllä me samoista ihmisistä puhutaan. Miikka oli Azazelia kovasti nostamassa takaisin pystyyn juuri noihin aikoihin... ja taisihan se jotain treenatakin siinä 2000-luvun alkupuolella tahi sen vuosikymmenen puolivälissä. En vain muista ketä silloin bändissä vaikutti... sellainen muistikuva olisi että Hexvesselin Marjan entinen miesystävä lupautui tuolloin Azazelissa kitaraa raapimaan. Nimeä en muista, mutta erittäin hyvä tyyppi... oli ihan toista maata kuin Miikka ja Pekka. Jotain nauhoittivatkin, olisiko kenties päätynyt tuolle Goatmoon-splitille? Marja saattaisi muistaa nimiä ja Azazel-kuvioita tarkemminkin 2000-luvun alkupuolelta. Pitää jossain vaiheessa kysellä ja muistella itsekin. Minulla loppui tuo jatkuva Tampereella ravaaminen kun oma puoliso sai opintonsa valmiiksi. Samalla jäi "skenen seuraaminen" todella vähälle. Tulin teille ku en ihimisihin keherannu mennä. | |
![]() 04.06.2014 20:17:54 | |
BMF: Eivät osanneet päättää olivatko Mäntästä vai Tampereelta, ja jälkeenpäin kun selvisi mistä Miika on kotoisin, ihmettelin miten mies ei tiedä kotikaupunkinsa baaritarjontaa, vaikka niissä varmasti suurimman osan aikuiselämästään on viettänyt. Voin sanoa, ettei Miikka todellakaan viettänyt aikaansa Mänttän baareissa ja siksi ei niistä varmasti juurikaan tiedä ;-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) | |
![]() 04.06.2014 22:25:01 | |
Gehenna-dvd hommasin ja mukana tuli semmoinen noise-dokkari. Siinä varsinaisessa Gehenna-jutskassa Mikko A oli aika asiallisesti mutta noise-dokkarin puolella samaisen henkilön jutut kuolleista jyrsijöistä pistivät naurattamaan. Tosin kaljallakin taisi olla osuutta asiaan. Sovan poro-jutut kanssa pisti kanssa vähän hymyilyttämään. | |
![]() 07.06.2014 18:47:18 | |
"Se jotenkin lähti se, tuli semmonen idea et tota, tai semmonen visio et tota, et sais jotenki niinku perse ja sielt tulee paskaa. Sitä ruvettiin pyörittelee. Vedettiin Tiinan perseeseen () Se näyttää jotenkin paljon paremmalta kun se tulee naisihmisen pyllystä tulee se tuote". Tämä siis Bizarre Uproarin haastattelusta. Jo tuon takia haluan nähdä ainakin sen noise-dokkarin. "Its either blue cheese with wings or go fuck your mother".
-Joey Diaz | |
![]() 18.06.2014 01:49:59 | |
hullu_ukko: Nuclear Holocausto ja Sova onkin ainakin mun mielestäni tuossa dokkarissa suunnilleen ainoat esiintyjät, joiden puheenvuorojen aikana ei tarvitse nauraa itse haastateltavalle. Tai no, onhan se Nuclear Holocauston lakki vähän hölmö, mutta kuitenkin. Minä näin tämän vasta nyt, ja minusta noiden mainittujen lisäksi EC:n Victor vaikutti varsin tolkun mieheltä. Wrathikin oli enimmän aikaa melko järjellinen haastateltava mutta en minä ymmärrä sitä jos "ideologia" ja lyriikka keskittyy siihen miten kiva on viillellä itteään saksilla. | |
![]() 23.06.2014 23:49:58 | |
varpio: Minä näin tämän vasta nyt, ja minusta noiden mainittujen lisäksi EC:n Victor vaikutti varsin tolkun mieheltä. Wrathikin oli enimmän aikaa melko järjellinen haastateltava mutta en minä ymmärrä sitä jos "ideologia" ja lyriikka keskittyy siihen miten kiva on viillellä itteään saksilla. No mikäli siinä bändissä homman nimi on kyseenalaistaminen niin nuo saksi-hommathan ovat suorastaan loogista toimintaa. Eikös se Victor kyseenalaistamisesta siinä dokkarissa puhunut? | |
![]() 25.06.2014 21:45:13 | |
Berzerkowitz: No mikäli siinä bändissä homman nimi on kyseenalaistaminen niin nuo saksi-hommathan ovat suorastaan loogista toimintaa. Eikös se Victor kyseenalaistamisesta siinä dokkarissa puhunut? No sinällään joo, sanoihan se siitäkin että rikotaan sovinnaisuuden ja inhimillisyyden rajoja. Se on vaan kovin vaikea välillä näissä hommissa nähdä milloin tuo kyseenalainen toiminta menee itsetarkoitukselliseksi. Mutta enpä itse suuremmin näitä vastusta kun välillä saavat hyvää musiikkiakin aikaan. | |
![]() 01.09.2014 22:12:17 (muokattu 01.09.2014 22:16:22) | |
Olipa tuossa yksi illanvietto missä tuli tuo topicin mukainen dokkari puheeksi. Sitten sain kuulla tämmöisestä black metal-skeneä käsittelevästä kirjasta. Siinä oli semmoinen erikoinen juttu että aihetta käsiteltiin pikemminkin *musiikin kannalta* kuin että oltaisiin junnattu näitä ulkomusiikillisia tempauksia. Joku englantilainen tyyppi kirjoittanut. Soittaako kelloja kellään et mikähän kirja kyseessä/kuka kirjoittanut tjsp? Vai olisinkohan vain n'hnyt unta? | |
![]() 01.09.2014 22:51:54 (muokattu 01.09.2014 22:54:10) | |
Berzerkowitz: Olipa tuossa yksi illanvietto missä tuli tuo topicin mukainen dokkari puheeksi. Sitten sain kuulla tämmöisestä black metal-skeneä käsittelevästä kirjasta. Siinä oli semmoinen erikoinen juttu että aihetta käsiteltiin pikemminkin *musiikin kannalta* kuin että oltaisiin junnattu näitä ulkomusiikillisia tempauksia. Joku englantilainen tyyppi kirjoittanut. Soittaako kelloja kellään et mikähän kirja kyseessä/kuka kirjoittanut tjsp? Vai olisinkohan vain n'hnyt unta? http://www.imperiumi.net/index.php?act=interviews&id=1732 tämä tuli ekana mieleen.. http://www.mikseri.net/epm | |
![]() 26.05.2020 10:27:26 | |
Tänään Nelosen Madventures Suomi -jaksossa Mänttän skene: https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leff … 32845b9-af1f-4993-8d77-72f804154633 Eli, Miikkaa ja vihaa tuutin täydeltä :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) | |
![]() 26.05.2020 18:38:04 | |
TTV: Tänään Nelosen Madventures Suomi -jaksossa Mänttän skene: https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leff … 32845b9-af1f-4993-8d77-72f804154633 Eli, Miikkaa ja vihaa tuutin täydeltä :-) Kaikki on paskaa paitsi Tappara. Vittu miten säälittäviä otuksia. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)