Aihe: Technicolour-kaivari
1 2 3
Larry
23.06.2004 07:21:25
Varovasti. On asioita joita ei pidä edes leikillään sotkea..

Sori jos astuin varpaille. Vertasin lähinnä ulkomusiikillisia asioita.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Mimi
23.06.2004 11:02:19
Juu eri bändi on. Ainoa yhtäläisyys on että molemmat on schaissea. "sääpallo" --> teknikoluuri - Jonne "mike monroe" Aaron --> Negative

Jos jommankumman bändi pitäisi valita, ni ehkä mielummin negative... Tuon kaivarin perusteella nimittäin, näin puolikkaan biisin neggua ja kaksi tecnistä. Jimin parta on todella törtsi ja Tecnimitensekirjotetaankaan biisit on jotenkin vähän pliisuja... Mielummin kuuntelen negativea radiosta, kun jimiä...
Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!?? (Rokatessa Roiskuu II)
Danny s
23.06.2004 16:56:29
Sori jos astuin varpaille. Vertasin lähinnä ulkomusiikillisia asioita.

No tämän kerran saat anteeksi.. ;-)
Ulle
24.06.2004 16:30:52

Sillä teknikolorin basistilla oli samanlainen basso kun mulla, mutta yks kieli enemmän. ite bändi on kyllä ehkä säälittävin ja naurettavin bändi vähään aikaan. Negative on oikeasti ihan messevä rock-bändi nykyään, vaikka ko. poppoossa on paljon kaikkea paskaakin.
Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää...
superfly
24.06.2004 17:08:44
Koskahan tähän ketjuun tulee ensimmäinen kirjoitus tyyliin: "Ootte vaan kateellisia kun toinen menestyy... plaaplaa". Yleensä tämän tyylisiin ketjuihin on melko pian ilmestynyt tämä aina yhtä ärsyttävä kommentti. No niin, odotellaan....
Jackie
24.06.2004 19:11:48
Ootte vaan kateellisia ku toinen menestyy..
Vittu siks ku mul on parempi saundi!!
Skinwalker
24.06.2004 19:34:25
Kaikki bändit ja joista minä en pidä on ihan paskoja ja niiden laulaja sais kuolla.
Save me Jebus!
Desmond Jones
24.06.2004 21:29:38
Taas niin helvetin järkevä topicci muusikoiden netissä joo. En oo mikään Jimi fani mutta antaa sen soittaa jos siltä tuntuu. Oon kerran sen keikallakin käyny ennen ku tiesin sen Jimin bändiks, eikä siitä mitään erityisen pahaa makua jääny kyllä.

Lukkobannit kaikille saatana taas!!!!"12 Stella suck yms...
I´m checking out, I´m never coming back again I´m checking out, I´m listed M.I.A!
aivokuolio
25.06.2004 01:12:40
Ootte vaan kateellisia ku toinen menestyy..

no siinähän se vakio tuli.
Hermanni
28.06.2004 15:13:31
Teknikoluurissa ihan tarttuvia ja hyviä biisejä on.

Harmi että on vaan niin paska pändi että nekin menee hukkaan.
Peoplez
28.06.2004 16:46:43
Teknikoluurissa ihan tarttuvia ja hyviä biisejä on.

Harmi että on vaan niin paska pändi että nekin menee hukkaan.

Eli siis hyvät biisit eivät tee hyvää bändiä???
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Pitkavirta
28.06.2004 22:13:49
Juu. Koitan ottaa puolueettoman kannan.
Konsta ei ole mikään laulajaihme, mutta harva pinnalle päässeistä kotimaisista sitä onkaan. Tyrävyö-aikoina laulu oli ihan hirveää, mutta konsta otti laulutunteja yhdeltä Kimmolta. Ennen levydiiliä kuulin pari keikkaa, ja voin sanoa, että Konsta lauloi älyttömän hyvin. Kun kuulin biisit radiosta, ajattelin että onpas laulut lyöty lyttyyn, kun ei kuulostanu yhtään niin "täysillä" vedetyltä kuin keikalla. Ja oon kyllä huonompiakin laulajia kuullu. Mut kaikilla on parantamisen varaa. Ja sehän on se koko jutun pointti.
rattle
29.06.2004 00:52:01
Telkkarista katselin. Kamalaa. Itsetuhoiset ajatukset siinä nousi jälleen pintaan, kun ensin oli joutunut koko päivän kuuntelemaan novaa töissä.

