Mako 27.06.2004 23:02:41 | |
---|
Millaisten kieroutuneiden linkkien kautta olet tutustunut uusiin bändeihin, artisteihin tai jopa musatyyleihin? Itse esimerkiksi Dire Straits -> Mark Knopflerin soolot -> Van Morrison -> nykyisin yksi suurimmista diggailun kohteista. "Kuka minä on, missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston" |
2541 27.06.2004 23:34:25 | |
---|
Esim. coverversioiden kautta tyyliin Jeff Buckley - Kangaroo - Big Star |
Jani The Rock 27.06.2004 23:53:56 | |
---|
Punkkiaikoina kiinnostuin rockabillystä koska se oli aikoinaan tavallaan punkin antiteesi Suomessa. Sitä kautta aloin sitten pikkuhiljaa diggailla myös bluesia, southern rockia ja sellaista. Don`t mess with the countryboys |
Google --> Kazaa Anteeksi, oli pakko No comments. Riisi |
Jani_K 28.06.2004 15:03:18 | |
---|
yes-metallica menikö oikein??? hasta la vista, baby |
sub zero 28.06.2004 15:14:37 | |
---|
Tärkeä kausaalinen linkki siinä, miten tutustuin jazziin oli Kummelin Spirit of the New Age (ilman sitä en olisi kuullut Coreasta enkä olisi koskaan ostanut hänen hauskannäköisellä kannella varustettua levyään divarista heräteostoksena). Black Metalliin tutustuin, kun en löytänyt oikein enää uusia hyviä fuusiolevyjä (niitähän on varsin rajallinen määrä loppujenlopuksi) ja jazziakaan ei jaksanut aina kuunnella. Piti kokeilla jotain erilaista. What's there to live for? Who needs the peace corps? |