McLeach 06.05.2020 17:18:49 | |
---|
Moro. Line 6sen M13-avaruuslaitteen kanssa ongelmaa. Lähinnä himakäytössä ja satunnaisissa projekteissa mukana oleva eläkeläinen kaipaisi kytkimien korjausta. Eli pari jalkakytkimistä ei meinaa lähteä millään päälle, mikä tarkoittaa esim, ettei loopperitoimintoa voi juurikaan käyttää. Löytyykö tälle järkevää huoltajaa tai uskaltaako laatikkoa itse avata? Onko muilla ollut vastaavaa? Kiitos. |
kojones 06.05.2020 17:20:42 | |
---|
Sopivien kytkinten löytäminen oli ainakin muutama vuosi sitten hankalaa, mutta itse vaihto on varsin suoraviivainen. |
noon 07.05.2020 08:10:46 | |
---|
|
Skebaristi 07.05.2020 08:48:19 | |
---|
Joskus muinion käytin samalla tavalla oireilevaa multiefektiä ihan vain paikallisessa elektroniikkapajalla ja hyvä tuli. Toki jos joutuu kytkimen vaihtamaan ja on eksoottinen osa, niin voi olla helpompi hommata osa itse ja antaa kolvattavaksi, jos ei itse halua korjailla. www.facebook.com/mofojonesband
www.instagram.com/mofojonesband |
Tami 07.05.2020 11:11:19 | |
---|
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
No ei se kolvi ehkä pysy kädessä vaikka löytyykin. Viime kerrasta aikaa noin 20 vuotta. Ei viitti lähtee jenkkilästä tilaamaan ennen kuin varmaa pitääkö vaihtaa. Eli joku elektroniikkavelho voisi alkuun katsastaa. |