Akiman 16.04.2020 14:25:47 | |
---|
|
Jeszse 16.04.2020 20:06:39 | |
---|
Varmaan rupee läheneen parisenkymmentä kuuntelukertaa jo uudelle ja tuntuu vaan paranevan. Kakkoslevyn oon kyllä kuunnellu vaan kahdesti, joten ei sitä lasketa. Pan on muodostunu suosikkibiisiks. |
Jucciz 17.04.2020 01:11:52 | |
---|
Onks tätä uutta tarjolla myös kasettina? Jos vaikka autossa haluis kuunnella. |
Shredator 17.04.2020 11:14:13 | |
---|
besamme: Tää on vähän möhkäle, vähempi ois ollut enempi monessa biisissä. Ja toi kakkoslevy on aivan käsittämätön veto, pliisuja klasari lällätyksiä. Jos nuo ovat Holopaisen kynästä, niin todella käy ilmi miten keskinkertaisesti herra säveltää. Mä en löydä mitään punaista lankaa noista instruista.
Nooh, kyllä tässä kuuluu vahvat Zimmer-vaikutteet. Ad astra on varmasti hienointa Nightwishia koskaan. Mutta nämä soundtrack-kokeilut varmasti jakavat mielipiteitä. Itselle uppoaa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Regalis Apertura 17.04.2020 11:59:26 | |
---|
Kenelle uppoaa kenelle ei mutta pointtina on se että eikö tuota klasarilevyä olisi voitu myydä erillisenä "bonus"levynä eikä tavallaan tuputtaa sitä ostajalle väkisinkin varsinaisen ekan cd:n mukana samassa kotelossa? |
Jeszse 17.04.2020 12:03:31 | |
---|
Regalis Apertura: Kenelle uppoaa kenelle ei mutta pointtina on se että eikö tuota klasarilevyä olisi voitu myydä erillisenä "bonus"levynä eikä tavallaan tuputtaa sitä ostajalle väkisinkin varsinaisen ekan cd:n mukana samassa kotelossa? Ei sitä oo pakko kuunnella. |
Artturi 17.04.2020 16:16:36 | |
---|
Ei sen nimi vois sitten olla Human. :II: Nature. jos ei olis Luontolevyä lainkaan ja toi sanaleikkikään ei toimis.. Varmaan se on niin, että valtaosa tän levyn kuuntelijoista on niin city Humaneja, että ei toi Nature life oikein uppoo :-) |
carnation 17.04.2020 16:28:42 | |
---|
Regalis Apertura: Kenelle uppoaa kenelle ei mutta pointtina on se että eikö tuota klasarilevyä olisi voitu myydä erillisenä "bonus"levynä eikä tavallaan tuputtaa sitä ostajalle väkisinkin varsinaisen ekan cd:n mukana samassa kotelossa? Mitä helvettiä. Sitten olisi ulistu rahastuksesta. Näppärinhän se näin on, että se annetaan ikään kuin veloituksetta erillisenä "bonus"levynä. Kyllä se temaattisesti täydentää kokonaisuuden, vaikka musiikillisesti melko kädenlämpöistä liplattelua onkin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Zerzy 17.04.2020 17:26:23 | |
---|
|
Flow 17.04.2020 18:28:13 | |
---|
Zerzy: Tuli vaan mieleen...tästä on varmaan Holopaisen poikakin ottanut mallia. Muistan katsoneeni tota leffaa ja kun kuuntelin levyä, niin tuli tunne että tämän oon kuullut ennenkin. Noh, se on sellasta. Zbigniew Preisner - Lacrimosa: https://youtu.be/JmnYqKl1LzE?t=48 Nightwish - Shoemaker: https://youtu.be/Rjp_DfvJimg?t=229 Itsekin mietin missä olin tuon kuullut. Sieltähän tuo oli "lainattu" :) |
Näitä akustisia vetoja ei oo taidettu tänne vielä linkata? Nightwish - Nemo (Planet Rock Acoustic session) https://www.youtube.com/watch?v=FC7HYfc5y0A Nightwish - How's the Heart (Planet Rock Acoustic Session) https://www.youtube.com/watch?v=yYtkPpFYzOo Ja ihan huumorilla vois heittää ajatusleikin, että jos vuoteen 2004 ois saanu aikakoneella heitettyä ton Nemo-videon ja sanonu et tää on Nightwish 16 vuoden päästä, hollantilaismimmi ja brittijäbä vetää Nemoa. Siis ketkä?! :) |
texan 18.04.2020 00:43:06 (muokattu 18.04.2020 00:44:27) | |
---|
Kerran on nyt kuunneltu tämä eka levy, sitä instrumentaalilevyä en ole vielä kuunnellut. Ihan hyvältä kuulostaa, hyvät soundit ja Floor laulaa kauniisti. Tämä vaatii ehdottomasti enemmän kuuntelua. Miinuksena kyllä se että biisit ovat vähän tasapaksuja, mikään niistä ei oikein selvästi erotu edukseen. Hyvä levy, muttei läheskään Nightwishin parhaita. |
