Aihe: Iskelmäradio?
1 2 3 4 5 6 7
U.Honey
12.05.2004 11:02:26
Mut joskus ku ottaa yhdenkin Jallun tai viskin niin välillä lähtee käsistä,kädet menee läpi lapasista ja lapaset ja biisit on riekaleina pitkin lattiaa ,HO HO!

totta turiset.

Soittajaveljet, älkäämme siis enää koskeko kuningas-alkoholiin!!
My name is Baron, U.Honey Baron.
baron
12.05.2004 11:15:54

Tä? Eihän me aina olla keikalla!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Fuzzy Boner
12.05.2004 11:16:27
Tä? Eihän me aina olla keikalla!

ei kannata muutenkaan.
*melodian konjakkia* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Notefix
12.05.2004 11:20:30

Mulle käy hyvin...ei oo tapana sisärempoissa paljon maistella.
My name is Baron, Notefix Baron "
poppamies
12.05.2004 11:42:19 (muokattu 12.05.2004 11:44:26)

ei kannata muutenkaan.

No, koskea, vaiko jättää koskematta ? Kumpaa tarkoitat Fonzie.
"G-strings are for strippers"
Fuzzy Boner
12.05.2004 11:56:02
No, koskea, vaiko jättää koskematta ? Kumpaa tarkoitat Fonzie.

Fonzie tarkoittaa että eihän tuo päihde ole hyvästä.eikä muutkaan.
*melodian konjakkia* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
pearas
17.06.2004 15:34:04
Iskelmäradio on nykyään täynnä mainoksia ja paskoja "kevyenmusiikin klassikoita". Ei muuten tarvitse kuunnella enää ollenkaan.
WanhaWetäjä
17.06.2004 21:27:26

Iskelmäradio on nykyään täynnä mainoksia ja paskoja "kevyenmusiikin klassikoita". Ei muuten tarvitse kuunnella enää ollenkaan.

Äläs ny...mökillä kun olen yöaikaan joskus kuunnellut,on tullut ihan jees musaa,pääosin ulkomaisia ikivihreitä,jopa Stevie Wonderia,Chicagoa etc...kyllä!!

Mutta se päivätarjonta ja turakaisille tarkoitettu karaokekisa,se on kyllä aika "umpirautaa" ;-))
Sandy
17.06.2004 21:36:48

Eikös tää ole Sävelradio joka soittaa noita klassikoita? Iskelmäradiosta tulee kait pääosin vaan Suomi-huttua, mikä on tietyin annoksin ihan viihdyttävää sekin..
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Anonymous-jazz
18.06.2004 02:06:53

Käytännössä en koskaan kuuntele iskelmäradiota. Tänään vietin pari kolme tuntia sellaisessa työpisteessä missä iskelmäradio soi koko ajan. Uskomatonta mitä paskaa sieltä tulee loppumattomasti. Jos tuota musiikkityyliä pitäisi kategorisoida niin voisi ehkä sanoa että ne on sellaisia iloisia itsemurhalauluja..
Seuraava kysymys onkin sitten että eikai te tanssimuusikot tuota kakkaa soita keikoillanne, ja jos se on sitä niin miten pysytte selväjärkisinä?

Itseasiassa kun olin tässä viime viikonloppuna kahdella keikalla niin menomatkalla iskelmäradio soi humppakuutiossa ja mikäs biisi sieltä tuli. Bette Midlerin "From a Distance", käsittämätöntä että humpparadio soittaa helvetin hyvin sovitettua kasarimusaa ? Taisi olla joku hyvin harvinainen biisi sen soittolistoilla. Muutenhan sieltä tosiaan tulee näitä itsemurhalauluja 24 h/vrk.
Teemujazz
Sandy
18.06.2004 14:04:01
Eikös tää ole Sävelradio joka soittaa noita klassikoita? Iskelmäradiosta tulee kait pääosin vaan Suomi-huttua, mikä on tietyin annoksin ihan viihdyttävää sekin..

Hah, väärässä olin.. Viime yönä tuli surffailtua vahingossa Iskelmäradion taajuudelle ja sieltähän niitä klassikoita pölähteli. Aamulla kun avasin radion, niin oli vähän eri meininki.. Ja "Enkeleitä, onko heitä" mut niin ihanasti tähän päivään johdatteli... ;)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
ICE
18.06.2004 18:43:35 (muokattu 18.06.2004 18:43:59)
Nyt tulee mun intellektuelli mielipide:

Meni jo.

