Ibanez Musicianit tuosta 70-luvun lopulta - kasikytluvun alusta huutokaupoissa pyörivät 350 eurosta ylöspäin.. Varsin hyviä neckthru-keppejä ovat. Samaa olin ehdottamassa. Oikein mainio peli tää mun ainakin. Miinuksena vaan hirveä paino ja epästandardi mikit ja niiden kolot joten vaihtaminen, jos semmosta haluaa tehdä, voi vaatia pientä virittelyä (mutta onnistunee kyllä, oon nähnyt netissä kuvia samanlaisesta kuin mun jossa oli vaihdettu mikit). Hyvä soundi noissa mikeissä on mutta enemmän semmonen vintage, ei ihan paras mahdollinen metalliin. Hinta/laatu-suhteelta parempaa kitaraa ei juuli löydä. Ite maksoin 300 omasta ja väittäsin ettei parin tonnin kitarakaan välttämättä ole yhtään parempi. Tässähän on kaikki kohdallaan. ;) "Miks kaikki suuri tahtoo meillä kuolla ja surkastua alhaiseen, miks meillä on niin monta mielipuolta ja vähän taitajia kanteleen?" - Eino Leino |
Miinuksena vaan hirveä paino ja epästandardi mikit ja niiden kolot joten vaihtaminen, jos semmosta haluaa tehdä, voi vaatia pientä virittelyä (mutta onnistunee kyllä, oon nähnyt netissä kuvia samanlaisesta kuin mun jossa oli vaihdettu mikit). Hyvä soundi noissa mikeissä on mutta enemmän semmonen vintage, ei ihan paras mahdollinen metalliin. Noissa uudemmissa, kasikytluvun alun kakkosversioissa, oli normaalin humpparin kokoiset Super58:t, että ne ovat mikinvaihdon kannalta ongelmattomampia.. Taas toisaalta mallisarjan yläpään kepit ovat nykyään melko hinnakkaita... :I eli ei ihan enää 300 eurolla saa... |