Aihe: Asiat mitkä vi**ttavat tai harmittavat
1 2
Eki C
21.04.2020 21:29:06
Juuri nyt se, että Business Finlandin ( siis meidän) koronatukirahoja syydetään vi*un liikkenjohdon konsulteille. Missä musiikin/taiteentekijöiden, livemusiikin järjestäjien yms:n koronatuet?
"Taking care of business, working at nothing all day"
Lunnu
22.04.2020 22:13:45
Eki C: Juuri nyt se, että Business Finlandin ( siis meidän) koronatukirahoja syydetään vi*un liikkenjohdon konsulteille. Missä musiikin/taiteentekijöiden, livemusiikin järjestäjien yms:n koronatuet?

Pitää pistää blogi ja nettisuklaahuutokauppahanke pystyyn normisoittotoiminnan lisäksi ja satatonnia kolahtaa tilille kuin manulle illallinen
Nostalgy is not what it used to be
eicca 65
03.05.2020 18:40:09
Mitä se haittaa jos kysytään nuotteja,sointuja tai tabeja?Suomesta kun ei juuri
löydy kirjoja,joissa ois vaikka Agentsien biiseistä tabuja.Nyt koronan vuoksi ei
voi kirjastossakaan käydä. Ja täällähän on Jelppi osasto sitä varten.
Olen sieltä jo saanut apua,liityin vasta äsken tänne.Uskoisin,että kyllä kai
suurin osa kiittää,jos on saanut sieltä apua.
Vituttaa siis joidenkin ahdasmielisyys pikkuasioissa.
artope
03.05.2020 23:17:42 (muokattu 04.05.2020 07:25:50)

eicca 65: Mitä se haittaa jos kysytään nuotteja,sointuja tai tabeja?Suomesta kun ei juuri
löydy kirjoja,joissa ois vaikka Agentsien biiseistä tabuja.Nyt koronan vuoksi ei
voi kirjastossakaan käydä. Ja täällähän on Jelppi osasto sitä varten.
Olen sieltä jo saanut apua,liityin vasta äsken tänne.Uskoisin,että kyllä kai
suurin osa kiittää,jos on saanut sieltä apua.
Vituttaa siis joidenkin ahdasmielisyys pikkuasioissa.

Nyt ketuttaa luetun ymmärtäminen.

Itse olen jelppipalstalta saanut ja jakanut lukemattomia nuottilappuja. Siitä siis ei ollut kyse tämän topicin avaamisessa. Enkä ole ahdasmielinen....

Melkein kaikki kuittaa ja kiittäkin palvelusta, mutta muutama tapaus tullut eteen jossa kysytään nuottia eikä sitten vaivaannuta antamaan sposoitetta ja sitten kysyjästä ei kuulu mitään.. ja kaikki ei osaa kiittää hyvien tapojen mukaisesti vaikka on avun saanut. Täällä ei julkisesti mun puolesta tarvi kiittää, mutta mielestäni sähköpostiin vois kiittää.
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
EP
04.05.2020 05:45:00
Ei oikee mikään ..paitsi semmonen yleinen vit*****tus tietenkin!
sonorman
04.05.2020 10:32:38
Vanha kansa sanoo että kus... eiku pissiryyppy auttaa ja poistaa vitutuksen,itseäni ei jaksa vituttaa turhaa energian hukkausta.
The 1
12.05.2020 23:38:17
Tietysti alkuun oli häät ja senkälkeen tanssit nomaalisti ravintolassa.
The 1
12.05.2020 23:41:35
Ja mikä tärkeintä kaikki oli uusia piisejä mitä ei ollut soitettu.
The 1
12.05.2020 23:49:49
Minä olen soittanut kaikille ja laulanut sydämmestäni ja täällä ei kun vittuillaan. Koskaan en ole keikkoja dokannut aina ajanut tässä on kiitos 50 vuotisesta olemisesta T. Hessu Jokela
Anonymous-jazz
13.05.2020 02:20:47

Mikä v*tuttaa ?

No se, että KORONA siellä, KORONA täällä, KORONA jA KORONA, KORONA ja KORONAN takia et voi mennä saunaan.

KORONAN Takia et voi mennä uimahalliin.

KORONAN takia kahvilat ovat kiinni

KORONAN takia kirjastoja ei olla vieläkään avattu.

KORONAN takia Suomen pienyrittäjien omaisuus takavarikoidaan.

Tämä on fasismia.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
The 1
15.05.2020 00:36:30
Oikeesti otti kerran päähäm kun oli vitunkova bändi ja jätkät sanoi että ja sitten mennään saunaan. Minä tietysti viimeisenä kuten aina pesun jälkeen avasin löylyhuoneen oven niin siellä oli miehiä jolla munat lotkotti pitkin laudetta ja he nauroivat minulle tule vaan tänne nyt on hyvät löylyt.
The 1
15.05.2020 00:58:35
Mulla on perkeleesti hyviä juttuja mutta tietäähän sen pannia taas tulee tästäkin pari vuotta saatana se on moro.
vantage
16.05.2020 14:15:29
The 1: Mulla on perkeleesti hyviä juttuja mutta tietäähän sen pannia taas tulee tästäkin pari vuotta saatana se on moro.