Mutta sen nyt pystyi arvaamaankin. Negativen sen sijaan toivoin olevan hyvä live-bändi, kun on kerran tullu Japanissakin käytyä ja kaikkea, mutta ei. Biisit kuulostivat köyhiltä ja nyt vasta huomasin, että eihän sillä laulajalla ole ääntä ollenkaan. Järkyttävää pihinää. Ja se rumpali! Ei, ei, ei... Miten kukaan voi näyttää noin tekaistulta ja amatööriltä vuoden keikkailun jälkeen? Muutenkin kaikkea muuta kuin aidon näköinen bändi.

Eipä muuta.
Baton stick gets shorter --> Rudy gets taller
Pitkavirta
29.06.2004 14:42:49
Teknikoloorin äänittäjä oli sanonu sessioitten jälkeen jotta tarkkaamossa olis tarvittu käsiasetta, kun ainut joka osas soittaa oli joku goddamn synisti..
Woc
29.06.2004 14:52:13

Teknikoloorin äänittäjä oli sanonu sessioitten jälkeen jotta tarkkaamossa olis tarvittu käsiasetta, kun ainut joka osas soittaa oli joku goddamn synisti..

Tätä mä en ihan usko, sillä tunnen bändin toisen kitaristin ja hänellä on takana sen verran useita eri tyylisunnan bändejä ja käsittääkseni ihan musiikin opiskeluakin, että luulisi jonkun Technicolorin taittuvan. En kyllä ole bändiä kuullut, mutta ei se käsittääkseni mitään mitään hirmuprogea ole.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Pitkavirta
30.06.2004 16:37:28
Tätä mä en ihan usko, sillä tunnen bändin toisen kitaristin ja hänellä on takana sen verran useita eri tyylisunnan bändejä ja käsittääkseni ihan musiikin opiskeluakin, että luulisi jonkun Technicolorin taittuvan. En kyllä ole bändiä kuullut, mutta ei se käsittääkseni mitään mitään hirmuprogea ole.

Niin onhan se Tuomas (vai Gary en tiedä miksi kutsuis..) jotain kuulemma opiskellu.. Tommosen jutun oon vaan kuullu. Ja musta se oli hauska. Vaikka en kuulukaan niihin jotka dissaa TC:tä dissaamisen takia.
jwalk
02.07.2004 00:52:01
Taas niin helvetin järkevä topicci muusikoiden netissä joo. En oo mikään Jimi fani mutta antaa sen soittaa jos siltä tuntuu. Oon kerran sen keikallakin käyny ennen ku tiesin sen Jimin bändiks, eikä siitä mitään erityisen pahaa makua jääny kyllä.

Lukkobannit kaikille saatana taas!!!!"12 Stella suck ymPainu sitte jonnekin muualle chattailee jos ei jutut kiinnosta.
Anonymous-jazz
02.07.2004 01:22:56

Kirjoitinkohan edes nimen oikein..Onko oikeasti noin paska bändi vai sattuiko huono päivä/keikka?Varsinkin Jimin ns.laulu oli aivan p*****tä.
On tota pumppua jossain hehkutettu että..Kuis?

Edit.Joo,olen vähä pierussa.

Joo en oo itsekkään koskaan digannut ja tiedän hyvin tarkalleen kuinka ylituotettua rockmusiikkia he sorvaavat studiossa tuottajanaan niin nuori tyyppi kuin 21-vuotias Jukka Backlund.
Teemujazz
Diablero
05.07.2004 21:05:00
Hetkinen, se on siis eri bändi kuin se, missä on jonne aaronit sun muut?

Noni, keksithän sä jotain hyvää, siis että se ei oo negative hohhohoo eeei väsytä
Se parhaiten nauraa, joka on helvetin väsynyt
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)