Aihe: USB ja Sony MD
1
G-mies
28.06.2004 19:24:58
Onko kukaan tehnyt ohjelmaa, jolla saisi MD:lle nauhoitetut kappaleet purettua koneelle USB:n kautta? NetMD:ssähän on toiminto, jolla saa koneelta MD:hen siirretyt kappaleet takaisin koneelle mutta omia nauhoituksia ei.

Olen antanut itselleni kertoa että tuo siirto takaisinpäin ei onnistuisi ihan hardware-syistä eli MD-laitteessa ei ole laitteistotukea siirrolle MD->PC. Se että SonicStage näyttää "palauttavan" kappaleen takaisin koneelle ei ole oikeasti palauttamista vaan vain ilmoitus softalle että kappale ei ole enää siirrettävällä medialla.
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
toyopet
29.06.2004 07:54:17
Olen antanut itselleni kertoa että tuo siirto takaisinpäin ei onnistuisi ihan hardware-syistä eli MD-laitteessa ei ole laitteistotukea siirrolle MD->PC. Se että SonicStage näyttää "palauttavan" kappaleen takaisin koneelle ei ole oikeasti palauttamista vaan vain ilmoitus softalle että kappale ei ole enää siirrettävällä medialla.

Kyllä tuo minun MD ainakin siirtää ihan oikeasti koneelle. Ja se lähtee siirtämään myös itse nauhoitettuja mutta antaa sitten virheilmoituksen, että ei näitä olekaan siirretty tältä koneelta. Voin toki olla väärässäkin mutta vaikuttaa siltä, että kyseessä on vain ohjelmallinen kopiosuojaus.
G-mies
29.06.2004 11:11:23
vaikuttaa siltä, että kyseessä on vain ohjelmallinen kopiosuojaus.

Täältä + muutamalta keskustelufoorumilta olen lukenut viestejä että siirto ei tavallisella NetMD-laitteella onnistuisi: http://www.minidisc.org/brian_youn/mzn1/page3.html (kohdassa "Limitations of NetMD/OpenMG").

Hi-MD onkin sitten kuulemma toinen juttu, siinä siirron pitäisi onnistua mikäli tavara on analogisesti äänitettyä: http://www.minidisc.org/hi-md_faq.html#_q101

Minun osaltani saa kuitenkin Hi-MD jäädä kauppaan, itseäni saa kusettaa korkeintaan kerran ja olen MZ-N710:llä ja OpenMG Jukeboxilla polttanut hihani tarpeeksi monta kertaa :(
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)