Antaa tulla vaan tämä on siihen hyvö ketju!
Mutta ehkä jos tiivistää enemmän vaikka yhteen pidempään kirjoitukseen kuin että monta lyhyehköä. Mukava noita on lukea.
TompBass
16.05.2020 22:18:18
Totta. Sana on vapaa mielensäpahoittajat voi vaihtaa kanavaa.
" Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas"
EP
22.05.2020 17:29:58
artope:

..ja kaikki ei osaa kiittää hyvien tapojen mukaisesti vaikka on avun saanut. Täällä ei julkisesti mun puolesta tarvi kiittää, mutta mielestäni sähköpostiin vois kiittää.

Niin, onhan siinä julkisessa kiitoksessa sekin hyvä puoli, että muut tietää apu saatu.
..meinaan arkistojen kaivelu/skannaaminen ym. lähettely turhauttavaa jos apu jo saatu?
WanhaWetäjä
21.06.2020 15:50:46

1. vitutuksen kohde kesäisin on kusipäiset vesijeteillä mökkirantojen lähellä koheltavat ilmeisesti jo aikuiset ihmiset. Mikäs sen mukavampaa kun olla mökillä ja kuunnella sitä stanan ujellusta tuntitolkulla. Tämä ilmiö on varsinkin silloin kun on hyvät ilmat. Täyttäisikö koti/mökkirauhan häirinnän, ehkä.
Varmaan sitä samaa minä itse jengiä joka koheltaa liikenteessä Audeillaan ja Bemareillaan, aivan oma ihmislajinsa.
Itse vältän kaikkea naapureita häiritsevää metelöintiä viikonloppuisin, en leikkaa ruohoa, en sahaa puita moottorisahalla, en edes mökillä.

Auta armias heitä jotka saavat mökkinaapurikseen moisia itsekkäitä paskahousuja, onneksi ei ihan lähellä ole mutta kuuloetäisyydellä ja tänään yksi todellinen kusipää kävi kääntymässä jetillään aivan mökkirannan tuntumassa.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Sax-pappa
21.06.2020 16:48:38
WanhaWetäjä: 1. vitutuksen kohde kesäisin on kusipäiset vesijeteillä mökkirantojen lähellä koheltavat ilmeisesti jo aikuiset ihmiset. Mikäs sen mukavampaa kun olla mökillä ja kuunnella sitä stanan ujellusta tuntitolkulla. Tämä ilmiö on varsinkin silloin kun on hyvät ilmat. Täyttäisikö koti/mökkirauhan häirinnän, ehkä.
Varmaan sitä samaa jengiä joka koheltaa liikenteessä Audeillaan ja Bemareillaan, aivan oma ihmislajinsa.
Itse vältän kaikkea naapureita häiritsevää metelöintiä viikonloppuisin, en leikkaa ruohoa, en sahaa puita moottorisahalla, en edes mökillä.

Auta armias heitä jotka saavat mökkinaapurikseen moisia itsekkäitä paskahousuja, onneksi ei ihan lähellä ole mutta kuuloetäisyydellä ja tänään yksi todellinen kusipää kävi kääntymässä jetillään aivan mökkirannan tuntumassa.

Uudessa tieliikennelaissa tarpeeton ja häiritsevä ajo on kielletty. Pikaisesti pitäisi saada vesiliikenteeseen samanlainen laki.
WanhaWetäjä
21.06.2020 17:42:54 (muokattu 21.06.2020 17:59:50)

Sax-pappa: Uudessa tieliikennelaissa tarpeeton ja häiritsevä ajo on kielletty. Pikaisesti pitäisi saada vesiliikenteeseen samanlainen laki.

Joo, nyt on tosiaankin joku kaiffari pörrännyt pitkin päivää rantojen tuntumassa vaikka järvenselkää on mökiltä n. 3 km vastarantaan. Naapureissa on vanhoja ihmisiä ja lapsiperheitä nauttimassa vaihteeksi kauniista juhannussäästä jotka tuskin moisesta metakasta pitävät.
Häiritsevästä ajosta on maininta vesiliikennelaissa ja 1.6.2020 on voinut tehdä asiasta valituksen. Ei noille mitään voi koska on vaikea tulkita mikä on esim tarpeetonta saati häiritsevää huviajelua. Se on selvä että 22.00 jälkeen tapahtuva häiriköinti on tarvittaessa jo poliisiasia, on se sitten maissa tai vesillä.

EDIT ko jetti on varmasti joku kilpavehje koska se kulkee todella lujaa, kuskilla on kypärästä alkaen täydet varusteet. 6 tuntia pienin tauoin tuota kohellusta on kestänyt. Voi vittu.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
artope
21.06.2020 18:27:18

Meidän edustalla pörräsi eilen yksi pariskunta yhellä vesijetillään. Kun menin laiturille hetkeski seisomaan kädet puuskassa niin ymmärsivät häipyä. On kyllä vittumainen ääni noissa vehkeissä..
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)