RJU: Kiitos kommenteista. ^^ ja ^ Omani on patterikäyttöinen. Aika vähän olen vuodessa NUX:ia käyttänyt, mutta vaihdoin patterin. Käynnistys alkaa suhinalla, jossa on viivesäksätystä mukana ja pian vahvistimesta tulee ulos kierron tyyppinen kova ääni. Sitä ei pysty hallitsemaan, kuten kiertoa. Soitosta ei tule mitään. Testasin kahdella combolla. Sama ongelma on molemmissa. Kaverillani on 100mA virtalähde pedaaliin, joten asian pitäisi olla kunnossa. Vai onko tuo 3mA puute tämän kokoinen haitta? Ongelma ei alkanut hänellä kerralla, vaan pikku hiljaa. tarkista ettei sulla ole tone lok paalla, ja siina repeat taysilla tms https://imagescdn.juno.co.uk/manual/747769-01U.pdf " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
ramarao 21.04.2020 00:37:24 | |
---|
RJU: Kiitos kommenteista. ^^ ja ^ Omani on patterikäyttöinen. Aika vähän olen vuodessa NUX:ia käyttänyt, mutta vaihdoin patterin. Käynnistys alkaa suhinalla, jossa on viivesäksätystä mukana ja pian vahvistimesta tulee ulos kierron tyyppinen kova ääni. Sitä ei pysty hallitsemaan, kuten kiertoa. Soitosta ei tule mitään. Testasin kahdella combolla. Sama ongelma on molemmissa. Kaverillani on 100mA virtalähde pedaaliin, joten asian pitäisi olla kunnossa. Vai onko tuo 3mA puute tämän kokoinen haitta? Ongelma ei alkanut hänellä kerralla, vaan pikku hiljaa. Kyllä tämä ollee virtalähteen ongelma. Minulla oli samankaltaisia ongelmia kun käytin 100 mA:n virtalähdettä. |
RJU 21.04.2020 17:11:56 | |
---|
^^ ja ^ Kiitos vinkeistä ongelmani ratkesi. Manuaalinkin katsoin läpi, mutten oivaltanut. Ajattelu on näemmä luutunut. Kaverilla taisi tulla virtalähteen hankinta eteen. |
köpi62 28.05.2020 16:01:36 | |
---|
Jeps Ostin kanssa hiljattain Nux Tape Core Deluxe - pedaalin ja oli ihan pakko osallistua tähän keskusteluun. Mulla on monenlaisia kaikuja, aito Roland Space Echo Re-201 nauhakaiku, yms, sekä muutamia pedaaleja, mut kyllä tämä Nux - laite nousee tosi korkeelle soundinsa puolesta...Toki voi olla soittajan tyylistä tai mieltymyksistä kiinni jotkut asiat, mut itselle tää toimii hyvin ja jää varmasti lautaan kiinni. Aidot ovat aina aitoja, mut pitkässä juoksussa helppous ja huolto vapaa toiminta menee ohi ainakin keikkailussa.. (-jos niitäkään saadaan vielä joskus tehdä Koronan takia.. Heh). Terveisiä kotiin...soitellaan!
http://www.youtube.com/watch?v=1GjITyTPd9o
https://www.youtube.com/watch?v=475LppRdHu8 |
köpi62 23.02.2021 15:30:33 | |
---|
Moikka. Mikähän lienee nykyään tän Nux:n viimeisin ohjelmistoversio..!? Eli onko päivityksiä tullut..? Terveisiä kotiin... Soitellaan..! |
jaripat 25.02.2021 08:18:47 | |
---|
Mulla on ollu aika monenlaisiakin nauhakikottimia joskus ja niissä on toki soundin lisäks myös "se fiilis", mutta pedaaleillakin pärjää toki. DE-7 on aina "varalla", mutta soundiltaan snadisti terävä. Oma suosikki on carl martinin red repeat, mutta toisella treeniksellä pärjään mainiosti parin kympin kiinalaisella deepblue-delaylla. Jos oikein rautalanka -väpätystä hakee, niin laittaa sit vaikka noita kaks peräkkäin. Hintakaan ei vielä nouse kuin käytetyn DE-7:n pintaan. |
dropD 25.02.2021 13:19:06 | |
---|
Itse olen tuon nauhakaiku(ish) fiiliksen hakenut kahdella analogidelayllä. Ensimmäinen (WayHuge EchoPuss) 1-2 pidemmällä toistolla ja sen perään toinen (WayHuge AquaPuss) usealla lyhyellä toistolla (reverbin tapaan). Jos vahvistimessa on kaiku itsessään, käytän sitä. Kaiku ei tuossa yhteydessä tarvitse olla mitenkään kummoinen. Kaikenlaisia purkkeja on kiertänyt, mutta nuo on ne mitkä on "lautaan" jääneet. Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
jani72 19.05.2021 22:03:51 (muokattu 19.05.2021 22:11:10) | |
---|
Nux Tape Core tuli hankittua ja onhan se hyvä. Mutta, mutta...Soundi on minulle ehkä liian kirkas ja muuttaa tummasoundisen vahvistimen soundia turhan kirkkaaksi. Tone nappulaahan Nuxissa ei ole. Löytyykö budjettimallin delay-pedaaleista tummempisoundisia tai tonella varustettuja malleja? Se voittaa, jolla on kuollessaan eniten vanhaa romua! |
nurse 20.05.2021 13:23:41 | |
---|
Tuli hankittua Zoom MS-70CDR Multistomp härpäke juurikin tuota delay/echo tarvetta varten. Täytyy sanoa, että yllätti kuinka toimivat soundit löytyi. Taitaa olla parikin valmista Tape echo mallinnusta ja sain säädettyä sopivan tumman soundin. Tutustumisen arvoinen laite. |
Kyllikki 20.05.2021 17:00:55 | |
---|
jani72: Nux Tape Core tuli hankittua ja onhan se hyvä. Mutta, mutta...Soundi on minulle ehkä liian kirkas ja muuttaa tummasoundisen vahvistimen soundia turhan kirkkaaksi. Tone nappulaahan Nuxissa ei ole. Löytyykö budjettimallin delay-pedaaleista tummempisoundisia tai tonella varustettuja malleja? Tape Coresta löytyy Bass ja Treble säädöt (+muutakin säädettävää), joihin pääsee käsiksi editorisoftalla, jonka voi ladata laitevalmistajan support-sivulta: https://www.nuxefx.com/support.html Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko. |
jani72 20.05.2021 18:56:51 | |
---|
Kyllikki: Tape Coresta löytyy Bass ja Treble säädöt (+muutakin säädettävää), joihin pääsee käsiksi editorisoftalla, jonka voi ladata laitevalmistajan support-sivulta: https://www.nuxefx.com/support.html Ahaa... Kiitos. Täytyypä koittaa. ATK-taitoni eivät kyllä ole kovin häävit. Se voittaa, jolla on kuollessaan eniten vanhaa romua! |
holma 29.10.2021 15:10:25 | |
---|
Voisiko joku selittää maalaiselle, miten oman asetuksen saa tallennettua niin että se säilyy. Kiitos etukäteen. |
dropD 29.10.2021 16:40:59 | |
---|
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |