Pop Corn 15.03.2020 09:12:22 | |
---|
Tää taitaa olla nyt melko täydellinen Match! "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Tahinko 15.03.2020 09:20:31 | |
---|
vanha_pieru: Kreikan lahjoilla pop-musiikille, sanojen laajimmissa merkityksissä, Demis Roussoksella ja Vangeliksella, oli 60-luvun ja 70-luvun taitteessa Afrodite's Child -niminen bändi, jonka progepiireissä arvostettu teema-albumi 666 sisältää yhtenä erikoisimmista hetkistään Ilmestyskirjan porton orgastista ääntelyä sisältävän biisin Infinity (tarkalleen ottaen kappaleen nimenä on äärettömyyden merkki, se mikä näyttää lappeellaan olevalta numerolta 8). Tässäpä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=rq5 … riaJYt2E0J4uI&index=22&t=0s Ääninäyttelijäntyöstä vastaa niin ikään kreikkalainen Irene Papas. En itse koe tätä eroottisena, mutta ehkä joku muu kokee, en tiijä. Kiitos linkistä! Tämä oli ihan jännä löytö, mutta orgasmiin ei johtanut, enkä kokenut suurta kiihottumista. Mutta ei sitä tiedä jos toisessa mielentilassa toimisikin. Hauskasti tunnistin samantapaisia ääniä mitä itsestäni on lähtenyt välillä, matalaa murinaa ja muuta. Vaikkakin tuo musiikkikappale vaikuttaa näytellyltä, niin voi hyvin olla, että on saanut inspiraationsa aidoista kokemuksista. Ja eipä voi varmaksi vannoa etteikö jossain kohdin voisi olla aitoa nautintoakin kappaleessa. Mun laulustakaan (minä aiemmin linkkasin) ei moni liene kuuntelija arvaa, että sain orgasmin oikeasti. Voi olla, että juuri siksi en kokenut kiihottumista, mulle toimii parhaiten jos aistin aitouden. Erikoinen kappale joka tapauksessa ja jollain lailla tykkäsin, vaikken niin eroottisena kokenutkaan. Entistä enemmän kiehtoo tehdä Hysterical singing haaste, siis että laulan samalla kun kumppani miellyttää minua, en varmaan ihan nuotissa pysy.. Musta on tosi hauskaa yhdistää luovuutta, musiikkia ja seksuaalisuutta. Monta kivaa kerralla. |
Tahinko 15.03.2020 09:28:40 | |
---|
Pop Corn: Tää taitaa olla nyt melko täydellinen Match! Haluatko kokeilla säveltää mulle eroottisen biisin vai mitä tarkoitat? Heheh, voisin pistää kisan pystyyn. Kuka saa mulle eroottisimman biisin sävellettyä, saa mainetta ja kunniaa. Jos olisin rikas, tarjoaisin sille ihmiselle 3000 euroa, mutta siihen ei ole mahdollisuutta. Kiehtovaa olis kuulla minkälaisia tuotoksia tulisi. Ylipäätään mun mielestä seksuaalisuutta on tutkittu liian vähän musiikissa. |
Pop Corn 15.03.2020 09:57:30 (muokattu 15.03.2020 09:58:23) | |
---|
Tahinko: Haluatko kokeilla säveltää mulle eroottisen biisin vai mitä tarkoitat? Lähinnä sun ja jäsen megatheriumin aivoitusten kemiaa. Ne tuntuu olevan Match. Sitä vain tarkoitin. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Tahinko 16.03.2020 13:13:36 | |
---|
Pop Corn: Lähinnä sun ja jäsen megatheriumin aivoitusten kemiaa. Ne tuntuu olevan Match. Sitä vain tarkoitin. Kiitos selvennyksestä Joo niin näytti olevan samansuuntaisia pohdintoja! |
Musiced 02.04.2020 11:10:58 (muokattu 02.04.2020 12:00:49) | |
---|
Voin säveltää sulle kappaleita, mun vahvuus on melodiat, sanoituksia täytyy pohtia tarkemmin.. Pistin tänne, sori aluksi keljun viestin, kun luulin että tää viestiketju oli yhden jätkän keljuilua.. t. Musiced |
Musiced 02.04.2020 12:06:47 | |
---|
Eli sattui totaalinen väärinkäsitys... |
Tahinko 04.04.2020 01:05:34 | |
---|
