varpio: After Life oli kyllä hyvä. Melkein ei ehkä tarttisi enää kolmatta kautta, mutta enpä vastusta jos semmoinenkin vielä tulee. Meinasi tulla tippa linssiin muutamassakin kohdassa jo. Aloitin kanssa tämän eilen. On kyllä todella hyvä. Trailer Park Boysiä kanssa katsellut ja on kanssa hauskaa sekoilua. Ei vaan montaa jaksoa kykene putkeen katsoa kun alkaa se meno riittämään välillä :) Paluu pulpettiin (tyhmä suomennos) tuli kanssa aloitettua pilotin verran ja täytyy ehkä tsekata toinenkin jakso. Mitään ns. vakavampaa tuolta ei ole nyt kesken. Peaky Blinders tuli katsottua ja on kyllä yksi parhaista sarjoista ikinä. Unorthodox tuli vilkuiltua kanssa ja oli ihan jees, vaikkei siinä mitään oikein tapahtunutkaan. The Stranger oli ihan ookoo, jaksoi kiinnostaa loppuun asti. The Witcher ei oikein lähtenyt, kaksi jaksoa takana. Täytyy yrittää vielä. Tsekkaamatta ovat vielä kokonaan Black Mirror, Better Call Saul ja Black Sails. Täytyy niistä jatkaa. Vanhemmista Vikingsiä voin kanssa suositella lämpimästi, varsinkin kausia 1-4 ja myös Narcosin kaudet 1-2 oli kovaa settiä. Ja onhan noita, Breaking Bad, Sons of Anarchy ymym. Hämähäkkimies ja Iines Ankka |
-Spade- 28.04.2020 12:59:57 | |
---|
Kertokaapas kannattaako Narcosin 3. kautta katsoa. Mulla jotenkin katosi mielenkiinto jatkaa tuon 2. kauden päätöksen jälkeen. Ohan se varma. |
Brian May jr. 28.04.2020 14:25:06 | |
---|
-Spade-: Kertokaapas kannattaako Narcosin 3. kautta katsoa. Mulla jotenkin katosi mielenkiinto jatkaa tuon 2. kauden päätöksen jälkeen. Mun mielestä toi ei hävinnyt ollenkaan kahdelle ensimmäiselle, saattoi olla jopa paras kausi Kolumbia-Narcosissa (kenties epäsuosittu mielipide). Jotkut jaksot olivat sarjan parhaimpia ja intensiivisimpiä. Vettä! |
blckgrshill 28.04.2020 14:27:48 | |
---|
kkaarre: Paluu pulpettiin (tyhmä suomennos) tuli kanssa aloitettua pilotin verran ja täytyy ehkä tsekata toinenkin jakso. Katsoin melko vikkelään tahtiin kokonaan Amazon Primessa, todellakin kannattaa tsekata. Nimeksi olisi kannattanut jättää ihan vaan Community, kansalais- tai työväenopistokaan ei oikein mielikuvaltaan vastaa sarjan community collegea - jos nyt ylipäänsä mikään muukaan koulu missään. |
Herrah 28.04.2020 14:32:03 | |
---|
Brian May jr.: Mun mielestä toi ei hävinnyt ollenkaan kahdelle ensimmäiselle, saattoi olla jopa paras kausi Kolumbia-Narcosissa (kenties epäsuosittu mielipide). Jotkut jaksot olivat sarjan parhaimpia ja intensiivisimpiä. Samaa mieltä. |
-Spade- 28.04.2020 14:38:57 | |
---|
Täytyy sitten varmaan antaa tuolle tilaisuus. Tänks. Ohan se varma. |
Kummiseta 28.04.2020 15:52:29 | |
---|
lukethesis: No oli ns. vähäsen. Ja sen verran tarkennusta, että sarjan idiksenä on nimenomaan käsitellä Jordanin aikaisen Bullsin viimeistä mestaruutta (97-98), vaikka flashbackejä menneeseen on toki paljon. NBA eli mun mielestä kulta-aikaa nimenomaan 90-luvulla, ja oli silloin viihdyttävintä ja näyttävintä kuin koskaan sen jälkeen. Silloin pelasivat monet kovimmat sankarit: Jordan, Pippen, Barkley, Rodman, Kukoc, Kerr, Barkley, Ewing, Kemp, Mutombo, Drexler, Stockton & Malone, jne jne... Ilahduttavaa Last Dancessa on nähdä paljon ns. bäkkärimatskua, mitä itse en ole ainakaan ennen nähnyt vaikka äijästä toki jos jonkinlaista dokkaria noin muuten. Itse lopetin koripallon seuraamisen kun Barkley elakoityi. Nykypaivan NBA on ihan nossojen hommaa, isot persoonat puuttuvat, tilalla vain hyper-atleetteja. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Henri Henri Olavi 28.04.2020 19:26:55 | |
---|
kkaarre: Tsekkaamatta ovat vielä kokonaan Black Mirror Kaikki loput luettelemasi ovat täyttä sontaa, mutta tämä on todella hyvä sarja. Muutama jakso siellä täällä hieman ontuu, mutta kaikkinensa varmasti aikasi arvoinen. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Scrobble 28.04.2020 21:04:59 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kaikki loput luettelemasi ovat täyttä sontaa, mutta tämä on todella hyvä sarja. Muutama jakso siellä täällä hieman ontuu, mutta kaikkinensa varmasti aikasi arvoinen. Kyllä jos tuosta listasta täytyy joku valita, niin se on Better Call Saul, johon verrattuna Black Mirror on ihan täyttä sontaa. |
