Super-Jari 28.06.2004 20:42:17 | |
---|
Vasara ja Axeman pilasi tämän topicin. Häpeä vasara! Vasara osoittti jälleen älykkyytensä. Tässä nyt ei paljon ollut pilaamista, mutta onneksi sinun kommenttisi nosti tämän threadin älykkyyttä paljon. Kiitos läsnäolostasi ja siitä että jaksoit jakaa tunteesi meidän kanssa. Olet huippu! + Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
Sammakko 28.06.2004 20:44:09 | |
---|
Tässä nyt ei paljon ollut pilaamista, mutta onneksi sinun kommenttisi nosti tämän threadin älykkyyttä paljon. Kiitos läsnäolostasi ja siitä että jaksoit jakaa tunteesi meidän kanssa. Olet huippu! + Miks yrität vääntää aina riitaa? Kyllä kaikki osaa esittää nokkelaa. |
Kyllä kaikki osaa esittää nokkelaa. Juu. Sinua lukuunottamatta kaikki myös ovat sitä, ainakin vähän. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Sammakko 28.06.2004 20:45:59 | |
---|
Juu. Sinua lukuunottamatta kaikki myös ovat sitä, ainakin vähän. Vielä jatkuu? Oletpas ovela. |
Kassu 28.06.2004 20:47:59 | |
---|
Vasara ja Axeman pilasi tämän topicin. Häpeä vasara! Vasara osoittti jälleen älykkyytensä. Ime munaa. Me mitään pilattu, erimielisyytemme vain kohtasivat. Meillä sentään on mielipiteemme ja olemme ylpeitä siitä. Oheismateriaalia kiinnostuneille: www.suomenhomoliitto.fiwww.gayerotics.comwww.anttituisku.net |
Super-Jari 28.06.2004 20:48:45 | |
---|
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Sammakko 28.06.2004 20:49:28 | |
---|
|
Kassu 28.06.2004 20:51:31 | |
---|
|
Sammakko 28.06.2004 20:51:37 | |
---|
Mä en ainakaan jaksa tuoda mitään mielipiteitä enään koskaan esiin missäään vitun muusikoiden.netissä. |
Sammakko 28.06.2004 20:51:55 | |
---|
lienee aloitussivusi? Tietty. |
Invader 28.06.2004 20:56:11 | |
---|
Mä en ainakaan jaksa tuoda mitään mielipiteitä enään koskaan esiin missäään vitun muusikoiden.netissä. Oliko tämä lupaus? Elekää viittikö tapella näinkin tyhjänpäiväsestä asiasta. Älytöntä lähteä vertailemaan noita kahta, saati sitten tappelemaan siitä. Tonnin hintaluokassa strato on varmasti laadukas peli. Ja niin on warlockkikin. Tai sitten ei... |
Super-Jari 28.06.2004 21:07:51 | |
---|
Oliko tämä lupaus? Toivotaan parasta. Elekää viittikö tapella näinkin tyhjänpäiväsestä asiasta. Älytöntä lähteä vertailemaan noita kahta, saati sitten tappelemaan siitä. Tonnin hintaluokassa strato on varmasti laadukas peli. Ja niin on warlockkikin. Tappelu on sikaili turhaa ensinnäkin siksi että threadi on avattu 08.10.2003 15:39:29 joten aloittaja on varmaan ostanut jo keppinsä ja myynytkin sen ja alkanut pelaamaan curlingia kitaransoiton sijaan. Toiseksi on sama kuin verrattaisiin sulkapallomailaa ja pesäpallomailaa ja mietittäisiin kummalla on parempi pelata jääkiekkoa kun ainoa yhdistävä tekiä on se että molemmat on mailoja. Minä soitan pääasiassa death metallia joten ei tulisi mieleenikään ostaa stratocasteria. Kun taas herra X soittaa bändinsä kanssa iskelmää jossa on vekkuleita rautalanka vaikutteita, hän tuskin päätyy warlockia ostamaan. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Skinwalker 28.06.2004 21:10:25 (muokattu 28.06.2004 21:14:04) | |
---|