Musiced: Voin säveltää sulle kappaleita, mun vahvuus on melodiat, sanoituksia täytyy pohtia tarkemmin.. Pistin tänne, sori aluksi keljun viestin, kun luulin että tää viestiketju oli yhden jätkän keljuilua.. t. Musiced Oi se olisi kivaa ja jännää! En kaipaa sanoituksia vaan just melodioita. Tosin, kuiskaukset vois toimia. Leikkimielinen kisa tähän, kuka saa sävellettyä mulle sykähdyttävimmän biisin en tosin tiedä mitä palkinnoksi? Ihan vaan mainetta ja kunniaa pieni annos ja linkkaan sen kanavilleni (mm seksuaalisuusaiheinen youtube kanava mihin olen koonnut kehossa soivia ja orgasmiin johtaneita kappaleita). Eli rohkeasti kokeilemaan Pidän, tai siis vaginani pitää, erityisesti mm viulumusiikista. |
WolleForever 15.04.2020 11:36:39 | |
---|
Nuorempana kyllä, ku treenasin akustisen kitaran soittoa (ikä 11-14 v mulla), mutta ei sen jälkeen. |
WolleForever: Nuorempana kyllä, ku treenasin akustisen kitaran soittoa (ikä 11-14 v mulla), mutta ei sen jälkeen. Kerro lisää, mua kiinnostaa |
sub zero 17.04.2020 18:01:32 | |
---|
Entä oletko kokenut seksuaalisuuden harjoittamisen musiikillisena elämyksenä? |
WolleForever 19.04.2020 13:45:57 | |
---|
En ole, mutta jos olisin niin sit se ois kyllä ehdottomasti Liekin musaa, joka mieles pyöris. |
Tahinko 29.04.2020 15:08:37 | |
---|
sub zero: Entä oletko kokenut seksuaalisuuden harjoittamisen musiikillisena elämyksenä? Mahtava kysymys! Olen joskus, siinä mielessä, että välillä on rakastelun aikana alkanut soida päässä säveliä tai jokin oikea biisi, ja myöskin äänet mitä minusta pääsee välillä rakastellessa, ovat melko musiikillisia. Ja joskus laulelen yksinrakastellessa, se on ihanaa, joskin orgasmien aikana ääni särkyy aika tehokkaasti Kiinnostaisi kuulla myös kysyjän vastaus tähän Ps. Haaveilen bändistä missä olisin "soitin", siitä voisi tulla aika hieno, laitoin ilmoituksetn tuonne ilmoitukset osioon ja saa laittaa yv jos jotakuta oikeasti kiinnostaa hieman erikoisemman bändin perustaminen, pk-seudulla. |
Funkånaut 29.04.2020 15:18:29 | |
---|
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Prophet 25.09.2020 21:39:48 | |
---|
|
KaRa 26.09.2020 12:44:03 | |
---|
Ei soittaessa/laulaessa kuulu itkeä, koska täytyy olla ko. asian päällä. Offtopic on paras topic. |
megatherium 26.09.2020 12:52:26 (muokattu 26.09.2020 12:52:49) | |
---|
KaRa: Ei soittaessa/laulaessa kuulu itkeä, koska täytyy olla ko. asian päällä. Voi musiikki siitä huolimatta liikuttaa kuulijansa kyyneliin tietyissä olosuhteissa tai sitten johtaa syvään transsiin. Kaikki riippuu sen hetkisestä tunnetilasta. Tässä suhteessa ei ole mitään oikeaa tai väärää tapaa kuunnella musiikkia. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
KaRa 26.09.2020 12:56:49 | |
---|
megatherium: Voi musiikki siitä huolimatta liikuttaa kuulijansa kyyneliin tietyissä olosuhteissa tai sitten johtaa syvään transsiin. Kaikki riippuu sen hetkisestä tunnetilasta. Tässä suhteessa ei ole mitään oikeaa tai väärää tapaa kuunnella musiikkia. En puhunut kuuntelusta. Offtopic on paras topic. |
megatherium 26.09.2020 13:08:07 | |
---|
KaRa: En puhunut kuuntelusta. Oho hups, sattui pieni sekaannus. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
barclay 27.09.2020 12:36:41 | |
---|
Vastaus kysymykseen on että en. Mutta eipä tuo haittaa vaikka sekin hetki joskus koittaisi. |