Hehehee! Vitsi vitsinä..

Minun mielestä Iskelmäradio tuo oman värinsä muuten niin tylsiin radiokanavoiden spektriin. Radiomafian lakkauttamisen jälkeen en ole enää kuunnellut kuulotelevisiota. Vai onhan toi Suomipop ihan "ok".
Miksi juuri mä?
jeppeq
21.06.2004 00:37:49
...menomatkalla iskelmäradio soi humppakuutiossa ...

meillä kyseinen "humppakuutio" tarkoittaa haitaristin midi yms. räkkiä..
Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa...
Fletch
23.06.2004 02:15:39

meillä kyseinen "humppakuutio" tarkoittaa haitaristin midi yms. räkkiä..

Meillä se tarkoittaa Mersun 609:ä, joillekin vissiin peräkärryä. Ammattisanastoa joo

Ja onhan se iskelmä ihan hauskaa kuunneltavaa pieninä annoksina
"Gongiton bändi ei ole mitään." (Töysäläinen sanaparsi vuodelta 1257)
Sandy
26.06.2004 07:55:48
Ei helv... Kyllä ottaa pannuun toi Charlies! Mun mielestä tuollaisia sanoituksia vastaan pitäis olla jotain lakeja! Äsken just tuli Iskelmältä niitten joku uus hitti kai..

Aamiaisen... erilaisen... satumaisen..
Kun heräät kaikkialla tuoksuu tee..

Hä?! Tee? Vai vee?

Ei tällaista kestä tähän aikaan aamulla.
JK
27.06.2004 16:46:37
Ei helv... Kyllä ottaa pannuun toi Charlies! Mun mielestä tuollaisia sanoituksia vastaan pitäis olla jotain lakeja! Äsken just tuli Iskelmältä niitten joku uus hitti kai

Pakko tunnustaa...omistan yhden kyseisen bändin levyn...tai oikeastaan se on mun nelijalkaisen kaverin.

Sai(n) sen työkaverilta, kun tämä mun toinen karvakuono kantaa nimeä "Ansa" ja levy on osuvasti "Ansa oot"

Kaameeta p*skaa, jota ei oo tarvinnut yhden kuuntelukerran jälkeen soittaa. Taidan antaa puruleluksi noille vintiöille.
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Fred Riksberg
27.06.2004 22:33:55
Ei helv... Kyllä ottaa pannuun toi Charlies! Mun mielestä tuollaisia sanoituksia vastaan pitäis olla jotain lakeja! Äsken just tuli Iskelmältä niitten joku uus hitti kai..

Aamiaisen... erilaisen... satumaisen..
Kun heräät kaikkialla tuoksuu tee..

Hä?! Tee? Vai vee?

Ei tällaista kestä tähän aikaan aamulla.

Huh huh. ASIAA !!
Basso-Aslak
28.06.2004 00:13:32

Hä?! Tee? Vai vee? Aih.. elekee.. kyllä mä luulen jotta vee... Tuon kyseisen Kharliez - rallin lyriikka on kyllä karu..
ihan kohta alan treenaamaan.. vilkasen vaan ihan äkkiä mnettiin...
poppamies
28.06.2004 07:51:00

...Biisit säveltänee Band in the Box:in automaattitoiminto...

No en ole koskaan kuullut ja vielä vähemmän nähnyt Charlies livenä, mutta eikö asia ole niin että ne on kuitenkin ammattilaisia ja jopa voittivat jonkun koko suomen tanssibändikilpailun joitain vuosia sitten? Ei niistä tietenkään tartte pitää mutta tarttee kyllä kunnioittaa jos on menestynyt tuonkin verran hyvin tässä suomen maassa. Vaikka kappaleen sanat olisi laulettu vaikkapa vaasanläänin puhelinluettelosta suoraan niin pakkohan kavereilla on olla jotain avuja ja lahjakkaampia kuin me kaikki muut koska ovat tällä musiikin saralla päässeet askeleen pitemmälle.
Olisikohan tässä taas kerra puikahtanut esille tämä perisuomalainen tauti, kateus.
"G-strings are for strippers"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)