Vasara ja Axeman pilasi tämän topicin. Häpeä vasara! Vasara osoittti jälleen älykkyytensä. Oli kyllä hyvä threadi. Harmi että vasara meni tämän pilaamaan. Jokatapauksessa axemanille pistin oikeutetusti plussaa, pistäkää tekin. EDIT: lisätään nyt vielä senverran, että ei tämä threadi ole todellista tappelua ollut missään vaiheessa. Teoriassa näin absurdista aiheesta ehkä saataisiin kunnon väittely & tappelu aikaan korkentaan vanhalla hevipalstalla. Mun osalta tämä nyt on mennyt huonojen läppien heittelyksi. anteeksi I hope I didn't brain my damage. |
Niskamies 28.06.2004 21:12:09 | |
---|
Voi vittu oot kyllä idiootti. Tässä välissä pitää nauraa. Straton suhteen mitään vitun ehdottomuutta ollu, mutta Warlock on jostain nimeämättömästä paikasta. Ei helvetti, etkai sä tosissaan ole niin tyhmä ettet ymmärtänyt että toi oli sarkasmia? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Kassu 28.06.2004 21:15:46 | |
---|
Ei helvetti, etkai sä tosissaan ole niin tyhmä ettet ymmärtänyt että toi oli sarkasmia? Ymmärrän, ja ymmärrän senkin että sun kuuluisi vaihtaa sivustoa siihen wannabe-alkuiseen m.netin rinnakkaissivustoon. |
Super-Jari 28.06.2004 21:19:06 | |
---|
Kuinkahan moni on edes kokeillut Käsityönä tehtyä Richiä? Haluaisinpas päästä kokeilemaan. Minulla oli NJ-sarjan warlock joka oli kyllä todella mainio keppi. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kassu 28.06.2004 21:19:14 | |
---|
Nyt meen kattomaan Air Force Onea, rakkaat offtopikkikaverini. Siinon Harrison. On se kyllä nähty leffa. |
Invader 28.06.2004 21:19:21 (muokattu 28.06.2004 21:20:34) | |
---|
Tappelu on sikaili turhaa ensinnäkin siksi että threadi on avattu 08.10.2003 15:39:29 joten aloittaja on varmaan ostanut jo keppinsä ja myynytkin sen ja alkanut pelaamaan curlingia kitaransoiton sijaan. No nimenomaan. Toiseksi on sama kuin verrattaisiin sulkapallomailaa ja pesäpallomailaa ja mietittäisiin kummalla on parempi pelata jääkiekkoa kun ainoa yhdistävä tekiä on se että molemmat on mailoja. Minä soitan pääasiassa death metallia joten ei tulisi mieleenikään ostaa stratocasteria. Kun taas herra X soittaa bändinsä kanssa iskelmää jossa on vekkuleita rautalanka vaikutteita, hän tuskin päätyy warlockia ostamaan. Niin, tämähän on sen luokan itsestäänselvyys että luulisi jopa kasiluokkalaisenkin sen tajuavan. Mutta eipä kai sitten... Tai sitten ei... |
Kassu 28.06.2004 21:22:23 | |
---|
Toi Curlingvertaus oli kyllä aika loistava. Pitääkin muistaa tuo jos pääsisi vaikka joskus väläyttämään jonkun muun asian yhteydessä. |
Super-Jari 28.06.2004 21:24:02 | |
---|
Niin, tämähän on sen luokan itsestäänselvyys että luulisi jopa kasiluokkalaisenkin sen tajuavan. Mutta eipä kai sitten... Niinhän sitä luulisi. On vain vaikea päästä ennakkoluuloista eroon. Kummallisinta on silti että monet jotka eivät ole ikinä BC Richejä kokeillut, tietää ne silti paskoiksi kitaroiksi, eikä varmaan erikoinen ulkomuoto vaikuta asiaan yhtään ;) Minulla ei tee vaikeaa myöntää että Fender tekee helvetin hyviä kitaroita mutta minä en niillä varsinaisesti tekisi mitään kun kotona tulee aika vähän soitettua. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?