Super-Jari 28.06.2004 21:24:56 | |
---|
Toi Curlingvertaus oli kyllä aika loistava. Pitääkin muistaa tuo jos pääsisi vaikka joskus väläyttämään jonkun muun asian yhteydessä. Curling on aina loistavaa, asianyhteydestä riippumatta. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
WahWah 28.06.2004 21:32:41 | |
---|
Kun sanotte Warlockia teinikitaraksi, niin kahtokaapa threadin aloittajan tietoja ja kirjotusta ja päätelkää ikä."Tuleva hevy kitaristi" Minä ainakin olen onnellinen,että valitsin straton ensimmäiseks kitaraksí. Kolme mummoa ajoi tandemilla ja keskimmäinen keuli |
mongoloidi 28.06.2004 21:41:54 | |
---|
Minä ainakin olen onnellinen,että valitsin straton ensimmäiseks kitaraksí. Sama täällä.Olin erittäin tyytyväinen valintaani. Soittelen vieläkin enimmäkseen Fenderin stratolla. |
Minä ainakin olen onnellinen,että valitsin straton ensimmäiseks kitaraksí. Hyvä se ensimmäisenä kitara onkin. Minukin ensimmäinen oli strato. Squierin melko kehno kapistus mutta kyllä sillä opetteli. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
Billsner 28.06.2004 22:15:36 (muokattu 28.06.2004 22:15:59) | |
---|
Squierin melko kehno kapistus mutta kyllä sillä opetteli. Ei se kehno ollut. Ihan kiva se oli. Jos hyllyssä olisi ollut samanhintainen stratocaster ja warlock kun minä aloittelin kitaransoittoa niin luultavasti warlock olisi lähtenyt mukaan, mutta kun ei ollut... You must gather your party before venturing forth. |
Ziggy Bubba 29.06.2004 00:41:32 | |
---|
Eiköhän tuo Strato ole parempi kitara aloittelijalle, mutta heavy-heikille suosittelisin ehdottomasti sitä Warlockia. Eiköhän nuo single-coilit jo erota Fenderit mättökepeistä.. Vaikka niitä löytyykin "fat"-malleina, ei niissä ole juurikaan sitä munaa mitä hevi-vehkeeltä vaaditaan :P Juu, juu, kyllähän stratollakin heavyä voi soittaa, mutta harva niin tekee. Paitsi Tolkin Timo.. Se onkin päästään vialla :D |