Henri Henri Olavi 28.04.2020 21:07:29 | |
---|
Scrobble: Kyllä jos tuosta listasta täytyy joku valita, niin se on Better Call Saul, johon verrattuna Black Mirror on ihan täyttä sontaa. Olen erittäin eri mieltä, mutta se on ihanaa. Syleillään! Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
varpio 28.04.2020 21:08:14 (muokattu 28.04.2020 21:09:51) | |
---|
Minua kiinnostaa Black Mirror ja Black Sails mutta en ole vielä saanut aikaiseksi katsoa minuuttiakaan kumpaakaan. Olen nyt ensin yrittänyt katsoa kaikki hyvät elokuvat joita löytyy, ja niitä on paljon. Tällä hetkellä katselen aasialaisia toimintaelokuvia, kun en esim. Indonesian ja (Fake) Korean elokuvateollisuuksista ole niin perillä. Hongkongilaiset olen varmaan nähnyt kaikki mitä tarttee. E: sieltä löytyy esim. kolme Ip Man -elokuvaa, joista kolmannessa on Mike Tyson. Se on hauska elokuva ja pakko olla totta. |
Vaihtovirta 28.04.2020 21:57:39 | |
---|
varpio: Minua kiinnostaa Black Mirror ja Black Sails mutta en ole vielä saanut aikaiseksi katsoa minuuttiakaan kumpaakaan. Olen nyt ensin yrittänyt katsoa kaikki hyvät elokuvat joita löytyy, ja niitä on paljon. Tällä hetkellä katselen aasialaisia toimintaelokuvia, kun en esim. Indonesian ja (Fake) Korean elokuvateollisuuksista ole niin perillä. Hongkongilaiset olen varmaan nähnyt kaikki mitä tarttee. E: sieltä löytyy esim. kolme Ip Man -elokuvaa, joista kolmannessa on Mike Tyson. Se on hauska elokuva ja pakko olla totta. Black Sails oli muuten yllättävänkin hyvä. 4/5 ja helposti suositteluun. |
varpio 28.04.2020 21:59:09 | |
---|
Vaihtovirta: Black Sails oli muuten yllättävänkin hyvä. 4/5 ja helposti suositteluun. Se on kyllä sen verran lyhkäinen sarja että varmaan jaksaisikin kattoa. Ehkä pitää kokeilla viikonloppuna. |
Rauzku 29.04.2020 00:33:52 | |
---|
varpio: Minua kiinnostaa Black Mirror Tässä ainakin voi tavallaan helpottaa urakkaa, että jaksot eivät ole juonellisesti yhteneviä. Kiireinen kansalainen voi katsoa vaikka pelkästään parhaiten rankatut. Tuokin sarja oli parhaimmillaan helvetin hyvä, mutta hutijaksojakin oli. Tässähän kuivaa pystyyn |
cldron 29.04.2020 06:32:05 | |
---|
Rauzku: Tässä ainakin voi tavallaan helpottaa urakkaa, että jaksot eivät ole juonellisesti yhteneviä. Kiireinen kansalainen voi katsoa vaikka pelkästään parhaiten rankatut. Tuokin sarja oli parhaimmillaan helvetin hyvä, mutta hutijaksojakin oli. Joo ja vika kausi olis saanu jäädä tekemättä. Tai vaikka toisella nimellä edes OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ! |
Henri Henri Olavi 30.04.2020 23:09:44 | |
---|
cldron: Joo ja vika kausi olis saanu jäädä tekemättä. Tai vaikka toisella nimellä edes Tokavikakin alkoi olla jo hieman ylikypsää. Oli siinä hienojakin jaksoja, mutta tuntui laiskalta työltä. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Kirk_Hammett 08.05.2020 20:15:14 | |
---|
Olin ehtinyt unohtaa jo After Life sarjan, mutta tulipahan naposteltua kahteen päivään tuo kakkoskausi. Pakko myöntää, että pidin toisesta kaudesta ensimmäistä enemmän ja ehdottomasti suosittelen kaikille sarjaa! Tuo Ricky Gervaisin huumori puree kyllä kovin You know it's sad but true... |
Tursuttaja 08.05.2020 20:54:36 | |
---|
Tere. Katson Crossing Lines sarjaa koska se poistuu 19.5. En tiedä onko hyvä vai huono. Hyvä katsoa iltahukin jälkeen kun noissa ei ole yleensä jatkoa. Simppeliä shittiä. |
varpio 10.05.2020 19:46:58 | |
---|
Uusia Rick and Mortyjä on ruvennut tulemaan. Hyvä homma. |
Bullitt 10.05.2020 22:24:19 | |
---|
varpio: Uusia Rick and Mortyjä on ruvennut tulemaan. Hyvä homma. Eivätkös ne ole mainoksista päätellen muuttaneet HBO:lle? "Lahjatthomat ne corkean cansan coulussa tacamusta culuttavat, oicea elon kocemus tulee pitcän elon academiasta!" |