Eki C 19.04.2020 18:01:36 | |
---|
Pitää tästä uudesta levystä tai ei - Holopainen on mestarisäveltäjä: en tässä genressä löydä ketään, joka luovuudessaan pääsisi edes lähelle ( täällä joku kertoi kuuntelevansa esim. Testamenttia mieluummin, bändiä, jonka musiikki on yksinkertaista runttaamista, ei verrattavissa) - Floor on laulajana monipuolisempi kuin kukaan edeltäjistään; Tarja oopperamaisessa monotoonisuudessaan vivahteeton ja ei-rock; Anette O kuulostaa ruotsalaiselta pikkutytöltä Matkan varrella on kuultu tarttuvampia (parempia?) melodioita, mutta tämä uusin kokonaisuus lähentelee sinfoniamaista monivivahteisuutta aikaisempia enemmän. On kuin mikä tahansa hyvä taideteos - mielenkiintoinen, avautuakseen useampaa kuuntelukertaa vaativa levy. "Taking care of business, working at nothing all day" |
texan 20.04.2020 12:23:51 (muokattu 20.04.2020 12:51:36) | |
---|
Nyt on muutama kuuntelukerta takana. Paremmalta alkaa kuulostamaan, omat suosikkibiisini: Pan, Shoemaker, Tribal ja Music. On tämä mielestäni parempi levy kuin edellinen, kokeellisempi ja Nightwishin progein levy tähän mennessä. Muutamia huomioita: Marcon laulua olisi ollut kiva kuulla enemmän, Hahdon Kaitsun rumputyöskentely hienoa kuultavaa, Troy paljon esillä ja kyllähän ne pillit hyvin sopii moniin biiseihin, Floor laulaa upeasti ja monipuolisesti. Toi orkesterilevy ei kyllä oikein säväytä. Kyllä tuo Holopaisen Tuomas on melkoinen velho säveltäjänä edelleenkin.Ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen olin sitä mieltä ettei kuulu tämä levy Nightwishin parhaisiin. No nyt kun on avautunut paremmin, sanoisin että kyllä tämä sinne parhaimmistoon kuuluu. Holopainen on mestarisäveltäjä tässä genressä, ei kukaan muu tee vastaavaa. |
FatSam 20.04.2020 15:58:20 | |
---|
Mulle on iskenyt avausbiisi Music nyt todella lujaa. Sitten seuraavina tulevat ehkäpä Pan, Harvest, Endlessness ja Noise. "Mullekin on heterous ollut aina hyvin luonnolinen asia." -joku musikko |
Jeszse 20.04.2020 16:11:42 | |
---|
FatSam: Mulle on iskenyt avausbiisi Music nyt todella lujaa. Sitten seuraavina tulevat ehkäpä Pan, Harvest, Endlessness ja Noise. Aika hyvin puhuttu. |
texan 20.04.2020 17:14:58 | |
---|
Nightwishilla alkaa olla jo historiaa aika kauan takana itse tutustuin tähän bändiin vasta 2007 Dark Passion Playn myötä. Omat lempilevyni ovat em. lisäksi: Oceanborn, Century Child, Once ja tämä uusin. Huonoja levyjä tämä bändi ei ole tehnytkään. |
G.F 27.04.2020 12:54:33 | |
---|
texan: Nightwishilla alkaa olla jo historiaa aika kauan takana itse tutustuin tähän bändiin vasta 2007 Dark Passion Playn myötä. Omat lempilevyni ovat em. lisäksi: Oceanborn, Century Child, Once ja tämä uusin. Huonoja levyjä tämä bändi ei ole tehnytkään. Ei kyllä lähde yhtään tämä uusi levy. Pari hyvää biisiä, Harvest ja Endlessness. Floor laulaa kyllä kuin enkeli, mutta sävellykset on korkeintaan keskinkertaisia Minun suosikkeja Century Child, Once ja vielä DPP:kin. En vaan ole tällaisen fantasiahevin ystävä. Bändi on kuitenkin nykykokoonpanon myötä livenä parempi kuin koskaan. Toivotaan, että pääsevät viimeistään 2021 rundaamaan |
vt_17 27.04.2020 17:30:57 | |
---|
Kyllä tämä ihan bändin parhaimmistoon menee nyt kun on useampia pyöräytyksiä takana. Toimii nimenomaan kokonaisuutena kuunnteluna. Music, Shoemaker, Harvest ja Pan kolisee tällä hetkellä parhaiten. Noisekin menee mainiosti alkumikokonaisuudessa. Treenailin huvikseni Panin bassolla https://www.youtube.com/watch?v=FVNTcVwFNKY&t=5s |
HaloOfFlies 11.07.2020 09:53:17 | |
---|
Hyvä biisi tuo How's The Heart, tykkään paljon. Pitää tuo uusi levykin hankkia. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |